Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Madhjælp.dk - en video kogebog

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem har lært dig at lave frikadeller og koge kartofler? Traditionelt er den slags viden blevet videregivet fra generation til generation, men denne erfaringsudveksling sker ikke i samme grad som tidligere.

Derfor er konceptet for www.madhjælp.dk enkelt. At producere hundredvis af videofilm der skridt for skridt viser dig, hvordan man gør, hvis du har glemt hvordan man laver persillesovs eller har brug for at finde ud af, hvordan man laver en surdej?

På madhjælp.dk kan du altså med kompetente kokke, bagere og slagtere som guider, se hvordan man gør - vist gennem korte, præcise og beskrivende videoklip. Så uanset om du skal lave retten for første gang eller skal have genopfrisket hukommelsen vil du ikke være i tvivl om hvordan du skal gøre når du har set den valgte film.

Tag den bærbare med i køkkenet eller download indslagene som podcast og se videoen på din telefon men du er i køkkenet.

Når du til jul skal have andesteg, men ikke ved, har glemt eller skal have genopfrisket hvordan man gør, giver madhjælp.dk dig adgang til et praktisk video-værktøj, der viser hvad der udgør en god and, hvordan den skal steges og hvordan du udskærer den.

Kort sagt er formålet madhjælp.dk, at udvikle en videoværktøjskasse med hundredvis af videofilm, der viser og besvare de spørgsmål der opstår i køkkenet. Madhjælp.dk vil derfor altid være i gang med at udvikle sig.

Velkommen til www.madhjælp.dk

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:03

Kunne jeg godt have brugt før idag da jeg skulle lave persillesovs (opbagt sovs), Har aldrig nogensinde smagt en sovs der smagte så meget af mel ;)

Kanon idé

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 21:12

Hej Anders,

Flot side, tror godt den kunne blive rigtig spændende...

Du har et problem med dine domæner.. Jeg kan se at du både bruger madhjælp.dk og madhjaelp.dk. Jeg ville foreslå dig at bruge madhjaelp.dk som dit domæne og så bare lave en redirect på madhjælp.dk..

Jeg kan se du ikke har gjort noget ud af SEO endnu, når den dag kommer vil du blive ked af at have et æ i dit domæne.

Lige meget hvilken side du vælger at satse på, så skal det andet domæne ikke bare være en kopi, det skader din side og kan give en dårligere placering hos google.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:18

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:04

Fremragende hjemmeside!

Jeg er selv af flere blevet opfordret til at lave en gratis sovse-skole på Youtube, men er ikke kommet i gang pga. tid. Behovet har ellers været stort, da 99% af befolkningen elsker sovs, men kun 10 % kan finde ud af at lave det. Men nu kan de jo gå på madhjælp.dk og lære det hele.

Skal nok få spredt hjemmesiden ud til alle de af mine venner og familie, da altid siger, at de ikke kan lave mad og ikke kan forstå opskrifter.

Pøj pøj med det hele - og skål i sovs :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:23

Jeg vil i øvrigt give helt ret omkring bruge af "æ" i domænenavne. Jeg har selv det samme problem med "ildsjæl.dk", og bruger derfor altid "ildsjael.dk" med et redirect fra ildsjæl.dk. (Jeg har dog ikke lavet nogen form for SEO endnu).

Jeg så lige et meget konkret problem med at bruge "æ", da jeg ville fortælle mine venner om madhjælp.dk på Facebook. Facebook kan åbenbart ikke lide "æ", så hvis du skriver linket www.madhjælp.dk i FB, så virker det ikke. Det gør www.madhjaelp.dk derimod.

Må sovsen være med jer :-)

Hej med dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:35

Det er simpelthen den mest fantastiske mad-side!!

Men hvordan kan I leve af det?? Jeg synes ikke lige jeg så bannerreklamer el. lign. Og jeg er nysgerrigStick out tongue

/Rikke

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:48

Lækkert website! Helt sikkert noget, jeg kommer til at bruge fremover.... Jeg er verdens ringeste kok og fatter sjældent over 50% af en opskrift jeg finder på nettet!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:51

Rigtig flot og overskuelig hjemmeside. Fed idé. 

Det bliver helt sikkert en succes. Yes

Kristian Ole Rørbye

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:17

Kanonside

Jeg elsker at lave mad, og er da også rigtig god til det. Min kone (som er iraner), til gengæld, er knap så god til det, men vil så gerne - og lige netop her kommer din side da ind på en førsteplads.

Jeg vil håbe alt godt for siden i fremtiden - og håber du kommer til at få en rigtig god indtjening på den.

Bennie

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)