Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken mobil er iværksætter mobilen?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Idont have a real Keyboard
- Hvorfor det når touch keyboarded er fantastisk!?

2. Idont run simultaneous Apps
- Har man behov for at ens mobiltelefon bliver langsom og have spil, browser, email osv. åben samtidigt.. Der er Iphone hurtig til at åben applications og dermed er det 100x bedre:)

3. Idont take 5  Megapixel pictures
- Hvis man vil have prof fotograf billeder så skal man nok ikke satse på en mobiltelefon til at udføre jobbet.. så er 3g's 2Megapixel og 3GS's 3 Megapixel Ganske udmærket!!

4.Idont customize
- Nej hvad skal man ændre? Pauseskærm som lyser når den ligger i lommen? :) Apple har et utroligt flot interface som jeg egentligt ikke kan beklage mig over

5. Idont Run widgets
- Applications? Og i titusindevis! Selvfølgelig betaler man for de fleste men personligt gør det mig ikke det store.

6.Idont allow Open Development
- Nej igen, hvor stor er behovet for 99% af de mobiltelefon brugere? det er 1% der for brug for det og det giver størere risiko for fejl og langsom styresystem. Men der er jo APP Store som jeg ville mene er en form for open development. :=)

7.Idont take pictures in the dark
- nej, men hvor tit?

8.Idont have interchangeable batteries
- Nej, det kan være en lidt nedtur, men jeg har ikke fundet et behov endnu for at udskifte mit batteri.. den holder strøm trodsalt jeg surfer, ser video og høre musik hver dag, og jeg har ikke haft problemer med hverken min 3g eller 3gs.

IDONT have unnecessary stuff. :)

en Iphone brugers pov.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19

nokia 900 har både en rimelig stor skærm man kan gå på internet egen kalender kommer første til nowenber , med det ud til det er en stor skærm og prisen er til at betale prisen er " kun 4300 kr " min ønske telefon når jeg er på farten Smile

holder mig til nokia , de holder bedste , i hvert fald for mig de andre går i stykker.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:15

Bautik:

Ja ok, nu vidste jeg jo ikke at du er 100% fanboy. Så er alt jo dårligt, unødvendigt eller ligegyldigt ;o)

Anyway...du skal jo ikke købe noget andet, så hvis iPhone er løsningen for dig, så er det jo fint. Selv kigger jeg bare på, hvad de hver især tilbyder og vurderer udfra det......Fx. er der også ret stor forskel på skærmopløsning osv. - Det tæller jo altsammen.

Når det kommer til stykket, så er der jo mange telefoner, som kan bruges af iværksættere og andre, så der er jo noget for enhver smag ;o)

Her kan du se hvad de skriver i MacWorld http://www.macworld.com/article/143571/2009/10/motorola_droid.html?lsrc=rss_weblogs_iphonecentral

....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 23:44

Bautik:

2. Idont run simultaneous Apps

- Har man behov for at ens mobiltelefon bliver langsom og have spil, browser, email osv. åben samtidigt.. Der er Iphone hurtig til at åben applications og dermed er det 100x bedre:)

Lige den der er jeg lidt træt af.

Jeg har skype numre men kan kun kontaktes via skype på iPhonen når skype programmet er aktivt. Når Iphonen så går i powersave er skype offline igen.

Bortset fra det er det sgu en lækker sag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Har pt en sony erricson K850i, mere grundet at den var billig og havde et ordentligt kamera. Men hader de touch knapper på den, de er det værste gang lort for at sige det rent ud.

Nej er ikke tilfreds med tlf. men den klarer det jeg skal bruge den til. Nu har jeg ikke behov for at gå på nettet 24/7 eller være tilrådighed for mine kunder på umulige tidspunkter. Og er mest købt grundet kameraet, sådan at jeg kan lave noget hurtigt dokumentation.

Men ellers nægter jeg at give mere end 2000 kr til et produkt, hvor man alligevel ikke bruger mere end 30% af mulighederne, og så længe jeg skal betale tlf regningen så ser jeg ingen grund til at skulle betale i dyredomme for at være smart men ikke praktisk. Og vil sige at en sælger der hiver en hip tlf op til over 5000 kr. Har ingen chance for at sælge hos mig.

/Kenneth

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:10

Jeg har både en Nokia E71, samt en Nokia N82

Så kan i selv gætte hvad jeg stemte ;)

Det er begge super mobiler - N til privatbrug, og E-series til business, kan rigtig godt lide QWERTY-tastaturet, så er det dejlig behageligt at skrive mails mv.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)