Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juhuu...over 500 medlemmer på KarriereVeninder.dk på under 1 uge.

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har meldt mig til i dag. Nu håber jeg ikke at jeg bliver skuffet. Jeg har meldt mig ind, for at støtte en iværksætter med en god ide, og fordi jeg hører til sitets målgruppe. Jeg har ikke betalt årsabo, da jeg lige vil se hvordan det går. Hel og lykke og hvis du slækkede en anelse på adgangskravene, nåede du nok de 1000 allerede i næste uge.Broken Heart

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:28

Jeg har meldt mig til i dag. Nu håber jeg ikke at jeg bliver skuffet. Jeg har meldt mig ind, for at støtte en iværksætter med en god ide, og fordi jeg hører til sitets målgruppe. Jeg har ikke betalt årsabo, da jeg lige vil se hvordan det går. Hel og lykke og hvis du slækkede en anelse på adgangskravene, nåede du nok de 1000 allerede i næste uge.Broken Heart

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51

Selektiv:

Inden jeg begyndte at få udviklet sitet, udarbejdede jeg en fancy online spørgeskemaundersøgelse, hvor 1000 medlemmer svarede på, hvilke tekniske funktionaliteter de gerne ville have på sitet, hvilken type arrangementer de gerne ville have, om de ville betale for abonnement, og hvis ikke, hvorfor så ikke…og meget mere.  Den undersøgelse har hjulpet mig undervejs.

Lidt gratis feedback herfra: Min forlovede har tilmeldt sig din side, men såvidt jeg kan se er der ikke nær nok aktivitet i Aalborg området til at det kan svare sig at betale et årsabonnement. Overvej at lave en differentieret betalingsløsning, der afhænger af hvor man bor henne - og tag så betaling de steder hvor du har nok arrangementer til at opveje det.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 14:32

Tommy:

Selektiv:

Inden jeg begyndte at få udviklet sitet, udarbejdede jeg en fancy online spørgeskemaundersøgelse, hvor 1000 medlemmer svarede på, hvilke tekniske funktionaliteter de gerne ville have på sitet, hvilken type arrangementer de gerne ville have, om de ville betale for abonnement, og hvis ikke, hvorfor så ikke…og meget mere.  Den undersøgelse har hjulpet mig undervejs.

Lidt gratis feedback herfra: Min forlovede har tilmeldt sig din side, men såvidt jeg kan se er der ikke nær nok aktivitet i Aalborg området til at det kan svare sig at betale et årsabonnement. Overvej at lave en differentieret betalingsløsning, der afhænger af hvor man bor henne - og tag så betaling de steder hvor du har nok arrangementer til at opveje det.

Tak for dit indput.

Mens jeg godt forstår din personlig baggrund for at skrive indlægget, er jeg ikke enig i konklusionen om prisdifferentiering.

...Din forlovede har iøvrigt den mulighed at vælge 1, 3 eller 6 måneders abonnement istedet for 1 helt år  Smile

Der er allerede planlagt et business arrangement i Aalborg, og der kommer flere med tiden, men det er ikke muligt at planlægge arrangementer 1 år frem i tiden, så det er pt. ikke muligt at se, hvad der vil være af aktivitet 1 år frem i Aalborg.

Det er med KarrireVeninder, som det er med alle andre former for business. Der hvor kunderne er, sælger jeg mine varer. Det er et simpelt spørgsmål udbud om udbud og efterspørgsel. I København, hvor der er mange kunder, vil jeg lave mange arrangementer, og når der er flere medlemmer i Aalborg, vil jeg lave flere arrangementer i Aalborg, men det er klart, at der også skal være noget for medlemmerne i Aalborg, før de registrerer sig - derfor vil der også komme flere arrangementer i Aalborg :-)

Dertil er KarriereVennder også brugerdrevet, og medlemmerne kan selv lave arrangementer, hvilke er en hel central del af konceptet. Værdien af sitet afhænger derfor slet ikke kun af KarriereVeninders arrangementer, men også med tiden brugernes arrangementer - din forlovede er også velkommen til selv at lave et arrangement i Aalborg :-) Værdien af KarriereVeninder er endvidere ikke kun baseret på arrangementer, men også adgangen til selve sitet, og de mange onlinemuligheder der er - arrangementer er kun 1 element i KarriereVeninders vareudbud, og kan ikke i sig selv begrunde en prisdifferentiering.

Er man medlem af Dating.dk er der også langt færre potentielle partnere at vælge imellem, hvis man bor i Ikast end hvis man bor i København, men man betaler det samme, som dem der bor i København. Sådan er det med onlinemedier ;-)

Endeligt er prisen for medlemskab af KarriereVeninder i forvejen flere 100% billigere end konkurrenternes, og vil ikke blive sat yderligere ned.

Smil

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 13:51

Juhuu...så rundede jeg i dag, de magiske 1000 medlemmer Big Smile

De første 500 kom hurtigt, de resterende 500 tog det længere tid med.

Jeg er godt tilfreds med udviklingen på sitet i det hele taget, og ville lige dele det med jer :-)

Smil

Rikke

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 00:00

Selektiv:
Frimurerne har eksisteret siden 1743, og de er heller ikke ulovlige....de er iøvrigt kun for mænd ;-)

Gammel tråd, men fakta er forkerte. - Det er siden 1717. Big Smile

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 13:16

Singularity:

Selektiv:
Frimurerne har eksisteret siden 1743, og de er heller ikke ulovlige....de er iøvrigt kun for mænd ;-)

Gammel tråd, men fakta er forkerte. - Det er siden 1717. Big Smile

Du har alle dage været en flueknepper.

Held og lykke med det. Cool

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)