Tak for alt jeres gode feedback, det kigger vi på snarest. |
Martin Thorborg:Tak for alt jeres gode feedback, det kigger vi på snarest.
Det der er vores fokus lige nu, er at få en masse freelancere til at oprette sig.
Når vi har et bredt udvalg, så gå vi igang med at skaffe opgaver.
Men lige nu er det blot et spørgsmål om at få fyldt basen godt op.
Dbh Martin
Må man spørge lidt ind til konceptet?
Jeg kan ikke finde nogen steder, hvor der står beskrevet, hvad det egentlig er, der skal foregå med det.
Er det "bare" en database, hvor folk kan søge efter folk/kompetencer og så kontakte dem, enten direkte eller via det interne beskedsystem? (der i øvrigt ligner et kommentarfelt og ikke noget man umiddelbart for det første kan gennemskue er privat og for det andet, via sin udformining ikke ligefrem ligger op til en 5 siders beskrivelse af et seriøst projekt, men snarere kommentarer som: "Hey. Kan du lave mig en hjemmeside der kan det samme som Ebay?".
Eller bliver det noget med, at opgaverne skal i udbud, eller hvordan?
Hvem kan rate én? Kan alle og enhver gå ind og give hinanden gode eller dårlige ratings, eller skal det være tidligere kunder, og hvordan holder man øje med det?
Hvis jeg ignorerer "e-bay"-henvendelsen, står det så den bruger frit for at downrate mig, mine ydelser og min virksomhed?
Jeg savner større frihed i profil-delen.
Vi laver 500 forskellige ting herinde - og den største del af profilen hedder "Sammendrag". Sammendrag af hvad? Der er ingen steder, jeg kan uddybe det nærmere. Jeg ville eksmpelvis gerne kunne vise nogle cases. Jeg kan sgu hoste dem selv, men jeg ville da sådan set gerne vise min grafiske side frem, når det nu er det jeg skal forestille at forsøge at "sælge".
Det eneste sted, man kan uddybe sine kompetencer er i "Yderlige information", der er sammenklappet i profilerne - og hér kan jeg skrive 3 liner, hvis jeg vil undgå grimme scrollbars, der altså nedsætter både bruger- og læsevenligheden voldsomt - og så har jeg 2 store gabende "Licens" og "Certificeringer", fordi jeg altså ikke er Microsoft-certificeret eller andet, da jeg ikke arbejder med den slags. Jeg vil ikke have den der.
Ligeledes irriterer det mig, at hvis jeg IKKE udfylder eksempelvis Twitter, Skype, MSN el. lign., står de stadig i profilen, bare som ikke udfyldte. Jeg vil sgu hellere, eksempelvis kunne skrive mit telefonnummer og cvr-nummer.. eller e-mail. Eller vise den adresse jeg HAR udfyldt?
Men... de ting er udelukket, fordi I helst vil have at potentielle kunder kontakter mig via det dér kommentar-felt, eller hvad? Eller kontakte mig via Skype, Messenger eller Gud forbyde det, Twitter:
@Lone: Kan du lave mig et site, der kan det samme som e-bay?