Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SURFTOWN KONTROL DØD ?

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Folmann:

Det lyder besynderligt, hvilken supportsag drejer det sig om?

Så kan du måske kigge på disse to sager også

TDH-579607

VSO-327531

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:37

bacardil:

Thomas Folmann:

Det lyder besynderligt, hvilken supportsag drejer det sig om?

Så kan du måske kigge på disse to sager også

TDH-579607

VSO-327531

Nu har jeg kigget alle dine supportsager igennem!

1) Supportsag CMY-697148 oprettet 12-10-2009 19:45 og besvaret 12-10-2009 20:27 (svartid ca. 1 time)

2) Supportsag TDH-579607 oprettet 11-10-2009 00:58:og besvaret 11-10-2009 11:53 (svartid ca. 11 timer)

3) Supportsag EKN-460782 oprettet 07-10-2009 08:31 og besvaret 08-10-2009 09:23:42 (svartid ca. 25 timer) - opfølgende spørgsmål stillet 08-10-2009 10:17 og besvaret 08-10-2009 11:19 (svartid ca. 1 time)

4) Supportsag VSO-327531 oprettet 26-08-2009 09:19 og besvaret 27-08-2009 11:51 (svartid ca. 27 timer)

Det synes jeg personligt er tættere på det vi lover (svar indenfor 24 timer) end dit udsagn om at 'sager kan ligge i flere dage uden at de tager sig af dem'...

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:42

Thomas Folmann:

Det synes jeg personligt er tættere på det vi lover (svar indenfor 24 timer) end dit udsagn om at 'sager kan ligge i flere dage uden at de tager sig af dem'...

Ja, det må jeg erkende, det er jeres system der forvirre :)

Nå, men det var ikke så meget det - Måske er jeg sart, men hvis du ser på jeres svar, syntes du så helt inde i hjertet at de er kvalificeret svar efter jeres mission?

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 23:55

bacardil:

Ja, det må jeg erkende, det er jeres system der forvirre :)

Kan du uddybe ovenstående? Jeg vil meget implementere forbedringer, såfremt det er nemt at blive forvirret omkring svartiderne! Kan dog ikke lige se hvad vi kan gøre bedre eftersom din komplette sagshistorik findes på http://surftown.dk/support/history og der samtidig sendes en kopi af alle svar til din mailadresse...

bacardil:

Nå, men det var ikke så meget det - Måske er jeg sart, men hvis du ser på jeres svar, syntes du så helt inde i hjertet at de er kvalificeret svar efter jeres mission?

Jeg synes vi er lykkedes ganske godt med vores Support 2.0 projekt, som både omfatter et nyt lederteam, efteruddannelse af medarbejderne, kvaliteten i vores supportsvar men også den totale supportoplevelse - og her tænker jeg også på vores nye supportcenter med nye søgemuligheder og mulighed for at bedømme og kommentere de respektive supportartikler, så vi ved hvad der kan forbedres!

Med andre ord mener jeg at vi lever op til vores Mission: Danmarks bedste webhotel.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:02

Thomas Folmann:

Kan du uddybe ovenstående? Jeg vil meget implementere forbedringer, såfremt det er nemt at blive forvirret omkring svartiderne! Kan dog ikke lige se hvad vi kan gøre bedre eftersom din komplette sagshistorik findes på http://surftown.dk/support/history og der samtidig sendes en kopi af alle svar til din mailadresse...

Det er sikkert at jeg ikke har læst den mail der er kommet godt nok - Troet det var en af de der - Din support sag har ligget længe uden svar ellers var det den jeg så også har jeg misset den med svaret. Plus at jeres svar står øverst, syntes det er mere naturligvis at svar kommer under spørgsmål - Men det er den mindste ting.

Thomas Folmann:

Jeg synes vi er lykkedes ganske godt med vores Support 2.0 projekt, som både omfatter et nyt lederteam, efteruddannelse af medarbejderne, kvaliteten i vores supportsvar men også den totale supportoplevelse - og her tænker jeg også på vores nye supportcenter med nye søgemuligheder og mulighed for at bedømme og kommentere de respektive supportartikler, så vi ved hvad der kan forbedres!

Nå, jeg skriver at min connect skal ske via et script, hvorfor så smide et link til opsætning i outlook, hvordan hænger det sammen. De siger også at jeg ellers må sende en kopi af opsætningen, er der ikke en kopi i mit spørgsmål? I skriver også at domænet ikke er flyttet hen til jer, det er fordi jeg selv styre dns, men hvad gør det når jeg connecter til mail13.surftown.dk, så vil jeg jo altid ramme jeres server uanset hvad. m.v.

Thomas Folmann:

Med andre mener jeg at vi lever op til vores Mission: Danmarks bedste webhotel.

Ville heller ikke have forventet at du have sagt noget andet selvom jeg er uenig.. Mener langt fra at det virker som om, at jeres folk bruger den tid der skal til for, at finde et ordenlig svar, det er mere et standard svar.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 00:16

Jeg antager at det er supportsag TDH-579607 som du henviser til?

Du stiller følgende spørgsmål:

Hej,

Når vi prøver at hente e-mail fra jeres server så får vi fejl, kan I se om indstillingerne er korrekte, de virkede ved den tidligere server, men det er jo ikke alle steder de er ens :)

host: mail13.surftown.dk
protocol: imap
port: 143
username: XXXX
password: XXXX
path: INBOX
domain_name: XXXX

Bemærk at domænet ikke ligger hos jer, men peger hen på jeres server XXXX

og vi svarer 11 timer senere:

Hej Palle

Tak for din henvendelse.

Jeg får ud fra det er i en du prøver at sætte det op? I så fald vil jeg bede dig kontrollere din opsætning i forhold til vores guide, f.eks.:https://surftown.dk/support/hvordan-saetter-jeg-min-e-mail-adresse-op-som-imap-mailkonto-i-outlook-express-2003 hvis det stadig ikke virker, må du meget gerne tage screenshot af din opsætning.

Skriv endelig hvis du har yderligere spørgsmål, og ellers må du have en dejlig søndag.

Venlige hilsener

Tobias Vebel
SURFTOWN support

Hvis jeg skal være helt ærlig (og sådan er vi jo ;-), så synes jeg ikke dit spørgsmål er helt tydeligt formuleret! Og eftersom du ikke har skrevet tilbage til os, så har vi naturligvis antaget at dit problem er løst og derfor lukket sagen.

Summa summarum synes jeg at vores sagsbehandling er tilfredsstillende!

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:19

Thomas Folmann:

Hvis jeg skal være helt ærlig (og sådan er vi jo ;-), så synes jeg ikke dit spørgsmål er helt tydeligt formuleret! Og eftersom du ikke har skrevet tilbage til os, så har vi naturligvis antaget at dit problem er løst og derfor lukket sagen.

Summa summarum synes jeg at vores sagsbehandling er tilfredsstillende!

Fair nok at det er din holdning, men vil ikke kunne anbefale jer til nogen pga. oplevelsen med jeres support og måden med at det er kunden der er problemet :)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 00:40

bacardil:

Fair nok at det er din holdning, men vil ikke kunne anbefale jer til nogen pga. oplevelsen med jeres support og måden med at det er kunden der er problemet :)

Nu synes jeg ikke du er fair, og vil gerne have input fra andre amino'er om jeg er helt forkert på den?

Surftown er en meget kundefokuseret virksomhed, og vi er bestemt interesseret i at forbedre os - og netop derfor har vi brugt meget krudt på efteruddannelse af vores medarbejdere! Og det gælder også at kundernes henvendelser læses ordentligt igennem, da der tidligere har været lidt for mange svipsere med hurtige svar!

Men det mener jeg ikke er tilfældet i denne konkrete supportsag. Og jeg synes det er ærgeligt, at du nu kører den over på at vi mener 'det er kunden som er problemet'. Samtidig vil jeg lige erindre om at du for kort tid siden beklagede du dig over vores svartider på mail er helt vild langsom og nogen sager kan ligge i flere dage uden at de tager sig af dem, men det har vi heldigvis fået afklaret ikke var tilfældet!

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:54

Thomas Folmann:

bacardil:

Nu synes jeg ikke du er fair, og vil gerne have input fra andre amino'er om jeg er helt forkert på den?

Surftown er en meget kundefokuseret virksomhed, og vi er bestemt interesseret i at forbedre os - og netop derfor har vi brugt meget krudt på efteruddannelse af vores medarbejdere! Og det gælder også at kundernes henvendelser læses ordentligt igennem, da der tidligere har været lidt for mange svipsere med hurtige svar!

Men det mener jeg ikke er tilfældet i denne konkrete supportsag. Og jeg synes det er ærgeligt, at du nu kører den over på at vi mener 'det er kunden som er problemet'. Samtidig vil jeg lige erindre om at du for kort tid siden beklagede du dig over vores svartider på mail er helt vild langsom og nogen sager kan ligge i flere dage uden at de tager sig af dem, men det har vi heldigvis fået afklaret ikke var tilfældet!

Ja, men som du kan se så indrømmer jeg gerne hvis jeg har skrevet noget ukorrekt, altså at de lå i flere dage, der skrev jeg at det var min fejl.

Du bliver hele tiden som jeg læser det ved med at ligge problemet hen på mig, det er mig der er uklar, det er ikke jer der ikke forstår det - Det er min skyld at i svare helt hen i vejret osv. :)

Men jeg tager gerne det hele på mig, men det ændre ikke på min holdning. Jeg syntes ikke jeres svar er særlig gode, hvis man ikke kan forstå et spørgsmål så spørg direkte i stedet for, at svare på noget helt andet :) Men ønsker ikke at bruge mere tid på sagen her, benytter det til det udløber og derefter finder jeg nok noget mere interessant og det kan jeg jo kun nævne hvis nogen spørg. Ikke at det skal være en trussel, men er ærlig omkring at jeg ikke kan anbefale jer, men det er der sikker 100.000 andre der kan, så i overlever nok :)

Hos one.com kan de søge i logfiler, det kan de heller ikke hos jer..

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 00:56

Hej

Jeg er selv kunde hos surftown og må indrømme at de til fulde lever op til mine forventninger (sammenlignet med mine tidligere leverandører)
Der er måske nok punkter hvor man kan ønske sig visse forbedringer, men det skal jo også hænge sammen med prisen. Dermed mener jeg - vil man have bedre support end "bare" via email så må man til lommerne og betale lidt ekstra for det (hvilket jeg synes er helt rimeligt).
Et tip til Surftown kunne så være at oprette en hotline med et betalingsnummer hvor vi der vælger vip-support fra dog alligevel har mulighed for at få fat i en supporter i en fart mod at betale for det via telefonregningen. Det kunne være guld værd i en "krise-situation"

Generelt er jeg meget tilfreds med Surftown, men kommer dog fra en af de udbydere hvor telefonen kun var åben i et meget indskrænket tidsrum, og email var noget der blev besvaret 2 gange om ugen. Jeg er derfor nok lidt nem at gøre begejstret.
Det skal dog siges at de gange jeg har haft brug for supporten hos Surftown (via mail) har det været en absolut positiv oplevelse.

Til slut vil jeg dog sige at jeg savner rigtig meget at få push-teknologien på mail-serverne, og ville ønske at i også tilbød hosted exchange.
Sidstnævnte har jeg derfor været nødt til at købe andetsteds, men beholder både domæne og web hos jer mens mail bliver omdirigeret.
(Forbliver i håbet om at i vil opfylde disse ønsker en dag i den nærmere fremtid ;o)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)