Når jeg spiller fifa, så ligger jeg sku ikke bum stille, der tror jeg heller ikke størstedelen gør. |
Jeg har læst hele denne tråd med stor interesse, da den omhandler min værste frygt. J
eg har altid haft det meget dårligt med tændlæger, hvilket skyldes gentagne dårlige oplevelser med tandlæger. Jeg har ikke været til tandlæge de sidste par år selvom jeg burde, men er hunderæd. Jeg burde komme til tandlægen da mine tænder er i meget dårlig stand og jeg ofte har smerter i dem og desværre overdriver jeg ikke.
Jeg kender flere på min alder (jeg er i midten af tyverne) der har det som mig, der føler at de tandlæger de har mødt har svigtet, disse unge ville være gode at få fat i for dig, og tænk gerne uden for dit lokal område. Jeg bor i Holbæk men ville gerne rejse til kbh eller andre steder på sjælland hvis jeg vidste at jeg fik en behandling så jeg følte mig tryg . Evt tilbyd et gratisk rutinetjek for nye kunder, tilbyd evt. en gratis tandrensning eller lign, for penge spiller også ind, også for mig
Jeg føler det altid ydmygende at være til tandlæge for de skal altid jokke i at mine tænder har det dårligt, jeg ved det og skammer mig og får det så dårligt og bliver væk også går det galt med mine tænder igen også kan jeg starte forfra, så et godt råd, moraliser ikke over for dine kunder, de fleste er udemærket godt klar over at den er gal og har ikke brug for at få det banket ned oven i hovedet.
Du må meget gerne kontakte mig, hvis du tror du ville kunne hjælpe mig.