Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina til Danmark

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se du er gift med Shipping-DK, men nu er det sådan så alt fra min side har været iorden, at det firma ikke kan transportere en lille pakke fra USA og til Danmark er et problem, da det er deres hovedebeskæftigelse og at man ikke vil vedgå sig sit ansvar. Men jeg advarer andre imod dette firma, hvis man gerne vil have sine pakker frem til den adresse man ønsker. Vi kommer ikke uden om at pakken ikke er kommet frem.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

maximal_dk:
Kan godt se du er gift med Shipping-DK, men nu er det sådan så alt fra min side har været iorden, at det firma ikke kan transportere en lille pakke fra USA og til Danmark er et problem, da det er deres hovedebeskæftigelse og at man ikke vil vedgå sig sit ansvar. Men jeg advarer andre imod dette firma, hvis man gerne vil have sine pakker frem til den adresse man ønsker. Vi kommer ikke uden om at pakken ikke er kommet frem.

 

Personligt har jeg intet kenskab til Shipping.dk overhoved !!   Men jeg / vi kan altså ikke bruge ubegrundet kritik til noget som helst.

Havde du bare det mindste kendsklab til kurer /transportbranchen  vil du vide at alle firmaer har ar gods der forsvinder eller bliver beskadiget- det er det intet nyt i, det er jo faktisk derfor man tegner en transportforsikring.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du skriver altså bare for at skrive. Du skulle måske holde dig fra at udtale dig om noget du ikke ved noget om.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du må da virkeligt være langsom opfattede! 

Hade  indlæg  hvor firmaer hænges ud uden nogn forklaring eller ordenlg begrudelse kan vi jo ikke bruget til noget.  Erdet virkeligt så svært at forså for dig ?

 

 

maximal_dk:
Du skulle måske holde dig fra at udtale dig om noget du ikke ved noget

Jeg ved øjentsynligt mere om gods transport end nu gør!!

 

Mvh

Ravn

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Synes da lige jeg vil give min erfaring med. Jeg endte med og benytte Shipping DK og er en yderst tilfreds kunde, helt klart dem jeg vil tage fat i igen hvis jeg skal stå for transporten selv.

Blev guidet igennem af shipping dk, og de svarede hurtigt på alle spørgsmål, det var bare så nemt.

Fik dog en lille ekstra regning fra dem, men det var fordi leverandøren ikke havde overholdt de aftale mål, så det er jo ikke deres skyld :)

Synes de gør et rigtig godt stykke arbejde og til den billigste pris jeg kunne finde ;)

Vil dog også sige det er din egen skyld, du skulle have tegnet transport forsikring.

Sender også nogle gange ud som maxi breve til mine kunder dvs. uden forsikring, det er den chance man tager, og bliver pakken væk, er der kun en til og betale, nemlig os.

Mvh Stine

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)