Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget store bannere på amino

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg blev lige mødt af et kæmpe banner på forsiden. Det ville være fedt med lidt mindre reklamer

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:15

Er du plus medlem, kan du slå det fra... Ellers må du nok acceptere at Amino tager de reklamer de kan få pt., da markedet er meget presset...

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:24

Amino burde måske overveje placeringen af reklamer, sådan en reklame kan utroligt let skræmme nye brugere væk SAMT dræbe +-50 % af de tilbagevendende brugere, Amino: Find en ordentligt strategi i stedet for at klæbe siden ind i bannere, det bliver en langsom død med den tendens/strategi i har lagt for dagen...

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:37

Ja den blev lagt forkert op i vores reklamesystem, men den er tilrettet.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 09:41

I mangler nu stadig at gøre det muligt at lukke den så man kan se siden, irreterende at skulle tilføje display: none; på jeres divs

(Jeg bruger nyeste firefox på win7)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:42

Jacob Rohde:

Ja den blev lagt forkert op i vores reklamesystem, men den er tilrettet.

Er den rettet?

For nu sidder den på alle sider midt på skærmen og kan ikke lukkes på "krydset" i øverste højre hjørne.

Fortsætter det, så er jeg da færdig med Amino om et par timer - og gider ikke bruge mere tid her.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:43

Lars Bo Thomsen:

Amino burde måske overveje placeringen af reklamer, sådan en reklame kan utroligt let skræmme nye brugere væk SAMT dræbe +-50 % af de tilbagevendende brugere, Amino: Find en ordentligt strategi i stedet for at klæbe siden ind i bannere, det bliver en langsom død med den tendens/strategi i har lagt for dagen...

Jeg syntes du overdriver lidt her, de fleste af de banner/reklamer som køre kommer jo fra Aminoer så jeg kan ikke følge dig i hvad du mener ? Desuden så husk lige alt de gratis funktioner du får her.

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:44

Flemming:
Fortsætter det, så er jeg da færdig med Amino om et par timer - og gider ikke bruge mere tid her.

Hmm pga en banner ? Smile

/allan

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:45

Hej,

Det er ikke helt korrekt.. Smile
Jeg modtager stadig reklamer .
En af årsager til at jeg blev PLUS medlem var, at jeg blev lovet "INGEN reklamebannere i toppen".
Det har jeg haft aktiveret, lige siden..
Men se lige min top:

Jeg har gjort Amino Crew opmærksom på det før, men har kun set, at de spurgte om andre også oplever det.
Siden har jeg intet hørt..

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 09:49

Allan Hansen:

Lars Bo Thomsen:

Jeg syntes du overdriver lidt her, de fleste af de banner/reklamer som køre kommer jo fra Aminoer så jeg kan ikke følge dig i hvad du mener ? Desuden så husk lige alt de gratis funktioner du får her.

/allan

Så prøver jeg at uploade et screenshot jeg lige har taget

http://csserver.dk/upload/csserver/6c49169a1bb1bd7384a247d340349825.jpg

Der kan jeg se 3 bannere fra Telia samt en reklame for Amino PLUS, på hvilken måde overdriver jeg?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)