Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opkøb af domæner med link value

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Konrad A. Kierklo:

Men han fortalte mig om, at man kan gå ud og købe domæner som er ved at udløbe og herefter oprette blogs på disse domæner, for at få kvalitets links til vores site.

Jeg har set tidligere i svar her på amino, at linkværdien på domæner bliver nulstillet ved ejerskifte.

Så linkene er vel ikke mere "kvalitet", end den trafik der på dem, eller ?

Alt om både i Danmark

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49

Lars Birkedal:

Mikael christiansen:
Marcel fuursted er en af de førende i SEO branchen vidste han har tid ville jeg beholde ham , for der ikke mange der er ligeså dygtige som ham ,dog kan du sikkert få en der kan hjælpe dig kombiner med at rette på siden og du fik en hjælpende hånd , hvad du kunne gøre bedre , selvfølgelige kommer du længere jo flere penge du vil brugeSmile

Har du slet ikke spekuleret over hvorfor både Miinto og ungarbejde.dk har opsagt samarbejdet med deres tidligere SEO mand? Det kunne jo være de ikke ønsker den "dygtighed" Wink

Til Konrad: Et budget på 5000 kr om måneden til en shop som miinto.dk er helt urealistisk men det finder I nok ud af. Jeg arbejder ikke med SEO men med andre dele af nethandel og jeg kender lidt til budgetterne hos nogen af dem der sælger tøj online. Og de er altså en hel del større og går til dygtige og stabile SEO firmaer.

Jeg ved godt det lavt sat derfor skrev jeg også i mit indlæg at det var godt at beholde ham og kombinere , hans hjælpe var med vejledning , som jeg skrev kommer man længere jo mere man betalere , så vi er enig det er lavt sat , så jeg forstår ikke hvorfor du kommentere mit indlæg , da vi er enig jo mere man betalere jo længere kommer manSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:35

Mikael christiansen:
Jeg ved godt det lavt sat derfor skrev jeg også i mit indlæg at det var godt at beholde ham og kombinere , hans hjælpe var med vejledning , som jeg skrev kommer man længere jo mere man betalere , så vi er enig det er lavt sat , så jeg forstår ikke hvorfor du kommentere mit indlæg , da vi er enig jo mere man betalere jo længere kommer manSmile

Prøv at læse lidt her: http://da.wikipedia.org/wiki/Ironi i forhold til ordet "dygtighed" og så skulle du gerne være på rette spor med hensyn det jeg skrev. Hvis du ikke er er det også fint nok.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:36

Tak for hurtig tilbagemelding!

Budgettet på 5.000 kr. er variabelt og kan selvfølgelig justeres alt efter performaence.

Grunden til Marcel ikke længere arbejder for miinto, er fordi han lavede SEO for miinto, som en vennetjeneste og derfor til en fantastisk pris og performance. Marcel har efter en periode på 3 mdr. hos miinto, blevet nødt til at bruge hans tid på andre projekter og vi er derfor blevet tvunget til at gå ud og finde en "erstatning" til hans arbejde.

Yderligere kommentare vedr. Marcel og hans arbejde frabedes denne tråd, da hovedemnet handler om at finde en ny mand til miinto, og ikke kommenterer på Marcel's arbejde, som vi desværre ikke længere har til rådighed.

Mvh.

Konrad

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Konrad

Michael var så venlig at nævne mig som en af dem, I skulle kontakte. Jeg byder ikke ind på opgaven, men vil da give dig et råd med på vejen - selvom I sikkert har helt styr på den side af sagen nu:

Få taget et par referencer på den virksomhed/person, I vælger at gå videre med. Og tal med de pågældende referencer - der er desværre en lang række eksempler på, at der opgives referencer, der ikke er sande.

Start ud med et "best case scenario", hvor I beskriver, hvad I gerne vil opnå - og få så en pris på det uden skelen til budgetter. Vurder derefter, om den pris, I har fået står mål med det, I kan og vil afsætte. Vurder også, om I vil lave en performance afhængig aftale (altid dyrere), eller om I vil gå efter den mest brugte model: "Fast pris - og fuld tilfredshed eller pengene spildt". Gør I det undersøgende forarbejde godt nok, vil sidste del af sætningen ikke træde i kraft ;-)

Rigtig meget held og lykke med projekterne!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:26

Hej Lars Birkedal:undskyld

Tog det ikke som ironi var ingen tegn ” ” skrevet på en måde så jeg troede det var ironi. vidste dette " tegn bruges skal det helst stå over hele sætning man mener er ironi der skal ingen tvivl om det er ironi , gerne sort streg under så man ser det

Hej Thomas Rosenstand undskyld

synes simpelthen du er  super dygtige og super indlæg du skriver læser , har anbefalet dig mere end mere end 100 gange med links til din SEO bog mv. , har også anbefalet dig denne gang Smile

http://www.amino.dk/forums/p/73813/464197.aspx#464197

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 16:31

Hej Konrad

Et lille sidespring i emnet. 

Jeg abonnere på dit nyhedsbrev, og vil blot fortælle den ryger i spam-filter hos hotmail.com, så det skal du nok have kigget lidt på.

Ellers en rigtig flot side :) 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:57

Tak for de pæne ord, Mikael. Så skal jeg til gengæld nok lade være med at stave dig med "ch" fremover Embarrassed

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:47

Mikael christiansen:

Konrad A. Kierklo:

Hej alle eksperter!

Vi har tidligere brugt en super dygtig SEO mand Marcel Fuursted,  

Vi søger desuden stadig efter en super dygtig SEO mand, som kan levere en kickass præstation for vores site til et budget på omkring 5.000 kr. om mdr.

På forhånd tak.

Konrad

www.miinto.dk // www.miinto.com

Marcel fuursted er en af de førende i SEO branchen vidste han har tid ville jeg beholde ham , for der ikke mange der er ligeså dygtige som ham ,dog kan du sikkert få en der kan hjælpe dig kombiner med at rette på siden og du fik en hjælpende hånd , hvad du kunne gøre bedre , selvfølgelige kommer du længere jo flere penge du vil brugeSmile

jeg holder stadigvæk på Marcel fuursted er en dygtige SEO optimering Expert alligevel nogle giver mig minus , i mit indlæg , som er værd at bruge penge på Smile

For søgeord optimerings eksperten er det et arbejde at sætte sig ind i hvad du ønsker , med ellers er der flere herpå Amino.dk der er super dygtige, ingen af dem er billige med er rigtige gode kvalitet koster pengeSmile

http://www.amino.dk/user/Profile.aspx?UserID=5602

http://www.amino.dk/members/FrankHM/default.aspx

http://www.amino.dk/members/Thomas-R_2E00_/default.aspx

http://www.amino.dk/members/Mikkel-deMib-Svendsen/default.aspx

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)