Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af aloe vera produkter

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er nu begyndt at sælge aloe vera produkter for et firma ved navn LR.

Jeg er nybegynder på dette område, og vil gerne have nogle indlæg fra jer som har erfaringer med dette, og gode råd til hvordan man får skaffet kunder og får et ordentligt salg igang.

Indtil videre har jeg lavet et opslag, som jeg vil sætte op på forskellige opslagstavler i butikker og på institutioner i byen som jeg bor i.

Opslaget er sat ind nedenunder.

Håber på nogle gode svar, som kan hjælpe mig!

Hilsen Søren Blom   

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Jeg syntes, at det er sejt af dig at hoppe ud i noget, som du ikke helt har forstand på.Så det er sørme frisk gjort Yes

Hvis jeg forstår det rigtigt, så er det et MLM firma, hvor du har købt en starts pakke. Har LR ikke kurser for nybegyndere. De må jo selv være interesseret i at du får succes med din virksomhed ?

Den bedste sælger, er en sælger som forstår sine produkter. Forstår du indholdet og bruger du dem selv ?? Hvis ikke, så begynd nu, ellers har du ingen jordisk chance for at kunne besvar spørgsmål fra produkt krævende kvinder og mænd.

Tjek min blog, måske vil du finde det du søger af viden og held og lykke.

vmh

Glenn

Fra Hillerød
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

 

Du har helt ret! Jeg har købt en startpakke hos firmaet + lidt udoveraf. Jeg regner med at få produkterne på mandag, så jeg kan prøve dem selv.

Min mor og far har også brugt nogle af produkterne, så lidt kendskab til produktet og virkningen har jeg.