Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina til Danmark

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

basis DHL kan jeg lave denne fra dør til dør inkl. fortoldningsangivelse for DKK 3.350,00.
Transittiden er 3-5 hverdage.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Prøv eventuelt at kontakt Prime Cargo i Kolding.

Jeg er selv ansat i firmaet men kender ikke til de aktuelle priser, blot at vi konsoliderer rigtig meget godt ud af østen, hvorfor det burde være fornuftige priser vi kan give.

Hvis det er på 10 dage du skal bruge dine varer skal du have fat i luftfragt afdelingen.

76321888.

Håber du kan bruge os.

Mvh

Miene

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders, og det er det, der kommer ikke yderligere omkostninger på nogen måde?

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

du får en faktura på mig for fragt på DKK 3.350,00 - forudsat selvfølgelig at vægt og mål stemmer overens med hvad der er opgivet.

Derudover kommer der told og moms men dette er et mellemværende mellem Skat og dig.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Fra Dragør
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

 

send os en mail på ops@nordiclog.com, vi kan sagtens hjælpe med din transportopgave. Hvis du sender alle detaljer, kan vi komme retur med en god pris indenfor kort tid.

 

Mvh/Henrik

NORDIC Shipping & Logistics

+4588807010

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

CS Logistics kan klare nævnte forsendelse inklusive forsikring for DKK 1200 + moms - med forbehold for vægt og dimensioner. Prisen er inklusive toldklarering med en transittid på 3 - 4 dage, kan grundet tidsforskel godt opnå forsinkelse på 24 timer, da evt booking fra Danmark kan komme efter lukketid i Kina.

Skriv til mig på ki@cslogistics.dk eller ring på 27834402 såfremt du vil høre mere.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Jeg arbejder i en mindre speditionsvirksomhed i Hvidovre, Bendix Transport Danmark og vil også kunne klare opgaven for dig.

Jeg sidder udelukkende med Import fjernøsten, både hele containere og stykgods. Jeg laver hele proceduren fra booking til fortoldning samt levering i Danmark og gør det mange gange dagligt. Vi er representeret i hele verden, men er størst i fjernøsten. Send mig evt en mail/forespørgsel på plt@bendixtransport.dk / 88 13 54 30 så skal jeg give dig vores adresse i Kina hvortil din afskibber kan tage kontakt. Herefter går resten af kontakten via mig til dig til levering hos dig.

Ha en fortsat god aften

Med venlig hilsen

Peter Thomsen - Bendix Transport Danmark, Jernholmen 39, 2650 Hvidovre.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Jeg kan hente dine to kasser hjem for DKK 2600,- all in eksklusive moms.

Transittid med et kurér econnomy produkt er 3 - 5 hverdage.

Har dette din interesse, bedes du kontakte mig på 27834402 eller ki@cslogistics.dk

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Det er et meget dårligt råd du er kommet med vedr. Shipping-Dk

Jeg har prøvet dem, og gør det aldrig mere, de kan ikke overholde tider. De smider ting væk, og kan ikke finde det igen. Idag hvor alt har et nummer og kan følges over alt, kan Shipping-Dk ikke finde mine ting. En udgift på over 25.000 kr. 

Et godt råd brug ikke Shipping-Dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Maximai dk

 

Nu har vi da vist fatter at du er mega sur på shipping-DK ...

Men Hvorfor er det lige du har behov for at skrive 3 forskellige indlæg om firmaet i dag ????

Firmaet kan da ikke gøre for at du er sådan en klov ikke at tegne en transportforsikring !!

 

Ravn

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)