Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina til Danmark

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Håber i kan hjælpe her :)

Normalvis plejer leverandørerne at sørge for transport af varer, men i dette tilfælde skla jeg selv finde ud af det.

Det drejer sig om huer som er i 4 kasser som måler 40x45x50 cm. og hver vejer 16 kg., de skal afhentes sidst i november i changzhou Kina postkode 213003

Har fået to tilbud på ca. 5000 kr. og det er så ex. moms, da man jo ikke bliver afregnet moms når det kommer fra Kina. Tilbuddene er fra Blue Water og UPS.

Vil gerne have det inden for 10 dage efter det er sendt, så behøver ikke ekspress på 2 dage.

Det er 10.000 kr. værd, så det er også derfor jeg synes det er lidt meget og skal betale 5000 kr. for levering.

Nogle som har nogle alternativer eller små fif så skriv endelig :)

Og til sidst er et moms reg. firma med import tilladelse.

 

Mvh

Stine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til GTX, de ligger på Jernholmen i Hvidovre. Det er en ren broker virksomhed og de baserer deres forretning på DHL, god service til normalt gode priser.

Mvh

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

stinevestergaard:

huer som er i 4 kasser som måler 40x45x50 cm. og hver vejer 16 kg., de skal afhentes sidst i november i changzhou Kina postkode 213003

Har fået to tilbud på ca. 5000 kr. og det er så ex. moms, da man jo ikke bliver afregnet moms når det kommer fra Kina. Tilbuddene er fra Blue Water og UPS.

Det er 10.000 kr. værd, så det er også derfor jeg synes det er lidt meget og skal betale 5000 kr. for levering.

Hej Stine

At prisen er meget høj skyldes at dit gods er det man kalder volumen gods  dvs. at du betaler for flerer kg end godset rent faktisk vejer pga. det fylder mere end det vejer.

Kurer firmaer vil omregne dit gods til at veje 67,5 kg.

Vælger du derimod at bruge ganske almindelig luftfragt vil du kun skulle betale for den reelle vægt af dit gods som er 48 kg.  Transportden vil være omkring  3-6 dage.

Da fragtraten er lagt biliggere ved almindelig luftfragt vil du kunne så en pris som er væsentlig lavere mend den pris du har nu.

Prøv at forhør du hos nogle af de danske luftfragt speditører om hvad de skal have for at hjemtage dit gods fra Kina.

Bed om at få en " all in " pris  så får du ingen yderlige udgifter.

http://www.geodiswilson.com/dk/

http://www.scangl.com/cms/site.aspx?p=693

http://www.dsv.com

 

Mvh

Ravn

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvem jeg skal kontakte for at få status på min forsendelse hvis min pakke er sendt med EMS Express (China Express).

Jeg snakker ikke T&T på EMS's side.

Men hvem jeg skal ringe til for at finde ud af hvor langt pakken er i DK.

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Yusuf - Billige3Dbriller.dk:

Nogen der ved hvem jeg skal kontakte for at få status på min forsendelse hvis min pakke er sendt med EMS Express (China Express).

Jeg snakker ikke T&T på EMS's side.

Men hvem jeg skal ringe til for at finde ud af hvor langt pakken er i DK.

 

Hvorfor i alverden skal du ødelægge andre debat, men dine tåbelige spørgsmål!   Spørg dog EMS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Yusuf - Billige3Dbriller.dk:

Nogen der ved hvem jeg skal kontakte for at få status på min forsendelse hvis min pakke er sendt med EMS Express (China Express).

Jeg snakker ikke T&T på EMS's side.

Men hvem jeg skal ringe til for at finde ud af hvor langt pakken er i DK.

Hvorfor i alverden skal du ødelægge andre debat, men dine tåbelige spørgsmål!   Spørg dog EMS

 

Hvorfor skal du være så negativ?

Jeg ødelægger ikke debatten ved at komme med det spørgsmål.

Det er faktisk meget relevant! Måske ikke lige for dette topic, men sådan generelt.

Hvorfor oprette en nyt topic om Fragt etc. når der er en eksisterende som man kan hijacke?

Folk kommer alligevel tilbage på rette spor efter en enkelt post eller 2.

 

 

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine..

Kunne muligvis hjælpe dig....

Har kontakt til forsendelse fra Kina og er iøvrigt gift med kinesisk kvinde..

m.v.h.

 

Michael

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter hvad har du i ærmet *;)

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine....

Der skal bruges følgende: Adresse i Kina med postnummer/by, beskrivelse af indholdet af forsendelsen, som er vigtig, da der er mange forskellige toldrater afhængig af hvilket indhold (trøjer - bukser - huer - slips  m.v.), derfor udførlig beskrivelse om indhold, samt værdi, samt størrelse og vægt pr. kasse (også vigtig at den er rigtig, helst så tæt på som muligt pr. del).

Kan du ikke sende alt samme på en mail, som jeg så videresender til min kontakt....får du så en pris, som er bedre/mere acceptabel, kan du selv overtage det videre. Kommer min kontakt med en ikke væsentlig bedre pris, ja så er svaret givet på forhånd...

Jeg har også en kontakt, lokal kineser i Hong Kong, som er indenfor tøjbranchen, som muligvis kunne komme med noget prismæssigt bedre, idet det er noget billigere at få kineserne til at forestå forsendelsen, hvis altså det er nogen man kender og er fuldt fortrolige med. Han kunne også være en mulighed.

Dato for hvornår forsendelsen er klar er også vigtig, bare hvilken uge.

Men send oplysningerne til min mail mlh@lavlund-consulting.dk

jeg vil så videresende til min kontakt i DK og kontakten i Hong Kong.

 

M.v.h.

Michael

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)