Ja, jeg har oprettet mig :D Lige et par småting: Jeg kan tilsyneladende ikke få lov til at rette mit profil-billede, når jeg har lagt ét på. Ikke så godt, når man som mig, klumrer i det den første gang og får lagt et alt for komprimeret logo op :S Der er heller ikke mulighed for at slette profilbilledet igen. Og så vil jeg altså gerne have en lille business-woman ved siden af mit profil navn i stedet for en lille business-man. Men det er nok bare mig, der er en rød-strømpe ;-) Ellers er det helt super. Og også et lækkert, enkelt design. Og jeg elsker jo godt design :D /Iben Louise |
Peter Skouhus:Lone S. Hansen:Ville det ikke give mening, at man på "Nyeste Freelancere", kunne se hvad de lavede?
Det er vel først og fremmest ydelserne, der er i højsædet?Jeg tror at det kommer til at knibe med pladsen...
Ved allerførste øjekast er det vel vigtigere, hvad folk kan, end hvor de er fra eksempelvis?
Jeg ville også stemme for, at det var vigtigere hvad de kunne, end hvad de hedder - men det kan diskuteres.
Man kunne vel vise de 2 eller 3 første kategorier de tilmeldte sig, i stedet for at spilde plads på at forklare at de er fra Danmark.
Men hvad ved jeg. Jeg har tilsyneladende ikke engang hjernekapacitet til at signe mig op på siden. Jeg kan - for the life of me - ikke finde ud af, hvordan man opretter en profil og det må jo ligesom være den første test ;-)
Edit: Okay. Fik øje på noget hvidt, i aller, aller øverste højre hjørne, der til min store overraskelse fortalte mig, at jeg ikke var logget ind.
Jeg tager Dummefar-hatten på, og sætter mig over i hjørnet i et par timer ;-)