Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløj alle Amino''er :-)

Hvilket regnskabsprogram bruger i til jeres regnskab?
Hvorfor har i valgt netop det?

Er lidt i tvivl om hvilket jeg selv skal vælge :)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger en elastikmappe, som jeg jævnligt sender til Vivi.
Hun ordner derefter resten.
 
Jeg har valgt denne metode, fordi det giver mig tid til at hygge mig med at skrive lange indlæg på amino.dk og passe mit arbejde.
 
mvh Hans
 
PS. Hvis jeg skulle vælge et program her og nu, ville det sandsynligvis blive summasumarum pga prisen og brugervenligheden. Jeg startede med at forsøge at lære C5-light, men jeg nåede aldrig rigtig at knække koden.
 
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Elastikmappe og Vivi..  Genialt

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :
summasummarum - godt, nemt og billigt.

Alt om både i Danmark

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Summasummarum nu her men overvejer at skifte til e-conomic
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har  selv før brugt Summasummarum men efter vi begyndte at lade en revisor hjælpe os lidt er vi skiftet til e-conomic. Således kan han hele tiden følge med i hvad vi laver.

Med venlig hilsen
Martin Poulsen

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg benytter BDO som revisor.
De har nogle temmelig gode programmer, som kan importerer fra de fleste regnskabsprogrammer. inkl. summasummarum.
 
Generelt skal man bare sikre sig at sit regnskabsprogram kan eksportere postering til kommaseperet-format, så kan de fleste revisorer hitte ud af det....

Alt om både i Danmark

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Min begrundelse for at skifte til e-conomic er netop også at det er nemmere for en revisor at hjælpe til løbende.

Jeg ordner det meste regnskab selv, udover årsregnskabet, men har ind i mellem brug for lidt rådgivning.

Her er det super at revisoren lige kan logge ind i systemet og følge med i hvad jeg laver, istedet for at skulle eksportere en fil fra summasummarum som så skal sendes til revisoren.

Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også SummaSummarum og har gjort det i flere år. Det er super brugervenligt, og der bliver hele tiden udviklet nye funktioner.

Jeg har ganske kort kigget på e-conomic, men droppede det efter 15 min. med en demo-version, da det for mig virkede langt mere indviklet (måske det blot var grafisk/brugervenlighedsmæssigt at jeg oplevede programmet som mere uoverskueligt?)
Simon
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger IT Business leveret af IT Fokus. Det er oprindeligt et revisorøkonomisystem, hvor de har lavet en revideret kundeversion. Om det er nemt at bruge skal jeg lade være usagt, da det er vores kære regnskabschefinde, der står for den del, men vi har stor glæde af det. Det er rimelig billigt og med bare en enkelt licens, kan man have op til 3 firmaer/regnskaber - det bliver sgu hurtig dyrt med 5-6 licenser
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)