Jeg har set tidligere i svar her på amino, at linkværdien på domæner bliver nulstillet ved ejerskifte. Så linkene er vel ikke mere "kvalitet", end den trafik der på dem, eller ? |
Lars Birkedal:Mikael christiansen:Marcel fuursted er en af de førende i SEO branchen vidste han har tid ville jeg beholde ham , for der ikke mange der er ligeså dygtige som ham ,dog kan du sikkert få en der kan hjælpe dig kombiner med at rette på siden og du fik en hjælpende hånd , hvad du kunne gøre bedre , selvfølgelige kommer du længere jo flere penge du vil brugeHar du slet ikke spekuleret over hvorfor både Miinto og ungarbejde.dk har opsagt samarbejdet med deres tidligere SEO mand? Det kunne jo være de ikke ønsker den "dygtighed"
Til Konrad: Et budget på 5000 kr om måneden til en shop som miinto.dk er helt urealistisk men det finder I nok ud af. Jeg arbejder ikke med SEO men med andre dele af nethandel og jeg kender lidt til budgetterne hos nogen af dem der sælger tøj online. Og de er altså en hel del større og går til dygtige og stabile SEO firmaer.
Jeg ved godt det lavt sat derfor skrev jeg også i mit indlæg at det var godt at beholde ham og kombinere , hans hjælpe var med vejledning , som jeg skrev kommer man længere jo mere man betalere , så vi er enig det er lavt sat , så jeg forstår ikke hvorfor du kommentere mit indlæg , da vi er enig jo mere man betalere jo længere kommer man