Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik der FreeWay i den...

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:

testRohde:

Hej Rene.

Beklager at du har haft problemer med din signatur. Send mig en mail på jacob@amino.dk med den signatur der volder dig problemer, så skal jeg kigge på det. Det problem der typisk har været er:

1. Folk har mere end 200 tegn - husk at både HTML og mellemrum tæller med.

2. Der har overset at der har været et fed, kurisv o.l tags.

3. Der har været mere end ét link.

Men send mig din signatur, så kigger jeg på det.

Er sendt på email

174 tegn inkl mellemrum, 1 linie, 1 link

Men bliver systemet rettet til, så det reelt accepterer 200 tegn?

Så jeg kan ændre min signatur en anden gang uden at skulle ulejlige dig?

EDIT: Jeg forkortede signaturen, så det reelle antal tegn er mindre end 174

Hej Rene

Systemet kan reelt acceptere 200 tegn, og det er inkl. mellemrum og HTML tegn.

Jeg har uden problemer gemt din signatur, og jeg skal ikke kunne sige hvorfor du oplevede problemer. Indsatte du den ved at klikke på "HTML"-knappen i editoren? For hvis ikke kan det være derfor (dvs. at du reelt lavede HTML der kodede for HTML og så kan det jo snildt eksplodere).

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smed det direkte ind i popup'en til HTML-kildekode. Jeg mener bestemt jeg gjorde det lige efter bogen... men det er da før set at jeg har taget fejl Big Smile men jeg tror ikke jeg gjorde det forkert i denne sammenhæng...

EDIT - den nye signatur kan jeg godt gemme. Om systemet så går galt i byen, hvis man én gang under GEM har lavet en for lang tekst, skal jeg ikke kunne sige.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej Frank,

Min sekt-kommentar lægger naturligvis en barre for niveauet. I er nogle stykker, der aktivt gerne vil betale for en service der har været gratis og I vil forsvare og begrunde hvorfor det er en god idé. Martin/Amino bøhøver ikke, men det burde vel være dem! I kritiserer folk der kritiserer ændringen af vilkår på Amino og straffer dem med minus-karma. Jeg synes min 'sekt' henvisning er rimelig klar og forståelig: :for hverken dig, Anders eller andre bidragsydere er nye på Amino - i ved hvad det drejer sig om.

Hvad du skal/bør forholde dig til er, at jeg opfatter det lidt for indspist at dig og en masse velkendte-gennem-mange-år-aminoer synes brugerbetaligen er en god ting. Hvis du vil gå ind på etos, så vi du se at det er dig der bruger beskidte tricks. Du er på hjemmebane!

Jeg forholder mig tli hvordan Amino var - ingen betalingsmulighed - derefter blev PLUS introduceret og jeg måtte ændre min signatur. Martin siger så på Aminotastic der skal tjenes penge på Amino og reglerne for plus bliver derefter indskærpet, så jeg igen må ændre min signatur.  Hvis footer-links ikke er en stor ting, så er det dig der skal forklare hvorfor du synes det er værd at begrænse mit bold-tag i et fuc.... link. Come on, du har jo "vundet" og jeg siger bare jeg er på vej væk. Hvis du blot vil fortælle mig, at jeg er nærrig fordi jeg ikke vil betale 1000 kroner for medlemsskab af et debatforum, så er mit svar bare, at jeg vil ikke vil være medlem af et debatforum hvor medlemsskabet koster tusind kroner.

Jeg klikkger på reklamerne, jeg bidrager med indhold, jeg hjælper de nye. Nu får I det for jer selv, men jeg forstår ikke hvorfor din argumentation ikke går i retning af, hvorfor jeg har en fordel af at blive. Jeg tror ikke jeg har. YouTube har gået samme vej, men det er en helt anden diskussion. 

 Både dig, Boysen og andre skal tage min indsigelse alvorligt fordi andre (naturligvis) ikke gider diskutere det men blot smutter. Det er dér jeg ser mig selv nu. 

// Jesper

PS. Lad mig lige følge op på karmavurderingerne. Jeg synes man skal 5-stjerne for relevante indlæg man er uenig i og 1-stjerne  iirrelevante indlæg man er enig i. Lad være med at stjerne dette indlæg, så kan det bruges til noget :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper når alt kommer til alt, vælger du så at forlade amino fordi du skal ændre i din signatur?

Skræmme billedet hvor du siger at alle skal betale, er jo ikke relevant lige nu, så hvad er problemet egentlig? Kommer det kun til dit signatur?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Jeg tager også glædeligt imod donationer, for at fjerne banneret igen.  Big Smile

 

Åh nej - det må du sq ikke gøre lige med det samme. Det var dagens griner.....Lad lige de andre aminoer få chancen for et godt grin også....

Jeg forstår ikke helt hvorfor det er det store problem med Plus eller ej. For mig at se er det egentligt en meget simpel sag.

Hvis du synes det er det værd, så køb - ellers lad være.

Hvis du lader være, så lad være med at tude over at du bliver bedt om at ændre en f*cking signatur.

Hvis systemet ikke vil som du vil og der er en fejl - tjah - så kan du jo glæde dig over at det er gratis.

Omvendt - Hvis du har købt plus - så kan du glæde dig over at det virker :o)

Hvis alting er så forfærdeligt - så læg din profil ned og find et andet forum der lever op til dine forventninger.

Der er da rystende at denne diskussion dukker op igen og igen. It's a free world (i hvert fald denne del af verden) så glæd dig over det frie valg du har.

mvh

Jan

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undres... Hvis man ikke kan se fordelen i at betale for noget, hvordan kan man så få øje på ulempen ved ikke at få det gratis?? Altså jeg forstår da godt at det kan være ærgerligt, men så'n ... ligefrem mavesur-ærgerligt? Indifferent

 

 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Kenneth

Grunden til jeg vil forlade Amino er ikke  fordi jeg skal ændre min signatur. 

Jeg skal ændre min signatur 2 gange fordi Amino vil have mig til at betale for at bidrage til det community og brand som Amino er blevet (og så laver Amino lort i det). Det er begrænset hvad jeg forretningsmæssigt får af hjælp på Amino, men jeg trives med at færdes blandt iværksættere. Pointen er helt grundlæggende at Amino synes de skal begrænse mig og irritere mig. Jeg er en nasser på det forum hvori jeg har bidraget med 1000 indlæg. Misfortså mig ikke, I, der har været medlem i 10 år og kender Martin personligt må gerne betale, men jeg hopper bare ikke på fidusen.

I dag kan jeg ændre et fucking bold-tag for at gøre Amino-non-paying-policy tilfreds. I morgen skal jeg begrænse mine indlæg til 200 karakterer, får fjernet min mulighed for at rate, får fjernet listningen af mine indlæg, få fjernet min karma, få fjernet min avatar, bla. bla. bla. Jeg tror ikke længere på projektet, det handler i stedet om at Amino Plus skal sælge noget. Fint nok, men det er uden mig og jeg gider da ikke investere mere tid/arbejde som jeg mister hvis jeg ikke betalar.

Det er svært at skære ting til benet på tekst og i et forum, men lad mig forsøge. Jeg gider ikke hjælpe "jer" med at sælge varer i Aminos annonceforum-plus, men jeg vil godt bidrage til iværksættere hvis jeg kan. Jeg gider ikke diskutere en ståmandsargumentation med Frank og jeg gider ikke skrive indlæg til feje kujoner der kan 1-stjerne mig ligesom de har gjort med TT Tekstforfatter (det var stikordet til at gøre det igen) men ikke tør stå frem.

Jeg kan mærke på mig selv at jeg er på vej væk.  Jer, der har betalt en tusse for at være med har natutligvis en interesse i at få den forrentet, men hvorfor ialverden skulle vi andre hjælpe jer med det? Når I selv tænker over tingene, så synes I vel at alle bidrag og alt aktivitet på Amino er en forrentning af jeres investeting. Jeg gider ikke arbejde for jer, men jeg gide godt hjælpe iværksættere.

Så for at svare på Kenneths spørgsmål, så vil jeg ikke havne i en situation hvor jeg skal vælge mellem at vinke farvel til 7½K karmapoint eller betale, så jeg oplever at  tilludsbruddet er sket nu. Det har i sidste ende indet med pengene at gøre. 

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper

Jeg forstår hvad du siger, men jeg er bare ikke enig.
At kalde folk en del af en sekt, fordi de er glade for en service, det syntes jeg ikke er rart.

De fleste brugere på Amino er voksne mennesker, som selv kan tage en beslutning om hvad de vil og vi har fra Amino's side spillet med 100% åbne kort. Mange andre sites vil gerne have man støtter dem, mens vi ærligt kalder Amino for en forretning og ikke en charity.

At du er på vej væk, kan jeg kun beklage, men det er en naturlig udvikling. At folk finder et fællesskab som de er glade for og på et tidspunkt vokser fra, er helt naturligt. Jeg var også medlem af en Round Table forening i 8 år og en dag havde jeg bare fået nok. Det gode er at "De gamle ræve" der vælger at søge nye græsgange, giver plads til nye medlemmer der lige pludselig får lidt luft og derfor kan folde deres vinger ud og vise alt hvad de kan.

Med andre ord vil jeg takke dig for dine mange gode input og håbe at du på et tidspunkt vil vende tilbage med fornyet energi.

Dbh Martin


Side 7 ud af 7 (68 indlæg)