Hej Peter, Jeg har læst lidt om de 2, Henrik anbefaler. De virker nu ganske kompetente ved første øjekast, men har du dårlig erfaring med dem? Kender du en bedre løsning end min, eller kender du nogle bedre rådgivere end dem, Henrik skrev? |
Rasmus
Peter har ret i at det svar er givet med nogen sarkasme. Der er ingen tvivl om du begge de to herrer kan hjælpe. Men alt har en pris og de er ikke billige nogen af de herrer. Hvortil lidt søgen både på amino og på google vil vise dig at den ene har haft hovedrollen i TV2 forbrugerprogram BASTA for få uger siden.
Det er ikke billigt at lave selskaber i udlandet og styrer disse på tværs af landegrænser. Det koster penge - og ofte mange penge, hvis du ser på de løsninger som der tilbydes fra mine referencer.
Der er som det er blevet nævnt i tråden flere andre europæiske muligheder for selskaber, som er lettere at administrere og hvor beskatningen er begrænset. Nye spændende muligheder kunne være de nye UG-selskaber som kræver 1 euro eller hvorfor ikke det engelske ltd.??
Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at finde ud af hvordan et selskab eksempelvis beskattes af "udenlandske aktiegevinster" i eksempelvis Tyskland og England og herunder hvad det koster at administrere et selskab i de pågældende lande versus eksempelvis Cypern.
Henrik