Det giver faktisk lidt mening, når man tænker over det :) Standardteksten i den danske oversættelse af osCommerce er "Køb nu" - og den har man nok tendens til at beholde som shopejer - da man jo gerne vil have at kunden køber NU. Det vil jeg helt klart overveje at gå videre med.
Mange af produkterne kommer med et større billede. Desværre er jeg underlagt nogle betingelser vedr. produktfotos på varerne, og har brugt de bedste og største jeg kan få og må bruge. For "kendis-duftene" er der også meget strikse regler for fotos (at man stort set ikke må vise noget som helst...) - og derfor er denne varegruppe da heller ikke prioriteret særlig højt.
Det er en smutter ved seneste opdatering af betingelserne. Det giver desuden ingen mening i relation til mine varer, så det er selvfølgelig fjernet og erstattet af en forlænget returret i december måned - som jeg selvfølgelig bør huske at gøre opmærksom på, når tiden kommer :) |
Glenn Kibsgaard:
Du udsender desværre også signaler til potentielle kunder, der skaber tvivl om dit image og dit formål.
Shoppen hedder ”holidayshop” men du sælger alt muligt inden for skønhedspleje og selvbrune... har man selvbrune med på ferie ???
Ja, nogen har... evt. på "snyde"-ferie, eller "hjemme"-ferie... Idéen med navnet er også noget i retning af "at blive ferieklar, lækker på selve ferien og bagefter". Det går dog op for mig nu, at jeg ikke har fået kommunikeret dette ud.
Dit tekst indhold er desværre ikke værdiskabende for kunden, altså du afdækker ikke nogle behov.
Ja, lækre tekster er nok min akilleshæl. Det må være mit næste personlige udviklingsmål i relation til shoppen.
Men tjek mine blogindlæg, jeg er sikker på, at de vil kunne give dig den viden, der kan forbedre din hjemmeside.
Der har jeg faktisk allerede været inde i dag, og jeg fortsætter med at læse :)