Hej Dorthe,
Velkommen til KarriereVeninder 
Vi er glade for at have dig!
Det har aldrig været nogen hemmelighed, at KarriereVeninder er et betalingssite.
Når jeg har skrevet ud til mine medlemmer står det højt og tydeligt, at de lige nu har mulighed for at oprette en gratis profil, inden portalen bliver en betalingsside. Dertil fremgår det også meget tydeligt, når du læser "Om KarriereVeninder" på forsiden af sitet, og bliver kraftigt indikeret ved, at der er betalingskort ikoner på forsiden.
Du kan købe forskellige abonnementer, henholdsvis 1 måned, 3 måneder, 6 måneder og 12 måneder. 12 måneder koster 420 kr. inkl. moms, hvilket ikke bare er billigt, men SUPER billigt, særligt kvaliteten af sitet og arrangementerne taget i betragtning. Du betaler let flere 100 procent så meget på andre tilsvarende netværk for kvinder.
Priserne for de enkelte abonnementer fremgår under "Om KarriereVeninder" på forsiden samt på selve sitet under "Betaling", hvor du mere præcis kan se, hvad forskellen er på at være betalende medlem og ikke-betalende medlem.
Jeg må indrømme, at jeg altid bliver enormt overrasket over, at blive bedt om at skulle enten forklare eller forsvare , at jeg som forretning tager penge for mine yderlser
Jeg går dog ud fra du kun blev skuffet over dette, fordi din forventning var, at alt på sitet er gratis.
Her skal det lige siges, at det også fremover vil være gratis at oprette en profil på KarriereVeninder. Lige nu har man som ikke-betalende medlem dog adgang til langt flere funktionaliterer, end man har efter den 20. november. Lige pt. har man altså mulighed for at prøve sitet af, inden det bliver en betalingsportal.
Jeg havde ikke forventet at ret mange ville betale for abonnement i gratis-perioden, men det er der nu overraskende mange der har - dejligt!
Smil
Rikke