Amino burde måske overveje placeringen af reklamer, sådan en reklame kan utroligt let skræmme nye brugere væk SAMT dræbe +-50 % af de tilbagevendende brugere, Amino: Find en ordentligt strategi i stedet for at klæbe siden ind i bannere, det bliver en langsom død med den tendens/strategi i har lagt for dagen...
Amino burde måske overveje placeringen af reklamer, sådan en reklame kan utroligt let skræmme nye brugere væk SAMT dræbe +-50 % af de tilbagevendende brugere, Amino: Find en ordentligt strategi i stedet for at klæbe siden ind i bannere, det bliver en langsom død med den tendens/strategi i har lagt for dagen...
Jeg syntes du overdriver lidt her, de fleste af de banner/reklamer som køre kommer jo fra Aminoer så jeg kan ikke følge dig i hvad du mener ? Desuden så husk lige alt de gratis funktioner du får her.
Det er ikke helt korrekt.. Jeg modtager stadig reklamer . En af årsager til at jeg blev PLUS medlem var, at jeg blev lovet "INGEN reklamebannere i toppen". Det har jeg haft aktiveret, lige siden.. Men se lige min top:
Jeg har gjort Amino Crew opmærksom på det før, men har kun set, at de spurgte om andre også oplever det. Siden har jeg intet hørt..
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg syntes du overdriver lidt her, de fleste af de banner/reklamer som køre kommer jo fra Aminoer så jeg kan ikke følge dig i hvad du mener ? Desuden så husk lige alt de gratis funktioner du får her.
/allan
Så prøver jeg at uploade et screenshot jeg lige har taget