Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude. Jeg er ny her på hjemmesiden.

Er en ung fyr med et stort drive.

Jeg har fået en god ide med at åbne en webshop, med henblik på hvilke produkter fortæller jeg ikke ;)

Men da jeg ikke er sådan et teknisk geni igen, har jeg søgt lidt og fundet et godt sted hvor de kan lave en samlet pakke til mig.

De hedder Cyklop Studio, men det jeg gerne vil er at det som JEG sørger for er at tjekke ORDRE, sende afsted og hele tiden fylde mit lager op, giver tilbud osv. men IKKE selv laver opdateringer og andet på selve webshoppen..

Er der andre som har erfaringer med dette?

På forhånd undskyld min uvidenhed. Jeg er ny i dette.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:00

Hej Richard,

Det lyder som om jeg kan hjælpe dig med det du søger. Du må meget gerne kontakte mig enten på email peteragholmstrand@hotmail.com eller på telefon 28 96 03 06. Så kan vi snakke om det, og jeg kan vurdere om jeg kan levere en løsning der matcher dit behov - og ikke mindst til en pris hvor du kan se idéen i det.

Med venlig hilsen
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:05

Jeg kigger lige på det og mange tak for hjælpen :) Er stadig i den starten af tænkningen, dvs. Opstartsfacen slet ikke er trængt igennem endnu :)

Så lige et spørgsmål mere. Kan man godt: Oprette CVR nummer, ligge det på sin hjemadresse og have mit lager liggende her? Eller SKAL jeg ud og leje billigt lager lokale og lægge firma adressen der?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:50

Richard:

Men da jeg ikke er sådan et teknisk geni igen, har jeg søgt lidt og fundet et godt sted hvor de kan lave en samlet pakke til mig.

De hedder Cyklop Studio, men det jeg gerne vil er at det som JEG sørger for er at tjekke ORDRE, sende afsted og hele tiden fylde mit lager op, giver tilbud osv. men IKKE selv laver opdateringer og andet på selve webshoppen..

Er der andre som har erfaringer med dette?

På forhånd undskyld min uvidenhed. Jeg er ny i dette.

Vi kan levere en køreklar shop inkl. "alles und gejl" til 9.995.- (plus moms). Du skal selv lægge produkter (og tekster osv), men hele opsætningen klare vi. Prisen er inkl. første års hosting og betalingsgateway (modtag fx. dankort). Du behøver ikke selv have teknisk snilde.

Du kan læse mere her: http://getashop.dk eller kontakte mig herinde hvis du har spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:53

Hej,

du kan sagtens ha dit CVR-nummer registret på din folkeregister adresse, og dermed også ha dit lager der.

Men for at du kan trække noget af afgiften på boligen fra kræver det at du har et godkendt rum i huset/lejligheden, som så er din virksomheds tilholds sted.

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 15:59

Hej Richard,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig. Du kan kontakte mig på simon@dyngby.com og hører nærmere.

Kig evt. www.dyngby.com

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 16:07

Martin Møller:

Hej,

du kan sagtens ha dit CVR-nummer registret på din folkeregister adresse, og dermed også ha dit lager der.

Men for at du kan trække noget af afgiften på boligen fra kræver det at du har et godkendt rum i huset/lejligheden, som så er din virksomheds tilholds sted.

Tusinde tak for svaret. Det var ikke i henhold til at f.eks. trække noget af afgiften på boligen fra.

Hvad hvis jeg nu gerne senere vil ud og købe firma bil som også skal bruges som reklame bil.? Kan dette lade sig gøre.

Vil også gerne sige tak til jer andre for de gode svar. Rart at se man kan blive vejledt trods den store manglende viden.

Fra København
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:17

Selv tak,

Hvis du bruger bilen til rent firma brug, så kan du trække momsen fra købsprisen på en gulplade bil. Det gælder også leasede eller lejede biler.

Mht. reklame på bilen, ved jeg ikke om man også kan løfte momsen på det. Men vil tror at man ihvertfald kan trække momsen af det beløb reklamen koster.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 16:23

Bilen skulle bruges som varebil, til at hente vare til og fra lageret og så som reklamesøjle.

Er det OK at bruge sin privatbil til dette?

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:33

Hej Richard,

Jeg ville helst sikret anbefale dig en lejet løsning det første års tid, da det jo ikke er sikret det er noget fordi, eller at det kan løbe rundt (den tanke må du jo også have med).

Jeg har ikke lige kunne finden nogle kontakt oplsyninger på dig, så du må meget gerne ringe på 40 74 76 13 eller skrive en mail til nc@drive-design.dk.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)