Vi har tidligere brugt en super dygtig SEO mand Marcel Fuursted, som har givet mig lidt tricks til at lave lidt SEO arbejde, som kan hjælpe vores site http:///www.miinto.dk for at blive optimeret på ord som modetøj, herretøj, dametøj og børnetøj. Det går rigtig fint, og vi stiger hurtig i rank hos google.
Men han fortalte mig om, at man kan gå ud og købe domæner som er ved at udløbe og herefter oprette blogs på disse domæner, for at få kvalitets links til vores site.
Kender I nogen steder hvor man kan se hvornår domæner udløber?
Vi søger desuden stadig efter en super dygtig SEO mand, som kan levere en kickass præstation for vores site til et budget på omkring 5.000 kr. om mdr.
Vi søger desuden stadig efter en super dygtig SEO mand, som kan levere en kickass præstation for vores site til et budget på omkring 5.000 kr. om mdr.
Hej Konrad,
Jeg tror ikke at du får meget SEO ekspert for 5.000 kr./md. Har du overvejet at hyre en af de rigtige eksperter som en slags konsulent, der kan lave en "to do list" som Jeres ansatte kan arbejde ud fra, hver gang de har en ledig stund. 1 eller 2 gange om måneden kan han så komme med feedback og nye input. Det tror jeg er mere realistisk at du kan få for 5.000 kr. om måneden.
Vi har tidligere brugt en super dygtig SEO mand Marcel Fuursted,
På forhånd tak.
Konrad
www.miinto.dk // www.miinto.com
Marcel fuursted er en af de førende i SEO branchen vidste han har tid ville jeg beholde ham , for der ikke mange der er ligeså dygtige som ham ,dog kan du sikkert få en der kan hjælpe dig kombiner med at rette på siden og du fik en hjælpende hånd , hvad du kunne gøre bedre , selvfølgelige kommer du længere jo flere penge du vil bruge
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Marcel fuursted er en af de førende i SEO branchen vidste han har tid ville jeg beholde ham , for der ikke mange der er ligeså dygtige som ham ,dog kan du sikkert få en der kan hjælpe dig kombiner med at rette på siden og du fik en hjælpende hånd , hvad du kunne gøre bedre , selvfølgelige kommer du længere jo flere penge du vil bruge
Har du slet ikke spekuleret over hvorfor både Miinto og ungarbejde.dk har opsagt samarbejdet med deres tidligere SEO mand? Det kunne jo være de ikke ønsker den "dygtighed"
Til Konrad: Et budget på 5000 kr om måneden til en shop som miinto.dk er helt urealistisk men det finder I nok ud af. Jeg arbejder ikke med SEO men med andre dele af nethandel og jeg kender lidt til budgetterne hos nogen af dem der sælger tøj online. Og de er altså en hel del større og går til dygtige og stabile SEO firmaer.