Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
  Da jeg startede MediaMouse tilbage på den anden side af årtusindeskiftet (stadig lidt underligt at tænke på - at man har oplevet et skiftet af det 4. ciffer...) investerede jeg 3.995 kr. i en Concorde C5 Light. Grunden til det lå primært i, at man i den virksomhed jeg var i på det tidspunkt benyttede en Concorde og jeg derfor var bekendt med programmet.
 
  Det var tilgengæld også noget af en mundfuld at komme i gang med, da der skulle laves mange tilretninger før jeg var i gang. Men derefter er det gået slag i slag. Det rigtig gode ved programmet, som jeg først fandt ud af for nogle år siden, var at det let kunne opgraderes fra en Light-version til en stor rigtig C5. MediaMouse er i dag stadig baseret på Concorde, men er, som skrevet tidligere, blevet opgraderet og tilrettet. I dag benytter vi bl.a. også lagerstyrings-funktionerne som jeg absolut ikke havde brug for i sin tid - men det var da rart at mulighederne allerede var der, når man pludselig stod og manglede en eller anden form for overblik og styring over lagerbeholdningerne af forbrugsstoffer m.m.
 
  Set i lyset af mine egne oplevelser, så vil jeg da sige at C5-Light (som jeg har set til priser imellem 4 og 5.000 kr. ) er et godt sted at starte - navnlig hvis man har planer om at virksomheden skal vokse sig større.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk  -  jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv de bedste erfaringer med C5 (som også er en af de dyre løsninger), men det er specielt godt, hvis virksomheden har planer om at vokse sig større.

Ellers vil jeg også anbefale Summa Summarum, da det er nemt, billigt og brugervenligt
 
eller E-conomic, hvis man ønsker adgang til sine data på internettet eller har en ekstern bogholder/revisor, som skal have adgang til regnskabet.
 
Hvis der er nogen der har lyst til at benytte "Vivi" modellen stiller jeg mig gerne tilrådighed og giver gerne rabat til Aminos brugere
 
 
Lone
 
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger concorde C5 light....!

Det er nemt og overskueligt. (Kender programmet fra tidligere arbejde)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 
Vi har lejet netbutik via Scannet, og har derfor også lejet deres WebFinance. Det jeg har prøvet at bogføre i det indtil nu virker godt, nu må vi se hvordan det går, når jeg får snakket med revisoren.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror det bliver SummaSummarum her i starten, har prøvet en demo udgave. Programmet ser ganske nydeligt ud :)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

www.eConomic.dk
:)

Nemt og så har man adgang til det fra arbejde, hjemme, what-ever...

/ Hollænder
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg også skiftet til Mappen og Vivi, i mit tilfælde dog Jens :)

Kan varmt anbefale det, for efter mit regnskab blev kigget igennem var der en del der kunne ha været gjort anderledes og smartere, samt de ting jeg havde siddet og svedt over var pærenemme.
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt at du har fundet en god løsning.

Det har sikkert medført at du har fået en del ekstra tid til dit kerne kompentance område..
 
Held og lykke med det.
 
Skulle der være andre der ligesom Martin og Hans som har brug for Vivi, Jens eller Mappe løsning så ville jeg da meget gerne tilbyde min assistance selv om jeg hverken hedder Vivi eller Jens.

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de mange svar. så er der da lidt at vælge imellem og lidt at tænke over.
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er selv lige gået så småt igang med at bruge e-conomic DET ER F**KING NEMT og jeg fatter ikke særligt meget af det med bogføring debitere kreditere. Forstår at der kommer penge ind ved salg og penge ud ved køb..

 

Men det er ret genialt

 

Jens

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)