Ønsker, drømme, mål og visioner. er jo vidunderlige. Det er jo det, som skaber drivkraften til, at nå dem. Men inden, man når topmålet af sine livsværdier og sætter nye mål.. Er det en god ide, at vide hvordan man gør, hvilket midler der skal til og hvilket afsagn det koster osv. Så hvorfor ikke gøre som i sporten, lære af dem som har opnået topresultater og selv gøre det endnu bedre. Så er da rimelig sikker på, at Flemming ikke får lov at sove længe i sin hule. |
Jeg blev iværksætter, fordi jeg ikke kan lade være! Jeg arbejder hele tiden, elsker det og er vild med at udtænke nye idéer og føre dem ud i livet, nogengange med god succes, og andre gange ikke så meget... Faktum er, at det kan godt være, det er trenden at skrue ned for arbejde og op for oplevelserne, men det er slet ikke noget for mig. Jeg har rejst over hele verden som yngre og har boet i udlandet, og kan da kun anbefale det, da det også har gjort mig til den person, jeg er idag - og jeg rejser da stadig til udlandet et par uger hvert år - men da arbejder jeg også altid, ubevidst, kigger efter muligheder, får nye ideer osv :-) Så jeg arbejder mere end fuldtid og lever også mere end fuldtid (synes jeg selv), og ville ikke bytte for de der trendye halvtids projekter :-) Mvh Pernille