Nyheder, chat, blogindlæg osv. er livstegn fra dit site. Hvis du skaber rammerne for livstegn
Det vil jeg gerne give bp
Hej Rikke
En tom chat signalerer at du ikke har medlemmer og du har et super kedeligt site.
Så ja, det skader dig big time!
Dbh Martin
Ja, Martin har grund til at være meget direkte i sit svar (og sprog som han altid er;-): Nyheder, chat, blogindlæg osv. er livstegn fra dit site.
Der vil jeg gerne give d`herrer ret, på forsiden signalerer du med at du har over 600 profiler oprettet nu - flot
- men du signalerer også at dine brugere faktisk er meget passive på dit site.
På oversigten viser du nyeste tråde oprettet, men man kan tydeligt se at det mest almindelige er at der bliver oprettet èn tråd hver 1-2 dage og det er de færreste der mener det signalerer noget positivt. Under brugernes events er der også helt blank - igen = NUL aktivitet brugerne imellem.
Indtil du får godt gang i dit site, så forsøg at lægge vægt på de ting som rent faktisk signalerer liv og brugeraktivitet og deaktiver eller gem de andre mere passive oversigter noget mere.
Selv om du ikke i den forstand sælger et produkt, bortset fra annoncering og VIP-profil - så hold øje med statistikkerne, og har du ikke allerede Google Anallytics installeret så få det gjort med det samme.
Hold derefter øje med Bounce Rate, tid brugt på dit website, hvor mange brugere der vender tilbage efter de allerede har besøgt sitet en gang. Statistikkerne siger meget og med dem i hånden kan du også meget bedre bedømme hvordan sitet udvikler sig og hvilke områder du skal være opmærksom på.
Hold øje med brugernes adfærd på sitet, gør de det du gerne vil have dem til? Hvor mange tilmelder sig og hvor mange vælger at betale for et VIP-abonnement?
Og mit allerbedste råd - LYT til dine brugere i stedet for at tro at du ved bedre end dem, brugere på et site har ofte nogle helt andre ønsker end den person som ejer sitet og alt kritik fra dem er guld værd. Udvikel dit site i samarbejde med brugerne, så kommer du meget langt.
Held og lykke med sitet, jeg håber du løbende fortæller os hvordan det går. Opret evt. en blog på Amino, hvor vi kan følge dine tiltag og måske komme med feedback i ny og næ.