Ja, de god tider er slut nu, og de bedste webshops forbliver på markedet, resten lukker.
Du har gjort det helt rigtige nu, ved at søge efter forbedringer af din webshoppen. Og du er så heldig at det er massere af muligheder for forbedring.
Rene er inde på manglende identitet, og hvis jeg må tilfører, så handler identiteten om værdier.
Når jeg som potentiel kunde komme ind på din hjemmeside, så får jeg smidt produkter og priser i hovedet, før jeg ved, om din virksomhed afspejler mine personlige preferencer og fortrolighed.
Jeg forslår at du klikker på mit nedenstående link til min blog, som har løsningen på din problemstilling.
Du udsender desværre også signaler til potentielle kunder, der skaber tvivl om dit image og dit formål.
Shoppen hedder ”holidayshop” men du sælger alt muligt inden for skønhedspleje og selvbrune... har man selvbrune med på ferie ???
Dit tekst indhold er desværre ikke værdiskabende for kunden, altså du afdækker ikke nogle behov.
Feks.
Slankekur med slankepulver og slankesuppe
Den populære FiguActiv slankeserie indeholder i alt 7 slags slankepulver - 4 forskellige shakes, 3 forskellige supper - og 2 forskellige diætbarer.
Uden at jeg ved, om det er et produkt for mig, så syntes du, at det er vigtigere at oplyse mig, at der findes 7 slags.
Den tekst der burde være der, skal være oplysende tekst.
F.eks.
Søger du et produkt, hvor du taber hurtigt vægt før du skal have bikinien på, så vælg den propulære FiguActive. Læs her hvorfor den er så propulær (link).
Men tjek mine blogindlæg, jeg er sikker på, at de vil kunne give dig den viden, der kan forbedre din hjemmeside.
/Glenn