Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af aloe vera produkter

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu fortæller historien i tråden jo intet om hvorvidt han har fået hjælp eller ikke, som jeg læser det søger han blot lidt inspiration til salg af sine produkter, hvilket i min verden er super!

Giv manden en chance inden man skyder hans produkter ned, de har jo øjensynligt et marked for deres produkter, hvorvidt de så er bedre og til bedre pris, service m.m. aner jeg ikke, men det kan han jo selv afgøre.

Ligeledes synes jeg heller ikke det er i trådens ånd at poste et andet link til hvor han kan tegne op som forhandler hvilket han jo allerede.

Dette er ikke et forsøg på at forsvare en forretning, men trådstarter srpørgmål synes jeg egentlig var meget ærligt set i forhold til så mange andre mlm tråde.

Dbh.

Kim Kampp

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Kampp:

Ligeledes synes jeg heller ikke det er i trådens ånd at poste et andet link til hvor han kan tegne op som forhandler hvilket han jo allerede.

Nu er Lars Bo Thomsens link til aloeinfo.dk, som er en slags "gule sider" for aloe vera-forhandlere, men det var  nok ikke så tydeligt i indlægget...

Generelt kan jeg tilføje, at LR er en 23 år gammel MLM-virksomhed. Så et eller andet må de gøre rigtigt :) - og derfor har jeg heller ikke selv nogen problemer med at forhandle deres produkter, og være en del af den måde at markedsføre produkterne på.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Godt ord igen . Det var mig der var for hurtig på tasterne :)

Dbh.

Kim

Fra Hillerød
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

min forventning til dette opstart med aloe vera var for at få noget erfaring med salg og service, da jeg studerer på HHX 2. år  tror jeg at jeg kan lære meget af det.

Derfor tog jeg chancen og valgte det, og har også skudt nogle penge i det. omkring 900 kroner. jeg er klar over konsekvenserne, men jeg er under en proces, så jeg har jo brug for erfaring.

Har hørt om de dårlige MLM firmaer, men LR er et seriøst firma, som f.eks tupperwear. Men nu prøver jeg, og ser om jeg kan skrave lidt kunder sammen. det er kun et deltids hobby job.

 

Mange tak for jeres svar. Jeg tager dét til mig i siger, i har højs sansynligt mere forstand på det end jeg.

- Søren

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

God vind med det og skriv da lidt om dine erfaringer når du kommer rigtig i gang

Keep Swinging

Kim Kampp

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Blom:

min forventning til dette opstart med aloe vera var for at få noget erfaring med salg og service, da jeg studerer på HHX 2. år  tror jeg at jeg kan lære meget af det.

Der ville et job i en butik nok have givet væsentlig mere. Men nu lære du hvordan en sælger arbejder, og det er vel os meget sundt ;D

Søren Blom:

Derfor tog jeg chancen og valgte det, og har også skudt nogle penge i det. omkring 900 kroner. jeg er klar over konsekvenserne, men jeg er under en proces, så jeg har jo brug for erfaring.

Har hørt om de dårlige MLM firmaer, men LR er et seriøst firma, som f.eks tupperwear. Men nu prøver jeg, og ser om jeg kan skrave lidt kunder sammen. det er kun et deltids hobby job.

Du har reelt intet at tabe, da du jo får produkter for det pågældende beløb. Så hvis du bare har valgt noget okay, så kommer du ik helt galt af sted.

Og held og lykke med det, dog husk på at det gælder om at signe op og ik sælge. Det er nemmest ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hillerød
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Tak for jeres svar!

Jeg har arbejdet i butik, i Illum, bennetton børnetøj.

Men jeg har meget travlt med fodbold direkte efter skole 4 hverdage og en gang fyn og jyllandstur i weekenden. Derfor søger jeg noget, hvor jeg kan ordne det meste via. nettet og telefon, istedet for at afsætte en hel dag på at tage til illum.

 Nu må vi se hvad der sker, når jeg er nået længere hen i forløbet skal jeg nok give mine erfaringer med denne form for salg videre til jer.

- Søren

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)