Hej Jeg tager også hatten af for Hans, og sender en STOR tak for al hans arbejde herinde. Det er super fedt at en fagmand deler ud af sin viden. Men men men..... det er jo også rigtig god markedsføring for Hans. Amino har 100.000 brugere (synes jeg at læste i et nyhedsbrev, men jeg er ikke sikker), som efter kort tid herinde lærer at Hans er god til sit arbejde, at han er hjælpsom, og at han er et rart menneske. Hvad tror du branding-værdien i dette er? Jeg ved selvfølgelig ikke hvor mange Aminoer, der også er Hans' kunder, men jeg ved da at på baggrund af hans bidrag herinde, så har han arbejdet for os et par gange, og vi er nok ikke de eneste, der har valgt Hans på baggrund af hans engagement herinde. Så måske er det slet ikke så dårlig en ide at finde overskud til denne slags indlæg? Who knows...... Hilsen Morten |
TT Tekstforfatter:Jeg tager hatten af for al den tid, du bruger på at skrive blogs og lange indlæg herinde, men det har jeg ikke hverken overskud eller lyst til. Jeg arbejder fortsat på at udvide mit netværk udenfor Amino.dk og oplever hele tiden fremskridt. Udenfor Amino søger jeg større kunder, som man kan have et langvarigt samarbejde med, men B2B er - som du helt sikkert selv ved - hårdt arbejde!
Det er vel os derfor han er den foretrukne tekstforfatter herinde... Du kan se hvor ofte han skriver pressemeddelelser mm...
Og når du siger store kunder, så tager det vel ekstra meget tid at vinde en opgave der. Er det ik nemmere at fange fisken (her menes firmaet), mens den er lille, og så få alle opgaver der kommer i tidens løb, mens fisken vokser sig stor? Er det ik den mest loyale kunde man kan få på sigt?