Som du sikkert også er klar over, så er siden ret ufærdig.
Jeg undrede mig over de mange punktummer i nyhederne, hvor man ikke kan se et preview af nyheden. Endvidere undrede jeg mig over baggrunden i nyheden var sort, at der står "On may 18, .." osv på dansk. Banneret er mindre godt. Der er mange engelske tekster i en ellers fin dansk side.
Udover det, så kan jeg godt lide designet. Men det er vel bare et CMS-system hvori du har smidt det sammen? :-)
Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.
Først og fremmest synes jeg, det er en god ide og at der ikke er en god dansk side (af hvad jeg ved?) hvor wow' spillere har mulighed, for at mødes og diskutere/ hjælpe hinanden med fx quests, nye paths, dungeons, etc. Bare en idé, men hvis man oprettede en fane med "guilds", kunne man jo liste de største danske guids. Hvilket, ville optimere mulighederne for PVP guilds, at møde andre danskere, og lære af andre danskere i samme situation. Så kunne guildsene få deres egen lille side, som de løbendekunne opdatere. Derved ville mange ofte, besøge din side og få deres information fra din side, i stedet for wow-europe eller lignende?
Synes desuden også, du burde arbejde med dit logo:) Jeg blev nød til at kigge på det i lang tid, for at se hvad der overhovedet stod og det er jo det første, man ser når man går ind på siden.
Det der desværre hopper mig i øjnene, er de mange fejl i teksterne under nyhederne. Mange af teksterne er formuleret på en ret kringlet måde så de er ret svære at forstå.
Personligt syns jeg at sidens design er ret kedeligt, personligt ville jeg aldrig bruge siden som den ser ud nu. Jeg er selv gammel WoW spiller , spiller det ikke mere grundet mangel på tid.
Opbygningen af siden virker for rodet. Det er ret svært at danne sig et overblik over siden.
Jeg syns selve ideen med siden er rigtig god, men det kræver en hel del arbejde. Men hvis din ide er at siden skal være dansk, så få ændret datoer m.m så det står på dansk.
Hvad med at få noget fanart på siden , der findes mange fantastiske amatørtegnere der med glæde ville lave noget til dig.
mvh Karina Worninger
www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.
Jeg ved hvor du vil hen, og ved godt der er nogle fejl i nyhederne, har fået en anden til at skrive nogen af dem, hvad mener du med at jeg skal få lavet noget fanart?
Ved at få fanart på siden, personliggøre du den for brugerne. Lav det evt. til en konkurrence og få bruger til at tegne/male/lave deres ynglingskarakter,udsigt , oplevelse eller andet der har relation til siden.. Du er velkommen til at skrive til mig på karina@larn.dk hvis jeg skal lave noget brainstorming på det, med dig..
Lav evt. en logokonkurrence, det kan man tit få nogle rigtig gode resultater ud af.
Selvom det er en anden der skriver en del af teksterne skal du sørge for at det er rettet for stavefejl og let læseligt, hvis du ikke selv mener du er stærk nok på det område , må du finde en der kan hjælpe dig med det.. Få stavefejl kan folk oftest se igennem fingre med, men hvis de ikke forstår hvad der står så kan du risikere at miste dem som brugere af sitet.
Mvh Karina Worninger
www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.