1. Idont have a real Keyboard
- Hvorfor det når touch keyboarded er fantastisk!?
2. Idont run simultaneous Apps
- Har man behov for at ens mobiltelefon bliver langsom og have spil, browser, email osv. åben samtidigt.. Der er Iphone hurtig til at åben applications og dermed er det 100x bedre:)
3. Idont take 5 Megapixel pictures
- Hvis man vil have prof fotograf billeder så skal man nok ikke satse på en mobiltelefon til at udføre jobbet.. så er 3g's 2Megapixel og 3GS's 3 Megapixel Ganske udmærket!!
4.Idont customize
- Nej hvad skal man ændre? Pauseskærm som lyser når den ligger i lommen? :) Apple har et utroligt flot interface som jeg egentligt ikke kan beklage mig over
5. Idont Run widgets
- Applications? Og i titusindevis! Selvfølgelig betaler man for de fleste men personligt gør det mig ikke det store.
6.Idont allow Open Development
- Nej igen, hvor stor er behovet for 99% af de mobiltelefon brugere? det er 1% der for brug for det og det giver størere risiko for fejl og langsom styresystem. Men der er jo APP Store som jeg ville mene er en form for open development. :=)
7.Idont take pictures in the dark
- nej, men hvor tit?
8.Idont have interchangeable batteries
- Nej, det kan være en lidt nedtur, men jeg har ikke fundet et behov endnu for at udskifte mit batteri.. den holder strøm trodsalt jeg surfer, ser video og høre musik hver dag, og jeg har ikke haft problemer med hverken min 3g eller 3gs.
IDONT have unnecessary stuff. :)
en Iphone brugers pov.