Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

Bilen skulle bruges som varebil, til at hente vare til og fra lageret og så som reklamesøjle.

Er det OK at bruge sin privatbil til dette?

Det er helt okay at bruge din privat bil til dette! :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 16:41

Nicolai Christensen:

Hej Richard,

Jeg ville helst sikret anbefale dig en lejet løsning det første års tid, da det jo ikke er sikret det er noget fordi, eller at det kan løbe rundt (den tanke må du jo også have med).

Jeg har ikke lige kunne finden nogle kontakt oplsyninger på dig, så du må meget gerne ringe på 40 74 76 13 eller skrive en mail til nc@drive-design.dk.

Hej :)

Hvis du snakker om firma bil er det slet slet ikke noget, som jeg ville gøre indenfor de først år. Det var kun hvis overskuddet var der til dette..

Jo tanken om at det ikke har nogen profit kører i hovedet hele tiden. Men det er nu mere lige hvad den rigtige ide til en webshop er. Hvor er der mindst konkurrence og hvad falder i min egen interesse.

Takker igen for alle de gode svar.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 16:57

Richard:

[...] det jeg gerne vil er at det som JEG sørger for er at tjekke ORDRE, sende afsted og hele tiden fylde mit lager op, giver tilbud osv. men IKKE selv laver opdateringer og andet på selve webshoppen..

Er der andre som har erfaringer med dette?

Yepper!

Afhængig af hvor mange og hvilke varer vi snakker om, kan jeg hjælpe dig mod en betaling baseret på en procentsats af salget.

Kontakt mig på 4033 3026 hvis dette kan være interessant for dig.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 17:02

Richard:
Hvis du snakker om firma bil er det slet slet ikke noget, som jeg ville gøre indenfor de først år. Det var kun hvis overskuddet var der til dette

Nej jeg snakker om webshop løsningen, det vil være bedre og leje den et lille års tid end, at gå ud og købe den fra start :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:06

Nu ved jeg ikke hvilke varer du vil sælge, men hvis det er fødevarer, skal du huske at få godkendt dine lagerlokaler hjemme.

mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 17:09

Nicolai Christensen:

Richard:
Hvis du snakker om firma bil er det slet slet ikke noget, som jeg ville gøre indenfor de først år. Det var kun hvis overskuddet var der til dette

Nej jeg snakker om webshop løsningen, det vil være bedre og leje den et lille års tid end, at gå ud og købe den fra start :)

- og så spilde krudt og kroner på at skifte efter et års tid når shoppen er vokset ud af den (dyre) lejede løsning ? - I don't think so. Cool

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 17:25

ThomasVJ:
 - og så spilde krudt og kroner på at skifte efter et års tid når shoppen er vokset ud af den (dyre) lejede løsning ? - I don't think so. Cool

Nej for han skulle selvfølgelig købe løsningen derefter, hvis det virkelig er noget der sparker røv og kan betale sig.

Hvem siger det er en dyr løsning, den vi kan tilbyde koster 285,- om måneden. Og der er godt nok ikke adgang til det hele, men det som skal til for at du får succes hvis du gør det ordentligt ;)

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:26

Hej Richard,

Hvis du skal have udført opdateringer/tiltag osv. har vi en meget billig timepris på service af webshops. Vi kan også levere en færdig løsning hvis du skulle ønske dette, send mig gerne en mail med lidt flere detaljer og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 01:49

Hej du kan sagtens have dit cvr. nummer og firmaadresse samme sted hvor du bor, det har jeg.. Sig endelig til hvis du har brug for en at spare med fra tid til anden, jeg er selv webshopejer.

mvh karina

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 05:35
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)