Hej Hans,
Jeg kan godt se din pointe (for det var vel mindst ligeså meget møntet på mit indlæg, som at det var en "manual" til dét at sende julehilsner). 
Men jeg vælger personligt at bruge min energi på de møder, jeg holder med mine kunder og de efterfølgende løsninger af opgaverne. Alt dét, du skriver ovenover er naturligvis faktorer, der skal tages højde for, og som skal snakkes igennem, hvis man mødes - ligesom med enhver anden type opgave indenfor dit og mit fag. Når jeg vælger at skrive så kort et indlæg, er det mest for lige at huske nogen på, at det er ved at være tiden til at gå i gang med udarbejdelsen af årets julehilsen, hvis man overvejer at få lavet en idé hertil. Jeg har siddet med en del af den slags opgaver på et par af de bureauer, jeg har været på og ved, at det hurtigt kan tage lidt tid, hvis man skal finde på noget, som ikke bare er en standard julehilsen.
Jeg tager hatten af for al den tid, du bruger på at skrive blogs og lange indlæg herinde, men det har jeg ikke hverken overskud eller lyst til. Jeg arbejder fortsat på at udvide mit netværk udenfor Amino.dk og oplever hele tiden fremskridt. Udenfor Amino søger jeg større kunder, som man kan have et langvarigt samarbejde med, men B2B er - som du helt sikkert selv ved - hårdt arbejde!