Jeg har for 2 mdr siden fået Blackberry Bold.... og min eneste kommentar er:
Once you go black - you never go back.
Jeg tror det er spørgsmål om personlighed mere end noget andet... en iPhone er sikkert meget smart for nogle iværksættere, og sender et mode statement, samt en kæmpe varietet af programmer man kan tilkøbe..
Blackberry derimod er en rendyrket businessmobil, og jeg misser aldrig en mail, eller besked fra mine kunder, og de kan altid komme i kontakt med mig døgnet rundt, via mail, twitter, facebook, msn eller google talk.
Den har også fortrindelig GPS via google maps, og synkronisering med outlook / itunes osv.
Det er fordi du ikke har set hvad der er på vej af andoid-mobiler. Blackberry er nok dem der vil blive ramt hårdest i 2010.....sånogle vil helt sikkert "go back" ;o)
jeg misser aldrig en mail, eller besked fra mine kunder, og de kan altid komme i kontakt med mig døgnet rundt, via mail, twitter, facebook, msn eller google talk.
Det her er der mange der vil sige om Iphone, så forskellen må ligge i hvilket statement man sender med en mobilen. Blackberry er nok den mere seriøse osv, hvor Iphone er mere den ungdommelige mode telefon.
En gang iphone, altid iphone. Jeg er fandme glad for min 3GS 32gb. Den fungere bare og har aldrig problemer eller noget som helst! ++++++
Hvis du læser anmeldelser af andre "smart phones" så stort set lige meget hvilken telefon eller person der anmelder de telefoner, bruger 1 eller flere gange " den slår dog ikke iphone" " den klare sig dårligere end iphone". Det er bare et bevis på at iphone er suveræn :)
Den holder da ikke helt? Tillader Apple ikke Open Development via iPhone SDK? Og iPhone tager da billeder i mørke, de er bare ikke brugbare . Men ellers en fin film....