Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SURFTOWN KONTROL DØD ?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:14

Hej Mikkel

Jeg har lige fået : IWEBhotel, der er en helt utrolig god support, jeg kan ikke forestille mig at de ville lade deres controlpanel være ude af "control" i flere dage.

Og jeg har ellers ikke noget med firmaet at gøre.

MVH

Finn 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22

Hej Mikkel!

Her virker login til administrationsinterfacet ok -- men jeg kan ikke komme videre end hovedmenuen.

Så det må være et strukturelt problem.

Alt godt & go' weekend

---

Kasper Bergholt
Bergholts opskrifter

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 18:01

Hej Amino'er,

Der er desværre nogle problemer med stabiliteten på vores kontrolpanel til stor irritation for både vores kunder og os selv - for tro mig at det koster megen tid i vores organisation at CP ikke performer optimalt!

En Driftstekniker er pt. på vej til datacenteret for at smide mere RAM i serveren, og vi er samtidig i løbende diaog med vores leverandør Parallels omkring løsninger.

Ultimo november opdateres kontrolpanelet til nyeste version, hvorefter der forventes en langt højere stabilitet – og det ser vi vist alle frem til ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:38

Håber da det bliver mere stabilt..

Har været ok tilfreds og mit hotel hos jer passer til de fleste af mine domæner, dog ikke alle desværre.

Men mere stabilitet i fremtiden så skal jeg nok blive ;-) Men stabillitet kræver det for jeg kan leve..

God aften

Mikkel

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:46

Casper:

Jeg oplever det, specielt ud på natten er par timer.

Det samme her - Faktisk ret ofte om natten, så man skulle tro de kørte et eller andet i om natten.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:48

Mikkel:

Jeg har kun mail support så det tager så øv lang tid..

Deres svartid på mail er helt vild langsom, nogen sager kan ligge i flere dage uden at de tager sig af dem..

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:50

Har desværre oplevet en ventetid på en uge..

Er nok tryghedsnarkoman..Men tror jeg vil undersøge mulighederne for andre muligheder med samme funktioner

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 22:53

bacardil:

Casper:

Jeg oplever det, specielt ud på natten er par timer.

Det samme her - Faktisk ret ofte om natten, så man skulle tro de kørte et eller andet i om natten.

Det er korrekt at der kører en del scheduled tasks i de sene nattetimer (02-06), hvilket medfører en 'belastning' fra vores side. Til gengæld er der meget begrænset aktivitet på kundesiden i denne periode. Men uanset hvad, så skal det køre ordentligt hele døgnet rundt, og det kommer det også til igen!

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 23:22

Mikkel:

Har desværre oplevet en ventetid på en uge..

Er nok tryghedsnarkoman..Men tror jeg vil undersøge mulighederne for andre muligheder med samme funktioner

Hej Mikkel,

Det lyder besynderligt, hvilken supportsag drejer det sig om? Jeg kan kun finde en supportsag vedr. FTP tilbage fra august måned....

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)