Hej Mianne Jeg har nu læst en del af det du har skrevet igennem, og jeg kan være i tvivl om hvorvidt du egentlig selv er klar over hvad det er du har indbetalt penge til. Det fremgår meget tydeligt, at du har ladet dig overtale af nogle sælgere af et "produkt" og de har overbevist dig om at det er din mission at sælge det videre. Jeg kan med al tydelighed se, at du IKKE er en investor, og ikke tidligere har købt og solgt aktier på markedet. Stort set ingen investorer er interesseret i andet end afkast, for alle seriøse investorer ved, at den dag man bliver forelsket i sine aktier, så har man tabt det kølige overblik. Jeg vil også støtte de kommentarer der er omkring problemerne i dette m.h.t. regler på det danske marked som sorterer under Finanstilsynet. Bridge Group International Ltd er IKKE listet i Finanstilsynet som en virksomhed der må tilbyde inverstering af dem type til danske statsborgere. Bridge Group International Ltd er regisreret i Belize, som er verdens førende skattely, og derved er operationerne opbygget over noget som man ikke ønsker at oplyse om generelt i den finansielle verden, og det er i sig selv et meget kraftigt faresignal. Der er I Danmark og mange andre steder i verden, sindsygt mange måder at lave penge på, den investering du har lavet, kommer du ikke til at tjene penge på. De virksomheder som der står listet på siden har fået tilført kapital fra Bridge. I venturekapital markedet er det de har investeret småpenge (2-300 millioner), ligesom det også fremgår, omend ikke tydeligt, at der er stor risiko forbundet med at investere på den måde. Der er dog ingen garanti for at de HAR foretaget disse investeringer, det kræver man tjekker tingene mere igennem, men jeg kan ikke se det direkte. Tager du Ravenpack som du refererer til, så fremstår det ingen steder at der er en ekstern investor inde i billedet, hvilket er ganske normalt hvis man spiller med åbne kort. Så spørgsmålet er om Bridge overhovedet har investeret i den virksomhed. Jeg er ganske overbevist om, at der på et tidspunkt vil være en serie skriverier om Bridge og om alle de småsparer som taber penge, for ingen af dem, inklusive dig, har råd til at føre en retsag mod et selskab i Belize, og det er slet ikke sikkert at der kan komme oplysninger ud, da det jo er et decideret skattely, hvorfor landet vil gøre alt for at beskytte alle med penge der. Skattely af den art er også dem der hvidvasker narko- og våbenpenge og er centrum for de store økonomiske tab for uvidende. Gør dig selv en tjeneste, få dine penge ud hvis du kan, og hvis det at fordoble 2200 till 4400 betyder så meget for dig, så dag et eksrra job eller skriv til mig, så anviser jeg gerne hvordan du kan fordoble dem hver måned.
|
hahahha
jamen lagersalg123 du må da gerne fortælle mig hvordan du fordobler dine penge hver månede??