Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Freelancer er i luften - Skab ny forretning

Side 2 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har oprettet mig :D

Lige et par småting: Jeg kan tilsyneladende ikke få lov til at rette mit profil-billede, når jeg har lagt ét på. Ikke så godt, når man som mig, klumrer i det den første gang og får lagt et alt for komprimeret logo op :S Der er heller ikke mulighed for at slette profilbilledet igen.

Og så vil jeg altså gerne have en lille business-woman ved siden af mit profil navn i stedet for en lille business-man. Men det er nok bare mig, der er en rød-strømpe ;-)

Ellers er det helt super. Og også et lækkert, enkelt design. Og jeg elsker jo godt design :D

/Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 10:30

Peter Skouhus:

Lone S. Hansen:
Ville det ikke give mening, at man på "Nyeste Freelancere", kunne se hvad de lavede? 
Det er vel først og fremmest ydelserne, der er i højsædet?

Jeg tror at det kommer til at knibe med pladsen...

Ved allerførste øjekast er det vel vigtigere, hvad folk kan, end hvor de er fra eksempelvis?
Jeg ville også stemme for, at det var vigtigere hvad de kunne, end hvad de hedder - men det kan diskuteres.

Man kunne vel vise de 2 eller 3 første kategorier de tilmeldte sig, i stedet for at spilde plads på at forklare at de er fra Danmark.

Men hvad ved jeg. Jeg har tilsyneladende ikke engang hjernekapacitet til at signe mig op på siden. Jeg kan - for the life of me - ikke finde ud af, hvordan man opretter en profil og det må jo ligesom være den første test ;-)

Edit: Okay. Fik øje på noget hvidt, i aller, aller øverste højre hjørne, der til min store overraskelse fortalte mig, at jeg ikke var logget ind. 
Jeg tager Dummefar-hatten på, og sætter mig over i hjørnet i et par timer ;-) 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:33

Lone S. Hansen:

Men hvad ved jeg. Jeg har tilsyneladende ikke engang hjernekapacitet til at signe mig op på siden. Jeg kan - for the life of me - ikke finde ud af, hvordan man opretter en profil og det må jo ligesom være den første test ;-)

Det er godt nok heller ikke ret logisk. Men du skal klikke "log ind" oppe i øverste højre hjørne - og så ellers logge ind (igen!) med dit normale Amino-logo.

Herefter åbenbarer der sig muligheder for at rette profil, oprette opgaver m.m.

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:35

Rigtig fed feature! Har lige oprettet en profil :)

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:27
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:56

Ser jo super godt ud, men er det muligt at få tilføjet endnu en kategori?   Indretning, bolig ect....

Glæder mig til at blive oprettet i Amino Freelancer

Mvh Nanna

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:14

Endnu en halvstor fejl:

Fik en fin mail om at jeg havde fået en besked i min inbox, går så ind og tjekker, og der er en, men kan dog ikke se hvem den kommer fra.

Prøver så at svare alligevel i håb om at systemet har gemt modtager-ID'et et sted, men nej, den ville ikke sende fordi "til"-feltet var tomt.

Så, bigtime bug her :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26

Kan i ikke tilføje "oversættelse færøsk" under skrivning og oversættelse?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:39

Det ser RIGTIG godt ud. Grafikken er nok lidt for "poppet" for min smag, men layout og funktion er HELT i top

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:42

I må gerne oprette nogle kategorier på IT-Infrastruktur

Server
Backup
Storage
Netværk/VPN

Side 2 ud af 8 (79 indlæg)