Det er ikke helt korrekt.. Jeg modtager stadig reklamer . En af årsager til at jeg blev PLUS medlem var, at jeg blev lovet "INGEN reklamebannere i toppen". Det har jeg haft aktiveret, lige siden.. Men se lige min top:
Jeg har gjort Amino Crew opmærksom på det før, men har kun set, at de spurgte om andre også oplever det. Siden har jeg intet hørt..
Er det noget der sker tit?
Jeg er selv Plus medlem og det sker for mig en sjælden gang - meget sjældent. Når det sker tror jeg der er tale om en af disse "hik" på nettet der bare sker nogle gange. Fx. ligesom når en CSS fil ikke bliver donwloadet helt og siden ligner crap.
Det har ikke været hensigten at Telia-annoncen skulle låse siden eller fylde det meste af skærmen. Vi beklager de gener annoncen medførte i det tidsrum annoncen var oppe og ødelægge navigation.
Vi har nu lavet en ændret version, så den kun vises én gang ligesom at den kan klikkes væk.
Annoncen vises ikke for medlemmer af Amino Plus - uanset om man har slået annoncer til eller fra på Amino. Så er du medlem af Amino Plus og er du logget ind men alligevel kan se annoncen, så send mig en mail på nicolai@amino.dk med info om hvilken browser du benytter.
Jeg er selv Plus medlem og det sker for mig en sjælden gang - meget sjældent. Når det sker tror jeg der er tale om en af disse "hik" på nettet der bare sker nogle gange. Fx. ligesom når en CSS fil ikke bliver donwloadet helt og siden ligner crap.
Det sker flere gange dagligt.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg er ikke plusmedlem og må altså leve med bannerene, men er godt nok ved at være irriteret på dem. Alt det scrolleri og lukning af dem, for at komme til selve indholdet på Amino er ved at tage overhånd, syntes jeg. Kan godt forstå i skal tjene penge, men det er en balancegang hvor meget man skal klister en side til.
I den senere tid syntes jeg det har accelereret og ind imellem tænker jeg, nej jeg gider ikke se flere tråde, er træt af at scroller så meget. Er der ikke andre mulighedder, end den overklistning af reklamer? Det virker meget forstyrrende.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
For plusmedlemmer vises ikke top- og bundbannere, samt pop-ups. Sponsoratknapperne i højre side vises dog.
Ang. denne Telia popup, så burde den virke ok - dvs. den vises for ikke-Plus medlemmer én gang pr. 15. dag.
Er der nogle der ikke kunne lukke den?
Gider I at teste på denne side: http://www.amino.dk/test.aspx før vi lægger den online igen.
Hej Jacob,
..Igen ikke korrekt.. Hvorfor er det, I ikke hører, det der bliver sagt? Top- og bund banner fremkommer stadig oftere og oftere på min plus profil - uanset hvilken af mit firmas computere, jeg benytter - og uanset om jeg benytter en totalt opdateret IE 8 eller en Google Chrome 3 eller 4.
Jeg oplever også både top og bundbanner, og har ligesom John undret mig over, at jeg blev mødt af disse bannere som PLUS medlem. Jeg mener bestemt, at jeg blev lovet noget andet da jeg tilmeldte mig denne service.
For plusmedlemmer vises ikke top- og bundbannere, samt pop-ups. Sponsoratknapperne i højre side vises dog.
Ang. denne Telia popup, så burde den virke ok - dvs. den vises for ikke-Plus medlemmer én gang pr. 15. dag.
Er der nogle der ikke kunne lukke den?
Gider I at teste på denne side: http://www.amino.dk/test.aspx før vi lægger den online igen.
Hej Jacob,
..Igen ikke korrekt.. Hvorfor er det, I ikke hører, det der bliver sagt? Top- og bund banner fremkommer stadig oftere og oftere på min plus profil - uanset hvilken af mit firmas computere, jeg benytter - og uanset om jeg benytter en totalt opdateret IE 8 eller en Google Chrome 3 eller 4.
Jeg oplever også både top og bundbanner, og har ligesom John undret mig over, at jeg blev mødt af disse bannere som PLUS medlem. Jeg mener bestemt, at jeg blev lovet noget andet da jeg tilmeldte mig denne service.
Det er fordi du skal ind under Ret Propfil -> Debatindstillinger og så sætte et flueben i "Jeg ønsker ikke at se reklamer". Det kan jeg se du ikke har gjort. :)