Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på min hjemmeside ??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og godt så søger jeg en der kan hjælpe mig og fortælle mig hvordn jeg kan tjene penge på min hjemmeside.

M.v.h

P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21

Hej P

Hvilken type hjemmeside er der tale om?

- Simon

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:29

Hej Simon

Gå ind på www.active-rider.dk og tjek den ud :-).

Det er alt sammen inden for ridesporten

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:32

Sælger du ikke forskellige ydelser?
For så er det vel det du skal tjene penge på.

Hvis du vil tjene penge på en hjemmeside omkring ridning, så skal du lave en side, hvor du skriver omkring ridning osv. Her sætter du bannere mv ind og så tjener du når folk klikker på dine link eller via lead bannere.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:38

Så du vil tjene penge ved at sælge din ydelser til hestefolket.

Jamen, så skal du sørge for, at din side bliver eksponeret overfor hesteinteresserede og besøgt af dem, der måske kunne være interesserede i at købe dine tjenester.

Der er flere metoder. Her er blot tre rystet ud af ærmet:

Adwords og SEO for at tiltrække folk via Google.

Facebook-gruppe for at tiltrække hesteinteresserede og give dem små tips og tricks, som kunne give dem lyst til mere (læs: til at hyre dig).

Aktivitet på relevante fora. Skriv løs og giv gode tips på hestefora, mens du sørger for via footerlinks og lignende, at ingen er i tvivl om, hvad du laver, og hvor de kan gå hen, hvis de har brug for dine ydelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

Hej P

Start med at skyd lidt flere ressourcer i dit website. Som det ser ud nu, ville jeg i hvert fald aldrig nogensinde handle hos dig. Tænk hele tiden på at det er hestefolket du skal appellere til. Få en grafiker til at lave nogle fede bannere og grafikelementer med heste og ryttere på, så ved man ligesom hvad det handler om - jeg havde faktisk lidt svært ved at finde ud af hvad siden går ud på.

- Teksten skal kigges igennem.

- Der er en masse grå felter nedenunder teksten på forsiden.

- Hvorfor er det din webleverandørs firmanavn og adresse der står øverst i din footer?

Når alt det tekniske er udbedret, skal du begynde at råbe alt hvad du kan - overalt. Som før nævnt på fora, blogs, nyhedssites, læserbreve, annoncer, bannerreklamer og så videre. Hvor meget afhænger kun af dit budget.

- Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44

Hej P.

Jeg kan godt lide din ide til træning af rytter, så de forbygger skader.

Vedr. din hjemmeside, hvor professionel syntes du selv den er, når du samligner med andre hjemmesider der tilbyder produkter og ydelser til hestesporten ?

Personligt, så anbefaler jeg, at du får en flink Amino til at hjælpe dig med opbygningen af din hjemmeside, ja det koster lidt penge, men... lige nu tjener du intet, på den du har, så se det som en investering istedet.

Held og lykke med din unikke træning.

/Glenn

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:55

Dit topbanner kunne du med fordel erstatte med det logo du har på din bil, man bliver jo helt blændet, når man lander på din side.

Du skal nok også gøre op med dig selv om din hjemmeside skal være et visitkort for dine ydelser eller om du vil lave den om til en reklamesøjle. Hvis sidstnævnte er tilfældet, så kan du f.eks. bruge Google Adsense, som viser annoncer der er relevante i forhold til dit indhold.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 00:06

(Ved godt at din side ikke er klar endnu men giver lige lidt kritik allerede nu...)

Kort gennemgang af dit site giver i følge min mening følgende emner du skal overveje at arbejde med:

- Dit logo arbejder slet ikke sammen med resten af din side (det hænger ikke rigtigt sammen - Dit logo er mørkt og din side er lys).

- Du mangler et slogan.

- Du bruger store og små skrifter på din side... (dårlig ide). Prøv at holde skrifttypen i sammen størrelse.

- Din forside er ALT for "lang / dyb". Efter teksten er ophørt kommer der et langt stykke man skal scrolle ned for at se footer.

- Fjern "hits" fra footer... Dette bruges ikke på en Proff side.

- Så snart du får et CVR skal det også i footer...

- Du skriver i handelsbetingelser at ved køb over 30.000 kr pålægger du værdigebyret fra Postdanmark køber... Burde du måske ikke betale dette ved et så stort køb ?

- I footer står der at dit firma hedder "NewAngle Software" - normal ikke noget man vil forbinde med ridning.... Hvad er grunden til dette navn ?

- Din side varierer i bredde alt efter om man er på forsiden eller en af undersiderne pga et meget bred billede på forsiden. Dette virker ikke så godt !

Osv...

Skriv hvis du vil have mere kritik...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)