Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juhuu...over 500 medlemmer på KarriereVeninder.dk på under 1 uge.

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg går ikke ud fra at Webia har lavet det omtalte site.

- iøvrigt har siden ingen problemer i Firefox? Men nok om det, jeg fortæller bare om min oplevelse med dem - og den har været god.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:38

KennM:

Det er sgu godt gået, men fandme også en lækker side du har dig der.. Da jeg selv muligvis skal gang med et projekt, så kunne jeg godt tænke mig og hører hvem du har brugt til at lave din hjemmeside?

Og hvordan har du fået så mange tilmeldte allerede, altså hvilken form for reklame har du kørt?

Hej KennM,

Måske er jeg bare blind, men kan ikke se, hvordan jeg sender en privat besked til dig? Send evt. en til mig, så svarer jeg.

Smil

Rikke

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:42

Hej Martin,

Tak for ros.

Nej, jeg har nu heller ikke de store forhåbninger til chatten - det kræver rigtig mange brugere før det fungerer godt.

Naturligvis er der ikke nogen ide i at den er der, hvis den ikke bliver brugt, men set med de lidt mere videnskabelige briller, hvilken betydning har det så, at den er der, men ikke er aktiv?

Er der nogen der kan fortælle mig, om det kan være direkte skadeligt eller hur' fungerer den slags?

Smil

Rikke

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

En tom chat signalerer at du ikke har medlemmer og du har et super kedeligt site.
Så ja, det skader dig big time!

Dbh Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:09

Martin Thorborg:

Hej Rikke

En tom chat signalerer at du ikke har medlemmer og du har et super kedeligt site.

Dbh Martin

Ja, Martin har grund til at være meget direkte i sit svar (og sprog som han altid er;-): Nyheder, chat, blogindlæg osv. er livstegn fra dit site. Hvis du skaber rammerne for livstegn, så forventer dit sites 'venner, familie og bekendte', at de hører fra sitet. Hvis de så ikke hører fra sitet, bliver de skuffede. Indtil der er sikkerhed for regelmæssige livstegn, er intet nyt rent faktisk bedre nyt.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

René Gade Mikkelsen:
Nyheder, chat, blogindlæg osv. er livstegn fra dit site. Hvis du skaber rammerne for livstegn

Det vil jeg gerne give bp

René Gade Mikkelsen:

Martin Thorborg:

Hej Rikke

Dbh Martin

Ja, Martin har grund til at være meget direkte i sit svar (og sprog som han altid er;-): Nyheder, chat, blogindlæg osv. er livstegn fra dit site.

Der vil jeg gerne give d`herrer ret, på forsiden signalerer du med at du har over 600 profiler oprettet nu - flot Yes - men du signalerer også at dine brugere faktisk er meget passive på dit site.

På oversigten viser du nyeste tråde oprettet, men man kan tydeligt se at det mest almindelige er at der bliver oprettet èn tråd hver 1-2 dage og det er de færreste der mener det signalerer noget positivt. Under brugernes events er der også helt blank - igen = NUL aktivitet brugerne imellem.

Indtil du får godt gang i dit site, så forsøg at lægge vægt på de ting som rent faktisk signalerer liv og brugeraktivitet og deaktiver eller gem de andre mere passive oversigter noget mere.

Selv om du ikke i den forstand sælger et produkt, bortset fra annoncering og VIP-profil - så hold øje med statistikkerne, og har du ikke allerede Google Anallytics installeret så få det gjort med det samme.

Hold derefter øje med Bounce Rate, tid brugt på dit website, hvor mange brugere der vender tilbage efter de allerede har besøgt sitet en gang. Statistikkerne siger meget og med dem i hånden kan du også meget bedre bedømme hvordan sitet udvikler sig og hvilke områder du skal være opmærksom på.

Hold øje med brugernes adfærd på sitet, gør de det du gerne vil have dem til? Hvor mange tilmelder sig og hvor mange vælger at betale for et VIP-abonnement?

Og mit allerbedste råd - LYT til dine brugere i stedet for at tro at du ved bedre end dem, brugere på et site har ofte nogle helt andre ønsker end den person som ejer sitet og alt kritik fra dem er guld værd. Udvikel dit site i samarbejde med brugerne, så kommer du meget langt.

Held og lykke med sitet, jeg håber du løbende fortæller os hvordan det går. Opret evt. en blogAmino, hvor vi kan følge dine tiltag og måske komme med feedback i ny og næ.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:16

Flemming:

skovkjer:

flot side, tillykke vil da bestemt vise det til min kone imorgen.

Et ligende sites til mænd vil da være super.

Jeg kan ikke forestille mig mange andre sites end HYGGESTEDET, der ville have succes med at være kun for mænd. Wink

Flemming

Ikke fordi der er noget i vejen med biler. bajer og bryster, men jeg mente et seriøst netværkIdea

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 11:34

Hej Rikke

Min kone har nu meldt dig ind på din flotte side.

Jeg fik lov at kigge hende lidt over skulderen, og jeg må indrømme at vi blev lidt skuffede over indholdet eller mangel på samme.

Vi kan ikke se hvilke funktioner det er du vil kræve penge for, defor rådet herfra få mere gang i din side før en du begynder at opkræve betaling.(læs meget mere)

ellers tror jeg du mister langt de fleste af dine brugerer.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:38

skovkjer:

Ikke fordi der er noget i vejen med biler. bajer og bryster, men jeg mente et seriøst netværkIdea

Ja, det ved jeg godt, at du mente - men der tror jeg til gengæld ikke, at mænd har DET behov for at gøre det til en ren mandeting?

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 12:17

Flemming:

Ja, det ved jeg godt, at du mente - men der tror jeg til gengæld ikke, at mænd har DET behov for at gøre det til en ren mandeting?

Med venlig hilsen

Flemming

Interessant emne, der har jo altid været mandeloger og netværk.

Jeg tror at Rikke har fat i noget rigtigt ved at gøre det til en niche.

Spørgsmålet er så vil det samme virke for mænd?

Det nå undersøges i en ny tråd ved lejlighed.

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)