|
Åh nej - jeg har kun fået én stjerne på mit indlæg. Mit gode ry og rygte er ødelagt! Men hvis mit indlæg, som kritiserer Kristoffers smålighed, kun er én stjerne værd, hvorfor fik Kristoffers indlæg så også kun én stjerne? Hmm. Oops. Dét sku' jeg ikke have skrevet, for nu kommer Kristoffers amino-netværk ham først "til hjælp".
|
Hej Flemming
Ret interessant diskussion du har startet .
Når jeg snakker med mange af de forskellige grupperinger af iværksætteriet, er det oftest sælger folket der vil have mere tid til familien eller skrabe den store formue sammen for normal tid.
Når vi kommer til produkt udviklerne af iværksætter folket går de efter at så mange som muligt skal bruge deres produkter. og de bruger en masse af deres tid på at nusse, fin pudse og videre udvikle produkter til folket, ala det du selv har været igennem.
Også er der bare dem der starter virksomhed fordi de slet ikke kan lade være,
Men fælles for mange af dem er at din bog med tips og tricks til at sørge for at gøre det hele i den rette rækkefølge med tiden vil være med til at sikre at de spare tid som de så kan vælge at bruge på det der nu har deres interesse.. (stakkels unger)
Bliv gratis medlem