Efter jeg har startet importvirksomhed og søsat en webshop, med salg af kunstige pelse, er jeg selvfølgelig opmærksom på kundernes behov for at se og mærke kvaliteten rent fysisk. Derfor har vi arbejdet med ideen om at kontakte fysiske butikker, hvor vi kan have vores tøj til salg. Vi forestiller os at tilbyde butikken at den, ud over fortjeneste ved salg, bliver markedsført på vores hjemmeside, sådan at vores besøgene ved hvor de kan gå hen hvis de vil mærke og prøve tøjet. Det kan godt virke lidt MLM agtigt, men jeg opfatter det egentlig ikke helt sådan. Har denne salgsmetode et andet navn? Er denne metode helt uortodoks, og hvilke faldgrupper skal vi være opmærksomme på? Grunden til at vi tænker i disse baner, er at vi ikke har økonomisk mulighed pt. for at hente et kæmpe varelager hjem. Så vi tænkte at det kan være med til at styrke webshoppen og være en fordel for de butikker vi kan indføre samarbejde med, da de heller ikke skal købe tøjet af os. Er jeg ude på et skråplan, eller har I noget input til mig? På forhånd tak Dennis :0)
|
Kommissions salg...