Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken mobil er iværksætter mobilen?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for 2 mdr siden fået Blackberry Bold.... og min eneste kommentar er:

Once you go black - you never go back.

Jeg tror det er spørgsmål om personlighed mere end noget andet... en iPhone er sikkert meget smart for nogle iværksættere, og sender et mode statement, samt en kæmpe varietet af programmer man kan tilkøbe..

Blackberry derimod er en rendyrket businessmobil, og jeg misser aldrig en mail, eller besked fra mine kunder, og de kan altid komme i kontakt med mig døgnet rundt, via mail, twitter, facebook, msn eller google talk. 

Den har også fortrindelig GPS via google maps, og synkronisering med outlook / itunes osv. 

-Karsten

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:07

HTC Tattoo falder mit valg på grundet Googles styresystem Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:30

Karsten:

Det er fordi du ikke har set hvad der er på vej af andoid-mobiler. Blackberry er nok dem der vil blive ramt hårdest i 2010.....sånogle vil helt sikkert "go back" ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:34

Jeg holder mig helt sikkert på til Nokia.

Har lige haft en Sony ericsson det var godt nok det værreste lort.

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:42

iPhone den er bar iSuper. Helt sikkert en iLækker telefon, den er brugervenlig og har et stort udvalg af "apps".

Feedbag.dk - Live support.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:53

Hej Karsten

Karsten Lund:
jeg misser aldrig en mail, eller besked fra mine kunder, og de kan altid komme i kontakt med mig døgnet rundt, via mail, twitter, facebook, msn eller google talk.

Det her er der mange der vil sige om Iphone, så forskellen må ligge i hvilket statement man sender med en mobilen. Blackberry er nok den mere seriøse osv, hvor Iphone er mere den ungdommelige mode telefon. Smile

Dbh Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:54

En gang iphone, altid iphone. Jeg er fandme glad for min 3GS 32gb. Den fungere bare og har aldrig problemer eller noget som helst! ++++++

Hvis du læser anmeldelser af andre "smart phones" så stort set lige meget hvilken telefon eller person der anmelder de telefoner, bruger 1 eller flere gange " den slår dog ikke iphone" " den klare sig dårligere end iphone". Det er bare et bevis på at iphone er suveræn :)

Men igen, smag og behag:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:01

ChristofferOe:

iPhone den er bar iSuper. Helt sikkert en iLækker telefon, den er brugervenlig og har et stort udvalg af "apps".

Så må du lige have denne

Big Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:09

Den holder da ikke helt? Tillader Apple ikke Open Development via iPhone SDK? Og iPhone tager da billeder i mørke, de er bare ikke brugbare Big Smile. Men ellers en fin film....

Feedbag.dk - Live support.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:10

Er til Nokia....simpelthenSmile

Skal have en 6700 classic crom inden længe....spejlblank, godt kamera og GPS så jeg ikke farer vild i storbyen.

Nogen der har erfaringer med netop denne???

:-) Nanna

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)