Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Karma og Point igen-igen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Alle

Jeg beklager, at jeg træder lidt vande i dette emne, men jeg kan simpelthen ikke finde et entydigt svar.   Der står inde på "Amino kom godt igang" at man til højre for et indlæg kan bedømme det/give point. Det er muligt, jeg er blevet blind på mine ældre dage (læs efter jeg blev 40) men hvor POKKER er det??

Yderligere kan jeg se, at et svar i en dabat generelt giver 3 point MEN nogengange 5 eller flere.  Det har tilsyneladende ikke noget at gøre med hvor lang teksten er, så hvordan dælen hænger det sammen.

Hvad med RANG-meteret? Jeg har 200 point men INGEN rang.

Håber nogen kan skære det ud i PAP :-)

Mvh

Ohm

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:30

/\
 |
 |

der kan du bedømme det. det er til højre for personens billed :) Ihvertfal personens indlæg.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:31

Ohm Holding:

Jeg beklager, at jeg træder lidt vande i dette emne, men jeg kan simpelthen ikke finde et entydigt svar.   Der står inde på "Amino kom godt igang" at man til højre for et indlæg kan bedømme det/give point. Det er muligt, jeg er blevet blind på mine ældre dage (læs efter jeg blev 40) men hvor POKKER er det??

Det er de 5 stjerner ved under brugernavnet

Ohm Holding:

Yderligere kan jeg se, at et svar i en dabat generelt giver 3 point MEN nogengange 5 eller flere.  Det har tilsyneladende ikke noget at gøre med hvor lang teksten er, så hvordan dælen hænger det sammen.

Normalt giver de 3-4 point. Har man fået stjerner ser pointene anderledes ud, alt efter om det er minus eller plus, man har scoret

Ohm Holding:

http://www.amino.dk/content/Rangliste.aspx

Du er MLM-Pusher ;D

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lavet sådan at du skal have x antal point og have været bruger i x antal tid før du kan give point. Indtil disse krav er opnået kan du ikke se stjerner så længe du er logget ind.

Der er desuden en begrænsning på hvor mange stjerner du kan give når dette bliver muligt for dig.

Et alm indlæg giver 3 point, men du modtager yderligere 1 point for det samme indlæg hver gang der er en der svarer på det.

Et indlæg med 5 points betyder altså der er 2 der har givet et svar.

Antallet af points i et indlæg kan dog også have noget at gøre med at andre enten har givet det plus eller minus points.

Der er et rang meter kan se din rang pt er "MLM pusher" klik på din rang og se hele listen.

Ud over dette er der mange andre måder hvor du kan få points på. Generelt giver alt indhold du laver points.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:44

og yderligere giver det ekstra karma at svare på et indlæg der er stillet som et spørgsmål og trådstarter efterfølgende markerer dit svar som korrekt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Jeg mener at det hænger sådan sammen at, man skal have sin profil i 3 måneder og have over 300 point, før man kan give karma points..
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:57

Ohm Holding:

Jeg tror de andre spørgsmål er besvaret ret præcist nu. Man kan - når man har været bruger længe nok, og har nok karmapoint - give andre brugeres indlæg en karakter. Dette giver/tager karmapoint fra personen, der har skrevet indlægget.  Som sagt, bliver der givet 1 karmapoint, hver gang der er én der trykker "svar" ud for éns indlæg. 
Det er også beskrevet, at din rang er den titel, der står under din avatar. Dvs. du pt. er MLM-pusher.

Den grønne bar - som jeg går ud fra, er den du hentyder til, når du skriver at du "ingen rang har", refererer til noget helt andet (det er fandeme også forvirrende og skide besværligt).  Den grønne bar viser, hvor mange indlæg du har skrevet, i forhold til alle andre brugere. Der er 10 brugere, der har alle blokkene grønne, 25 (eller sådan noget) der har én hvid osv. derned af. (der findes en URL, hvor man kan se de præcise tal, men lur mig om jeg kan finde den). 
Det giver ikke rigtigt udtryk for noget... udover, hvor mange indlæg, man har skrevet i forhold til alle andre. Det vil sige, at den også ændrer sig, hvis man bliver "overhalet indenom". Hvis andre begynder at skrive meget, kan man "miste" blokke i baren. 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tak til jer alle for de uddybende svar.   Jeg tror, det generelle problem åbenbart er, at jeg ikke har været medlem længe nok til at kunne se/give disse points :-)

Tak til alle

Ohm

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)