Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juhuu...over 500 medlemmer på KarriereVeninder.dk på under 1 uge.

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

Sitet er endnu slet ikke søgemaskine-optimeret. Det var en af de ting, jeg blev nødt til at "sylte" inden lanceringen. Jeg er ret perfektionistisk, men skulle portalen lanceres inden år 2015 blev jeg nødt til at fokusere på at optimere ALT der er rettet mod brugernes anvendelse af sitet, og så måtte resten vente lidt.

Jeg tror måske, at søgemaskinerne allerede kan hente data fra forum, men jeg er ikke sikker.

Samidig er forum jo en af værdierne hos KarriereVeninder, og derfor har jeg valgt kun at åbne delvist op for forum, så besøgende kan få en teaser på hvad der sker, men anvendelse af forum kræver abonnement.

SMil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Selektiv:

Jeg ville ønske, jeg kunne ryste op med en trylleformular for, hvordan man hurtigt får medlemmer, men det er "desværre" hårdt arbejde der ligger bag...og det forventer jeg, det bliver ved med at være.

 

Hårdt arbejde er trylleformularen, alt andet er kun en illusion, som tryllekunstneren siger  Yes

Held og lykke her fra.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KennM,

Du kan se i ovenstående svar til Frank, at jeg indtil videre har brugt mine Facebookgrupper til at lancere sitet :-)

Med hensyn til hvem der har lavet sitet, så kan jeg nok i højere grad rådgive dig omkring, hvem du ikke skal bruge, end hvem du skal bruge.

Min nuværende programmør er jeg glad for, MEN han har i forvejen et fast arbejde, hvor han arbejder langt mere end 40 timer om ugen, og bruger så lidt tid hist og her til at køre egne projektet. Inden ham har der været andre programmører på, 2 tidsbegræset, men en enkelt skulle have lavet portalen helt færdig, og vi havde skrevet kontrakt. Da de fandt ud af, at de ikke kunne lave projektet indenfor den tid de havde estimeret, trak de sig fra projektet, og min nuværende leverandør tog over. Der var altså lavet en del, inden min nuværende leverandør tog over.

Som du kan fornemme har min egen vej i mål med sitet ikke været helt let, og jeg kan derfor ikke hive en leverandør op af hatten, som jeg kan anbefale dig til et større projekt.

SMil

 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har snakket med Scandisplay omkring løsningen, da de har nogen referancer som jeg synes er virkelig gode og i mit tilfælde skal brugervenlighed og design være helt i top!

Men når det er sagt så betyder prisen også noget, men du er meget velkommen, hvis du har tid til at skrive en PM til mig om hvilke firmaer jeg skal holde mig fra :) Ville jeg sætte pris på!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke!

Super flot! Bare klø på :-)

Mvh.
Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den fine åbning.

Sitet ser dog lidt underligt ud i min Safari browser (mac). Forsiden ser fin ud, men undersiderne ser ud som følger (se screenshot)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam,

Der er to krav der skal være opfyldt for at blive medlem af KarriereVeninder.dk

1. Man skal være fyldt 23 år

2. Man skal enten være studerende på, eller have færdiggjort en videregående uddannelse (lang eller kort (typisk 2 år))

Jeg synes ikke selv, to krav er MANGE krav Big Smile

Når man vælger at begrænse sin medlemsskare, vil der altid være både fordele og ulemper ved dette. En af ulemperne for mig er, at der er rigtig mange virkelig spændende kvinder, uden nogen form for uddannelse, som ville være en gevinst for KarriereVeninder.dk at have som medlem, men som ikke lever op til kravet om en uddannelse. Jeg er altså fuldt ud klar over, at der vil være mange attraktive kvinder, som bliver skåret fra og det sker bestemt også, at jeg står overfor en kvinde, som brændende ønsker at være med, og som jeg virkelig ville ønske kunne være med, men som falder for kravet om uddannelse...og indrømmet, det gør nogen gang ondt på mig!  

MEN sådan er det, hvad man taber på gyngerne, må man vinde ind på karrusellerne.

Kravet om en uddannelse er til dels et resultat af opstarten af KarriereVeninder, som jo startede på elitedaters, som er et datingsite med samme adgangskrav, altså krav om, at man enten er studerende på eller færdig med en eller anden form for videregående uddannelse.

Faktum er imidlertid, at de piger jeg får samlet fungerede sammen, de kan let relatere til hinanden både personligt og fagligt, og jeg får flere positive tilkendegivelser for at holde fast i kravet om uddannelse - også da KarriereVeninder rykkede ind på Facebook. Dertil oplevede jeg, at der på eliedaters var et højere niveau for kommunikationen mellem medlemmerne end der var på alle andre sites. Det var dette højere niveau i kommunikationen, som jeg ønskede at videreføre til KarriereVeninder - og det er lykkedes! Disse to ting tilsammen gør, at jeg holder fast i kravet.

Der vil altid være ballade over sites, der ikke er for alle. Ikke desto mindre er tendensen, og sådan har det været længe, at flere og flere vælger at lave nicher indenfor deres område. Da Beautifulpeople og elitedaters blev lanceret lød der et ramaskrig!  Siden er der kommet mange andre nichebaserede-sites til, fx farmerdating, handicapdating, doktordating og IQ-dating. Mens doktordating og IQ-dating kan skabe forargelse, er der sjovt nok ikke ret mange der bliver forargede over handicapdating og farmerdating...måske nok en tanke værd?

Jeg kan imidlertid godt forstå, at man kan være ærgerlig over, at et netværk som man måske synes er spændende, har krav, som man af den ene eller anden grund ikke lever op til. Skal man føle sig fravalgt, hver gang man ikke er i målgruppen for et netværk, så vil man dog få frygtelig travlt med at føle sig ærgerlig eller ligefrem forarget...men det er naturligvis ens eget valg.

For mig er KarriereVeninder min passion, men det er også min forretning, og den model jeg har fundet, har virket rigtig godt so far. Derfor holder jeg fast i den.

Jeg har dog, modsat hvad du synes at tro, ingen ambition om at begrænse KarriereVeninder i den forstand, at der ikke er plads alle former for erhverv og brancher. Der er underligt nok flere præster(?) der er psykologer, grafiske designere, pædagoger, ejendomsmæglere, kunstnere, forfattere...og der er også politikere, idrætsfolk og musikudøvere, herunder fx sangskrivere.

Smil

Rikke

 

 

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den rigtig flotte side. Men jeg oplever desværre også sammen fejl som Rasmus på en Chrome browser.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha da da...den var værre.

Jeg sender lige dit indlæg videre til min programmør. Er der andre der anvender safari, der får KarriereVeninder.dk vist på samme måde?

SMil

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)