Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skræmmer jeg dem?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasVJ:

• Din grønne Køb Nu knap kan virke skræmmende. Jeg læste en glimrende blog (kan desværre ikke huske hvorhenne) om at man med fordel kan ændre Køb nu, som kan virke lidt som om at du har allerede har fingrene nede i kundens pung, til Læg i kurv.

Det giver faktisk lidt mening, når man tænker over det :)  Standardteksten i den danske oversættelse af osCommerce er "Køb nu" - og den har man nok tendens til at beholde som shopejer - da man jo gerne vil have at kunden køber NU.  Det vil jeg helt klart overveje at gå videre med.

ThomasVJ:

• Når jeg klikker for større billede, så forventer jeg at se et større billede - gerne meget større!

Mange af produkterne kommer med et større billede. Desværre er jeg underlagt nogle betingelser vedr. produktfotos på varerne, og har brugt de bedste og største jeg kan få og må bruge.

For "kendis-duftene" er der også meget strikse regler for fotos (at man stort set ikke må vise noget som helst...) - og derfor er denne varegruppe da heller ikke prioriteret særlig højt.

ThomasVJ:

• Du kan ikke gradbøje kundens 14-dages returret alt efter om produktet returneres udenfor sæson.

Det er en smutter ved seneste opdatering af betingelserne.  Det giver desuden ingen mening i relation til mine varer, så det er selvfølgelig fjernet og erstattet af en forlænget returret i december måned - som jeg selvfølgelig bør huske at gøre opmærksom på, når tiden kommer :)

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glenn Kibsgaard:

Du udsender desværre også signaler til potentielle kunder, der skaber tvivl om dit image og dit formål. 

Shoppen hedder ”holidayshop” men du sælger alt muligt inden for skønhedspleje og selvbrune... har man selvbrune med på ferie ???

Ja, nogen har... evt. på "snyde"-ferie, eller "hjemme"-ferie... Idéen med navnet er også noget i retning af "at blive ferieklar, lækker på selve ferien og bagefter".  Det går dog op for mig nu, at jeg ikke har fået kommunikeret dette ud.

Glenn Kibsgaard:

Dit tekst indhold er desværre ikke værdiskabende for kunden, altså du afdækker ikke nogle behov.

Ja, lækre tekster er nok min akilleshæl. Det må være mit næste personlige udviklingsmål i relation til shoppen.

Glenn Kibsgaard:

Men tjek mine blogindlæg, jeg er sikker på, at de vil kunne give dig den viden, der kan forbedre din hjemmeside.

Der har jeg faktisk allerede været inde i dag, og jeg fortsætter med at læse :)

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 22:08

René Gade Mikkelsen:

Solcreme, Hudplejeprodukter, Penselsæt, Slankepulver, Miljø- og hudvenlige produkter, Kosttilskud, Parfume... du tilbyder det hele. Umiddelbart vil du for meget på forsiden. Dine produkter henvender sig til vidt forskellige målgrupper, og selvom mange af dem rækker lidt ind over hinanden, så skræmmer slankeprodukter eksempelvis mange øko-folk væk.

Jeg har faktisk en idé til fokus-boksen i toppen, der kan gøre den lidt mere intelligent... "Har bare aldrig fået det gjort" (se at komme i gang :))

René Gade Mikkelsen:

Din side mangler identitet, Jimmy. Jeg køber aldrig noget af nogen, hvis identitet jeg ikke kender eller kan gennemskue. God arbejdslyst;-)

Tak - det vil jeg gå i gang med at få fundet... En skizofren webshop giver vist ingen mening... ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Jimmy, du fortjener 5 stjerne er fra, fordi du gøre noget ud af at svare tilbage Yes

Skriv, hvis du mener at jeg kan hjælpe dig med noget.

/Glenn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:58

Hej Jimmy,

Du skal helt sikkert læse e-pusher. Om ikke andet - så light versionen. Derudover mener jeg ikke at der er fokus nok på enkelte produkter. Hvis jeg var dig ville jeg fremhæve 3 produkter (specialtilbud?) og gøre dem større end de resterende. Desuden bør du sætte en mere markant header øverst. Det vil give butikken lidt mere personlighed. Og så grundlæggende cutte lidt ned på mængden af informationer på siden - man drukner lidt i info:)

Håber det giver lidt stof til eftertanke...

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:03

Bed om kundens fax nummer og tab salget... Er et citat fra E-pusher Smile

Du spørger netop efter fax-nummer og der står ikke engang at feltet ikke er påkrævet som f.eks. anført ved telefon og bydel.

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 08:09

Glenn Kibsgaard:

Jimmy, du fortjener 5 stjerne er fra, fordi du gøre noget ud af at svare tilbage

Tak, Glenn... jeg mener jo det er en selvfølge, når folk giver sig tid til at hjælpe... Det skal ikke bare være "gi' mig, gi' mig, gi' mig" det hele.

Mange forskellige...:

Læs E-pusher

Ja, det er jo faktisk lidt pinligt... har købt og læst 2'eren, men det var et stykke tid før jeg startede shoppen... dengang virkede det som den rigtige rækkefølge at gøre det i.  Men når man så bruger en standardshop, får man ikke gjort alle de smarte ting - og glemmer dem.

Nogen burde sætte sig ned og lave en udgave af osCommerce, Magento osv. som havde implementeret mange af de teknisk betonede råd fra E-pusher... (det findes måske, så er jeg bare ikke klar over det :))

Mori:

Du spørger netop efter fax-nummer og der står ikke engang at feltet ikke er påkrævet.

D'OH... :)   Fjernet med det samme. 

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:43

Jeg tilslutter mig flere af de foregående indlæg. Specielt er jeg skræmt at de store grønne KØB NU knapper, de er for påtrængende efter min smag.

Er det nødvendigt med den store blok i venstre side, med billeder af kortbetaling - de samme ikoner er jo i headeren?

Jeg ville foretrække der var nogle flotte reklame billeder på forsiden (selvom den jo ikke er en landingsside - nødvendigvis) i stedet for al den tekst ingen orker at læse, den kan man skrive på produkterne, flotte, indbydende billeder (og lidt tekst) linket til de rette sider vl nok tiltrække mig mere.

Det samme gælder kategorisiderne, som ofte anvendes som landingssider, der kunne godt være lidt mere reklame, billeder...tekst vil google også være glad for, men ikke lange beskrivelser. Landingssiden skal være indbydende.

Holidayshop er temmelig misvisende, men det er selvfølgelig ikke nemt at skifte navn, midt i vadestedet, jeg ville dog gøre det da det også kan have en betydning for Google at der er sammenhæng i tingene (så vidt jeg ved).

Shoppens design er meget kantet og farverne ikke lige min smag, men det er jo et spørgsmål om smag.

Det er måske godt at ændre tingene nu, inden den komemr for godt i gang, hvis du vil ændre navn på shoppen skal Google jo helst ikke ha' indekseret for meget.

Et helt personligt råd fra min side er at jeg ville skifte fra OsCommerce til Magento, da den har flere muligheder hvad angår design og tilpasning. Magento kan rimeligt nemt implementere alle de ting Epusher nævner, de fleste gratis via det fantastiske Magento Connect. Det er som sagt min personlige erfaring, jeg kunne ikke få min OsC shop til at gøre de ting jeg ønskede og jeg kunne ikke få designet til at fremstå som jeg ønskede. Det kommer med Magento, hvilket jeg lige er skiftet til, så der er vildt meget at lære og mange ændringer er på vej, men mulighederne er bedre - synes jeg. Nu skal jeg "bare" til at fokusere på mit design.  Dog skal der påregnes rigtigt mange, mange, mange timer på at skifte platform.

God vind med shoppen.

Mvh

Axel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jimmy

Der er nævnt mange gode årsager.

My 5 cents går på:

1. Der køres kraftigt kampagne mod hormonforstyrrende stoffer i produkter p.t., hvilket heldigvis får forbrugerne til at stoppe op og tænke sig om. Og dette drejer sig ikke kun om parabener.

2. Som nævnt har du for mange kategorier. Hårpleje er hårpleje, så kom alle hårprodukter under denne kategori.

3. Køb Nu er blevet et auktionsfænomen og anvendes "normalt" ikke i webshops.

4. Markedet er vigende for dine produkter og Forever Living er vist blevet mere aktive og dermed kan din omsætning falde (måske tager jeg fejl)

5. Dine produkter er ikke attraktive i forhold til hvad folk kan købe online på tilbud andre steder og dit mærkeudvalg er alt for snævert.

6. Din butikstype har hård konkurrence fra Helsekostbutikkerne, som for de flestes vedkommende har fremgang, da folk kan se hvad de får.

7. Du har ikke ingredienslister på dine kosmetiske produkter, så forbrugerne aner ikke hvad de køber udover de anprisninger du har lavet til hvert enkelt produkt.

8. Der er intet der fanger når mange kommer ind på siden første gang.

9. Op mod Jul er der ingen der bryder sig om at blive mindet om de er for tykke. Slankeprodukter, uanfægtet mange har brug for det, er efter Jul og Nytår samt (forår) før Sommer. Før Jul er en dødssynd.

10. Anmeldelser, det ser ikke ud til du har mange anmeldelser af produkterne, fjern knappen, da den ingen værdi har.

11. Få Cellulite, Colostrum og Microsilver væk fra menuen og ind i underpunkter. Ingen ved hvad det er.

12. Lav f.eks. følgende kategorier istedet; Aloe Vera, Kropspleje, Hudpleje, Hårpleje, Vægttab, Kosttilskud, lav kosmetik om til enten Beauty eller Kosmetik/Beauty.

13. Sørg for at folk ved indgangen til siden får et tilbud de kan bruge til noget.

14. SKIFT NAVN - det er ikke et seriøst navn til sortimentet. På Holidayshop ville jeg forvente af finde uundværlige widgets eller farvede snorkler eller tidsrelaterede drager til strandturen, rejseanmeldelser  osv osv

Holidayshop harmonerer ikke med Aloe Vera eller Parabenfri osv osv..

Mvh

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)