Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af aloe vera produkter

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er nu begyndt at sælge aloe vera produkter for et firma ved navn LR.

Jeg er nybegynder på dette område, og vil gerne have nogle indlæg fra jer som har erfaringer med dette, og gode råd til hvordan man får skaffet kunder og får et ordentligt salg igang.

Indtil videre har jeg lavet et opslag, som jeg vil sætte op på forskellige opslagstavler i butikker og på institutioner i byen som jeg bor i.

Opslaget er sat ind nedenunder.

Håber på nogle gode svar, som kan hjælpe mig!

Hilsen Søren Blom   

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Jeg syntes, at det er sejt af dig at hoppe ud i noget, som du ikke helt har forstand på.Så det er sørme frisk gjort Yes

Hvis jeg forstår det rigtigt, så er det et MLM firma, hvor du har købt en starts pakke. Har LR ikke kurser for nybegyndere. De må jo selv være interesseret i at du får succes med din virksomhed ?

Den bedste sælger, er en sælger som forstår sine produkter. Forstår du indholdet og bruger du dem selv ?? Hvis ikke, så begynd nu, ellers har du ingen jordisk chance for at kunne besvar spørgsmål fra produkt krævende kvinder og mænd.

Tjek min blog, måske vil du finde det du søger af viden og held og lykke.

vmh

Glenn

Fra Hillerød
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

 

Du har helt ret! Jeg har købt en startpakke hos firmaet + lidt udoveraf. Jeg regner med at få produkterne på mandag, så jeg kan prøve dem selv.

Min mor og far har også brugt nogle af produkterne, så lidt kendskab til produktet og virkningen har jeg.

Jeg har en kontaktperson jeg altid kan ringe til, som guider mig i hvordan jeg kan promovere produkterne og hvordan jeg bestiller produkterne igennem ham osv. Men kurser mener jeg bestemt ikke han tilbyder?

Men tak for dit svar!

- Søren

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Din kontaktperson ("upliner") eller din organisationsleder (som din upliner kan hjælpe dig med kontakt til) bør kunne hjælpe dig med, hvilke kurser der er tilgængelige.

Sådan er det ihvertfald i den gren af LR, jeg befinder mig i.  Og samtidig bør alle i din direkte upline være mere end interesserede i, at du bliver bedre til at sælge :)

/Jimmy - holidayshop.dk

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren

Velkommen til Amino

Jeg er helt sikker på at din sponsor har en række metoder til hvorledes du kan komme igang som Glenn også beskriver. Det først er dog at du skal i gang med at bruge produkterne og så begynde at tænke lidt kreativt udover de navnelister / emnelister som du sikkert bliver fortalt at du skal lave og ringe igennem.

Sørg for at behandle din forretning sobert og ærligt og lad være med at være for hemmelighedsfuld.

To hurtige tips kunne være at tænke udover private kunder/ forhandlere og hoppe lidt ud i etablerede forretninger e.l. som enten kunne tilbyde dit produkt før, under eller efter en given ydelser / produkt de i forvejen har.

Et andet tips er at når du præsentere din forretning så start med følgende formel:

  • Hvad koster det
  • Hvad skal du/i lave
  • Og hvad får i ud af det

Det er typisk de spørgsmål de fleste stiller sig og typisk i angivne rækkefølge. Er ikke inde i dine produkter og forretning mere end på overordnet plan, så det blev bare til et par hurtige tips. Håber du kan bruge det.

Keep swinging

Kim Kampp

PS. MLM er et omfangsrigt og til tider udfordrende "job" ligesom alt andet, så lad være med at drømme dig hen i store beløb m.m. uden at være opmærksom på arbejdet herunder.

 

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Aloe Vera er en planteolie, som har en række positive egenskaber, som natur medicin. Det er der rigtig mange fabrikanter af diverse cremer mv. som har fundet ud af.

Prøv at gå en tur i Matas og se på deres produkter, her vil du finde en lang række produkter med Aloe Vera og check prisen ud med dine produkter.

Håber ikke du bliver skuffet.

Du er sikkert blevet informeret om at dine produkter er noget helt specielt, det er en af metoderne for at hverve sælgere til nederste led i MLM fødehierakiet.

Din "master" tjener nu på din pakke, som du nu skal ud at sælge, hvis det er så godt og så nemt, hvorfor går han så ikke selv ud og tjener disse nemme penge ? Det gør han ikke for det kan han ikke, han er nødt til at finde nye personer, som dig, til at gå ud og bønfalde venner og familie om de ikke vil købe disse produkter. Han har vel også husket at fortælle dig om alle de millioner du kan tjene, når du får dine egne forhandlere ?

Jeg håber du får held og ikke kun erfaringer. Jeg vil gerne give dig kritiske øjne på din leverandør, jeg håber for dig at det er en seriøs produktleverandør, som ønsker at styre sit salgsled seriøst.

Jeg vil anbefale dig at følge med på Amino og høste af alle de erfaringer, der bliver skrevet om herinde.

De bedste Hilsener

Finn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Nu er LR en af de meget få seriøse, og reele MLM firmaer der er, så din tale tyder mere på uvidenhed end indsigt.

 

Trådstarter: Keep up the good work, selvom det er svært med så kendt et MLM firma. Produkterne, levering osv er i hvertfald iorden, og de har styr på tingene...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion seller

Jeg håber også for Søren at det er et seriøst MLM firma, jeg kender det ikke.

Men jeg kan se en sælger, som er blevet kastet ud på dybt vand, uden kendskab til salg og produkt, det virker ikke særligt seriøst af en salgsorganisation. Her lyser mine lamper.

De bedste Hilsener

Finn

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,


Du kan evt. tilmelde dig som forhandler på denne forhandler side: Aloe vera

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Jeg håber også for Søren at det er et seriøst MLM firma, jeg kender det ikke.

Det er så et af de få seriøse sammen med Tupperwear (hvis de stadig er aktive?), Forever living products osv...

Finn Pedersen:

Men jeg kan se en sælger, som er blevet kastet ud på dybt vand, uden kendskab til salg og produkt, det virker ikke særligt seriøst af en salgsorganisation. Her lyser mine lamper.

Det skylder nok mere en forkert fokus. Det er sikkert drømmen om store $$$, fede gratis biler og rejser sydpå der har lokket, fremfor "jobbet" og produkterne. Det er jo det typiske problem ved MLM.
Man vælger jo heller ik at blive advokat, fordi man få en høj timeløn... Så er det i hvertfald nogle lange og trælse studieår, man går i møde ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)