Hvad snakker vi realistisk af pris? |
Jacob Friis :Hvad snakker vi realistisk af pris?
Hej Jacob!
Du kan send mig en mail, eller en PB, så kan jeg svare dig der.
Hilsen Martin
Hvad snakker vi realistisk af pris? |
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Hej Jacob! Du kan send mig en mail, eller en PB, så kan jeg svare dig der. Hilsen Martin
|
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
Hej Martin. Ja tillykke med den lille ny. Jeg er meget interesseret, du må gerne sende lidt info og tal til Med venlig hilsen Michael Guldhammer |
Tillykke med den lille! send meget gerne yderligere info til janerikolsen20@hotmail.com
vil gerne vide noget om flg: årlig omsætning siden opstart årligt dækningsbidrag - evt. resultat månedlige besøgende antal brugere
på forhånd tak :-) |
Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk
Du må også gerne sende mere info til ke(a)brygladen.dk |
Send gerne en mail til jeh@made4men.dk |
Mail er vist blevet væk i rodet kan du sende den igen til jeh@made4men.dk |
Tager også glædeligt imod en mail med mere information. Har en bekendt der har spurgt om jeg kan spørge ind til mere information om sitet Årlig omsætning Antal brugere på sitet Hvor mange besøgende i har om måneden. M.m.
Patrick (at) barkowski (dot) dk |
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Hej alle som har læst og fulgt med i Trendfighter fra starten....
Tak for alle pæne ord omkring min dreng, og tak for alle som har skrevet til mig. Savnet bliver stort, at ikke have Trendfighter længer, men livet går vider - og en gang i mellem må man vælge i sit liv.
Jeg har nu valgt og sælge min andel til min partner Rene!
Citat:
|
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
Hej alle interesserede i denne annonce, (først og fremmest håber jeg at du, Martin, vil bære over med at jeg bruger din tråd. Hvis dette ikke er tilfældet, stopper jeg selvfølgelig alle posts på denne tråd, fra min side af :-) ) da jeg kan se der har været interesse for køb af Trendfighter.dk, tænker jeg, at vores shop, som netop er til salg, ligeledes kan have jeres interesse. Kort fortalt:
Hvis det har yderligere interesse, så giv mig en pm eller en mail adresse, og vi kan finde tid til en snak, eller yderligere oplysninger. De bedste hilsner Mikkel |