Jeg har d.d. til min store overraskelse modtaget et brev fra GLS der starter med "Velkommen som kunde hos GLS". Årsagen er at EU kommisionen nu synes at Post Danmark har for stor en markedsandel efter fussionen med det svenske postvæsen. Jeg kiggede straks i kalenderen, men der stod ikke 1. april - dernæst kiggede jeg på Wiklopedia for at se om Danmark og Sverige stadig er en samlet nation, men heller ikke der fandt jeg det svar jeg ledte efter. Jeg ringede derfor straks til Post Danmark, som kunen bekræfte at det ikek var en joke - og som samtidigt kunen sige at de var tvunget til det, og at "tvangen" fra EU Kommisionen gør at jeg ikek kunne få lov at blive kunde igen hos Post Danmark før om 8 måneder. Nu har jeg endnu ike prøvet at ringe til GLS - og har heller ike den store lyst til det - sidst jeg prøvede at ringe til dem for at få et tilbud på vores udlands forsendelser, måtte jeg til sidst opgive at komme i dialog med dem - blev hver gang bremset af en "venlig" kundeservice medarbejder med en iq på omkring 52. Jeg har så lige fået den (synes jeg selv) geniale idé at jeg vil ringe til Post Danmark imorgen og bede om at blive ny kunde med mit andet selskab - det gir' lidt ekstra papirarbejde, men så kan jeg i det mindste stadig levere til private. Er der andre der har fået samme "velkomsthilsen" fra GLS, og i givet fald hvordan håndterer i det? Mvh |
Hej Leif
Jeg bruger AB transport, som også er landsdækkende, og har brugt dem nu i ca. 6 mdr.
De leverer til privatadresser såvel som erhverv.
Du kan jo kontakte dem for en snak - jeg er ihvertfald meget glad for dem, og har ikke haft en klage i de 6 mdr. Samtidig er de væsentlig billigere end PD. - og det gør jo ikke noget
Deres nr. er 21440303 .
mvh
Jesper