Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejd halvtid - lev fuldtid

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps:

Igen til Flemming. Jeg tror at hvis du VIRKELIG skal ud med dit budskab, skal du lave DVD`er, Youtube videoer og alliere dig med nogen unge som ved hvordan man kommer i kontakt med de unge og sultne. Du er nok ikke så aggressiv som du sikkert var i dine yngre dage ;-)

Og skaldede 200, - kr for at få et lille insight i en mands succeshistorie ? Hvis du bare får ET guldkorn ud af bogen er den det hele værd.

Hvis jeg havde råd til ville jeg med GLÆDE betale Tony Robbins 1 million $ , som jeg ved han tager for 10-20 coaching timer. Fordi han er det værd. Det viser resultaterne. Og det viser Flemmings resultater.

Noget andet du kunne gøre Flemming : sæt prisen på bogen dramatisk op.

Jeg ved at både Tony Robbins og Martin Thorborg har talt om at hvis du sælger dig for billigt, tror folk ikke at du kan noget. Martin snakkede om nogle foredrag han gav. Han gav dem vidst væk gratis, men ikke mange mødte op. Da han tog større summer, mødte folk op.

Det samme med Tony Robbins, bare en anden prisskala

Husk at det du sælger dit produkt for, er det du signalere til dine kunder at din viden er værd. Det er business viden. Ikke biblen. Den skal være gratis

Du satte den sikkert lavt for at være flink, men det forstår folk ikke

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:44

Jeg kaldte Kristoffers indlæg for "lidt kritik " inden jeg så hans indlæg om at Flemming var en løgner. 

Indtil da snakkede han bare om en " en femmer for hver gang han hørte om måder at blive rig på "

Hvis jeg havde en femmer for hver gang jeg så folk der opgav deres drøm fordi de var blevet snydt før, og derfor lukkede ned for alle andre, så ville jeg også have tjent mindst 50 kr.

Vi er alle blevet hustlet. Men vi fortsætter fordi vi er vindere. Og i mens .. der lærer vi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48

Hej Movement

Tak for dine mange gode tips. Ingen tvivl om at en film på Youtube og en masse kontakter på diverse hjemmesider vil fremme mit budskab. I sidste ende kan jeg kun hjælpe dem som VIL hjælpes, og de som tror på jeg KAN hjælpe dem. Jeg er så kommet frem til at meget få vil hjælpes og det lever jeg fint med. Jeg skal ikke lave om på verdenen og dens indbyggere, jeg skal bare gøre det som jeg synes er morsomt og som giver mig noget godt f.eks. de rosende tilbagemeldinger jeg får fra modtagere at mine råd.Hvis du læser de vidnesbyrd som står på min hjemmeside, så forstår du måske bedre at jeg gider bruge tid på at hjælpe andre.

Flemming

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:51

Dem har jeg så ikke lige fået set.

Jeg ville bare dybest set bare sige : kom så ud af den hule igen !

Du er ikke nogen træt dinosaur, du er mere levende end størsteparten af mange unge

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 23:18

Forfatter:

Hej Movement

Tak for dine mange gode tips. Ingen tvivl om at en film på Youtube og en masse kontakter på diverse hjemmesider vil fremme mit budskab. I sidste ende kan jeg kun hjælpe dem som VIL hjælpes, og de som tror på jeg KAN hjælpe dem. Jeg er så kommet frem til at meget få vil hjælpes og det lever jeg fint med. Jeg skal ikke lave om på verdenen og dens indbyggere, jeg skal bare gøre det som jeg synes er morsomt og som giver mig noget godt f.eks. de rosende tilbagemeldinger jeg får fra modtagere at mine råd.Hvis du læser de vidnesbyrd som står på min hjemmeside, så forstår du måske bedre at jeg gider bruge tid på at hjælpe andre.

Flemming

Nu glemmer mange der vil hjælpe den glæde og hovedpine det er at lave fejl for senere ikke at skabe dem i samme omfang :P

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 06:14

movement:

Vi er alle blevet hustlet. Men vi fortsætter fordi vi er vindere. Og i mens .. der lærer vi

Hej Movement

Det er en af de bedste sætninger, jeg længe har hørt. Skøn måde, at starte dagen på.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer W Hansen:

Fair nok, hvis du sidder med "Slet bruger" knappen, så tryk på den for mig

Jeg har mødt nogle af dem han har leget "mentor" for, så jeg står ved min holdning.

Nu er jeg landet i Danmark og har adgang til nettet igen.

Og Flemming har snydt de mennesker du kender?
For hvis det ikke beviseligt er tilfældet, så er det du skriver ikke lovligt.
Det kræver format at give en undskyldning, lad os se om du har det...

Dbh Martin

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 18:29

Vil faktisk også gerne se beviser. Bruger Flemming til flere af mine klienter, nogle her på amino og andre uden for. Har aldrig hørt, han har snydt nogen. At Flemming stiller krav er anden sag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

Hej! Har også købt og læst Flemmings bog........som er udmærket. Jeg tror ikke, at Flemming ville snyde nogen.

/peter

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 19:08

For kr. 149,- inkl. moms bliver man ihvertfald ikke ruineret. Jeg tror jeg vil købe og læse den :-)

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)