Har bare ikke alverdens brugerbase. Så jeg havde faktisk tænkt mig at vente med det. men det er måske det der kan få folk til at oprette sig som bruger?
Det er vel værd at prøve. Syns du ikke? Du kan jo ikke tabe så meget på det. Det vil være med til få brugerne til at syns at siden er mere deres. gør det også muligt for dem at kommentere fanarten.
Men har du lyst vil jeg da gerne hjælpe dig i det omfang jeg har mulighed for. Jeg er selv liverollespiller og bordrollespiller og mange i de netværk spiller også WOW. Få evt. lavet nogle flyers for din side, så skal jeg nok hjælpe dig med at få dem delt ud. Mine kunder er også liverollespillere så vil med glæde sende dine flyers ud når jeg sender varer ud. Vil sige det er et tilbud du da ikke har råd til at sige nej til. Er sikker på at der er nogle aminoer herinde som vil kunne give dig et godt tilbud på flyers, ellers kan de jo også laves selv.
www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.