Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skræmmer jeg dem?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp!  Konverteringen på min shop, der sælger creme til hudpleje, solcreme m.v. er gået helt (næsten) i stå...

Jeg har forsøgt med nyt logo, mere tøsede farver, udvidet betalingsmuligheder til også at omfatte kreditkort og Electron.

Tilføjet et "Læg i kurv"-link lige under prisen, lavet alle positive action-knapper grønne...

Umiddelbart lader det til, at folk ikke engang gider putte noget i kurven mere.  Antallet af besøgende har ikke ændret sig nævneværdigt.

Er der noget, der springer lige præcis DIG i øjnene, så hører jeg gerne...

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 16:45

Synes at der er lidt for mange vare grupper...

Har du læst epusher? det hjalp på min webshop...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:56

Hej Jimmy

Lige præcis striberne i siderne, gør siden meget urolig i mine øjne.Ellers synes jeg da det er positivt at du har mange varer, samt at de er tydeligt opdelt.

Mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 18:32

Hej Jimmy,

Den er ret godt optimeret, men der er altid plads til forbedringer! :-)

• Personligt synes jeg din side er alt for firkantet. Er heller ikke så vild med dine farver, men det er selvfølgelig heller ikke mig som er målgruppen.
  • Som der tidligere er blevet nævnt så kunne en omstruktrering af din navigation nok også øge din konvertering.
  • Du skal også tage et par kig på dit betalingsflow

Du er meget velkommen til at skrive til mig på nb@curomedia.dk hvis du vil have mig til at uddybe.

Held og lykke med shoppen.

Med venlig hilsen
Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 19:31

Jesper Laugesen:

Lige præcis striberne i siderne, gør siden meget urolig i mine øjne.

Jeg indsatte netop en baggrund fordi jeg synes, der så så "tomt" ud - men hvis det forstyrrer dig, er du nok ikke den eneste :)  Kunne være jeg skulle begynde at kigge lidt på A/B tests og finde mig en ny baggrund.  Tænk hvis noget så simpelt kan skræmme mine kunder væk :/

Per Krabbe:

synes at det lyserøde ligner indgangen til en sexshop og samtidig giver et førstehåndindtryk af noget "lav kvalitets" noget.... 

Ja, sexshop er jo ikke ligefrem det ord, jeg leder efter... Igen kunne jeg måske lave noget A/B test på et par farveskemaer...

Nikolaj Bomann Mertz:

Den er ret godt optimeret, men der er altid plads til forbedringer! :-)

Tak for de pæne ord... Noget har jeg jo også rodet med den - men som du skriver, så er der altid plads til forbedringer.  Og et eller andet er der gået galt på det seneste, så jeg er glad for de input, der er kommet her i tråden.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:56

Nu er jeg nok ikke lige målgruppen (den lyserøde skriger "tøseside" ud til mig), men som andre også nævner så springer baggrunden med linier meget frem. Så meget at jeg næsten vil sige at det irriterer mig.

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 20:15

Nå, nu har jeg fjernet baggrunden - og så må jeg lige få planlagt en test af farveskemaer - og evt. nogle andre baggrunde.

Man skal selvfølgelig stadig være velkommen til at komme med feedback :) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:15

Hej Jimmy

Jeg tror, det store problem for den besøgende er, at man ikke umiddelbart kan se, hvad det er holidayshop.dk er rigtig god til: Hvilke varer skal jeg huske at købe på din side og hvorfor?

Solcreme, Hudplejeprodukter, Penselsæt, Slankepulver, Miljø- og hudvenlige produkter, Kosttilskud, Parfume... du tilbyder det hele. Umiddelbart vil du for meget på forsiden. Dine produkter henvender sig til vidt forskellige målgrupper, og selvom mange af dem rækker lidt ind over hinanden, så skræmmer slankeprodukter eksempelvis mange øko-folk væk.

Ordet Holiday får de fleste til at tænke på sol, vand, sommer, skov og strand. Du har valgt farverne lyserød og orange til din shops identitet. Skal der ikke noget mere naturlighed indover? Noget vand, skov, sand, jord, strand og himmel. Det ville passe bedre til idéen om de naturlige produkter.

De mange tekststykker nederst på sitet har alt for meget mellemrum i mellem sig. Saml det hele i en søgevenlig og isoleret tekstmasse med mindre bogstaver og mindre mellemrum - det er alligevel kun søgemaskinerne, der gider læse det. Den besøgende vil se billeder, tilbud, brandnavne og overskrifter.

Din side mangler identitet, Jimmy. Jeg køber aldrig noget af nogen, hvis identitet jeg ikke kender eller kan gennemskue. God arbejdslyst;-)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 20:49

Jimmy Carlsen - holidayshop.dk:

Er der noget, der springer lige præcis DIG i øjnene, så hører jeg gerne...

Hej Jimmy,

Et par punkter der springer mig i øjnene er:

• På de produkter jeg lige skimmede har du en leveringstid på 5-7 dage. Kunderne vil gerne have leveret varen nogenlunde samtidig med at de har betalt for ordren eller den efterfølgende hverdag. Umiddelbart vil jeg mene at du har et lager/logistik problem og hvis din konkurrent kan levere på 24-48 timer, så er det konkurrenten der løber med salget. 5-7 dages leveringstid får mig til at tvivle på om sælger virkelig brænder for at give mig en kundeservice eller om butikken blot er sidegesjæft.
  • Din grønne Køb Nu knap kan virke skræmmende. Jeg læste en glimrende blog (kan desværre ikke huske hvorhenne) om at man med fordel kan ændre Køb nu, som kan virke lidt som om at du har allerede har fingrene nede i kundens pung, til Læg i kurv.
  • Når jeg klikker for større billede, så forventer jeg at se et større billede - gerne meget større!
  • Du kan ikke gradbøje kundens 14-dages returret alt efter om produktet returneres udenfor sæson.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Ja, de god tider er slut nu, og de bedste webshops forbliver på markedet, resten lukker.

Du har gjort det helt rigtige nu, ved at søge efter forbedringer af din webshoppen. Og du er så heldig at det er massere af muligheder for forbedring.

Rene er inde på manglende identitet, og hvis jeg må tilfører, så handler identiteten om værdier.

Når jeg som potentiel kunde komme ind på din hjemmeside, så får jeg smidt produkter og priser i hovedet, før jeg ved, om din virksomhed afspejler mine personlige preferencer og fortrolighed.

Jeg forslår at du klikker på mit nedenstående link til min blog, som har løsningen på din problemstilling.

Du udsender desværre også signaler til potentielle kunder, der skaber tvivl om dit image og dit formål.

Shoppen hedder ”holidayshop” men du sælger alt muligt inden for skønhedspleje og selvbrune... har man selvbrune med på ferie ???

Dit tekst indhold er desværre ikke værdiskabende for kunden, altså du afdækker ikke nogle behov.

Feks.

Slankekur med slankepulver og slankesuppe

Den populære FiguActiv slankeserie indeholder i alt 7 slags slankepulver - 4 forskellige shakes, 3 forskellige supper - og 2 forskellige diætbarer.

Uden at jeg ved, om det er et produkt for mig, så syntes du, at det er vigtigere at oplyse mig, at der findes 7 slags.

Den tekst der burde være der, skal være oplysende tekst.

F.eks.

Søger du et produkt, hvor du taber hurtigt vægt før du skal have bikinien på, så vælg den propulære FiguActive. Læs her hvorfor den er så propulær (link).

Men tjek mine blogindlæg, jeg er sikker på, at de vil kunne give dig den viden, der kan forbedre din hjemmeside.

/Glenn

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)