Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik der FreeWay i den...

Side 2 ud af 7 (68 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Anders Yde:
Så blev det for alvor slået fast er at den kære Thorborg er en ulv i fårklæder. Vi vil alle gerne tjene penge, men brugerbetaling på websites er efter min mening griskhed.

Det var dog også for groft. Magen til svindel og humbug skal man lede længe efter. Ham Thorborg skulle skamme sig. Tænk sig at ville prøve at tjene penge på Amino og den kæmpe mængde af brugere der er herinde.
Du har evigt ret i. at det er os som holder Amino i gang og blot fordi Martin Thorborg i lang tid lagde gratis server til, betalte de høje regninger for trafik og andet dyrt IT snask, købte dyrt software så Amino.dk kan trække de mange brugere, ansatte supportere, programmører til at rette fejl og videreudvikle og ja, bare generelt opretholder en form for underskudsgarati for Amino, så skal han da ikke komme her og prøve at dække de udgifter ind.

Jaja, man kan stadig være gratis medlem, men han vil have penge for et Plus abonnement hvor man kan lidt mere og Amino Crew skaffer en nogle tilbud. Uforskammet opførsel, sådan at prøve at tilbyde lidt ekstra.

Og E-pusher. Don't get me started. Det kan godt være den tjente sig selv hjem på en eftermiddag, men derfor er det alligevel for galt. Tænk sig at forlange penge for viden. Som om viden nogensinde har været noget værd.

Hvor er det dog ærgerligt at man er tvunget til at være på amino, selvom man er utilfreds. Trist at man ikke bare kan afmelde sin email og så ellers glemme aminos eksistens hvis sitet og ejeren sådan pisser en af.

Anders, det er godt vi har sådanne forkæmpere som dig, der kan stå imod kapitalismen og drømmen om succes. Vi skal fand'me ikke komme her og tro vi er noget. Fordriv dem med ideer, initiativ og handlekraft, forbyd den frie tankegang og frihandel, brænd alle penge og lad os alle flytte ud i nogle huler i bjergene.

Wink

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Jo jeg har læst E-Pusher 1.0 og 2.0 - Gode og økonomisk indbringende bøger - især for Thorborg :)

Sune Christensen:
Det er sandt at Amino koster penge at drive og det er en forretning som så meget andet. Derfor synes jeg rigtig godt om at man kan annoncere på siden. Men brugerbetaling nuværende niveau, er i mine øjne første skridt mod fuld brugerbetaling. Måske tager jeg fejl, men vi kan jo følge op på tråden om 3 år og se på udviklingen i den mellemliggende periode.

Mikkel Mikjær Christensen:
Ja hvem ved, måske gør han - det skal nok være nogen der slår til på tilbuddet.

Med hensyn til hestene, så vil jeg ikke lære dig noget om heste. I stedet vil jeg gerne henvise dig til nogle af de annoncører jeg har på min side www.hestetilsalg.dk de har dels ekspertise på området og et bredt udvalg, bl.a. kan jeg sige at jeg synes www.hesteindex.dk gør det rigtig godt.

Men ellers interessant at se hvor personligt jeg fornæmmer du tager min tråd. Som jeg starter med at skrive "følgende er min personlige holdning". Men hva, med den Amino-karma har du vel også aktier i foretagenet.

Mvh. Anders

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det må jo bero på en subjektiv vurdering og ens forventningsfuld, men tendensen omkring at give ting væk er jo, som du skriver ikke ny, og har været genstand for bondefangeri i flere tilfælde, men kun i de tilfælde hvor man ikke tilfører værdi til sin potentielle klienter. Dette vil dog modsat tilfælde udgør en Win Win situation for kunden i stedet for. Så det kunne jo være interessant at høre, hvorfor du ikke får noget udbytte ud af Freeway, Amino eller thorborg´s tiltag såsom E-pusher m.m., hvilket du jo åbenbart ikke har oplevet!.

Dbh.

Kim Kampp

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

Lad mig gætte - du har fået en email vedrørende din signatur?

 

Samme her, men når man får en fejl hver gang man forsøger at rette den, så holder man til sidst op med at forsøge.

Hej Kristoffer

Det er jeg ked af.
Prøv at gå til der hvor du kan rette din signatur og tryk på knappen "HTML" og slet alt hvad der står der og gem.
Prøv nu at lave din signatur igen.
Systemet er ikke perfekt og da vi ikke har lavet det, så er det ikke alt vi kan rette.
Hvis det ikke virker, så sig til.

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hej Kristoffer

Det er jeg ked af.
Prøv at gå til der hvor du kan rette din signatur og tryk på knappen "HTML" og slet alt hvad der står der og gem.
Prøv nu at lave din signatur igen.
Systemet er ikke perfekt og da vi ikke har lavet det, så er det ikke alt vi kan rette.
Hvis det ikke virker, så sig til.

Dbh Martin

Hej martin

Det er prøvet - men da jeg prøvede igen lige nu, så virkede det til min store overraskelse.

Jeg ved ikke om det har noget med den email som jeg sendte til Jakob, men nu er det under alle omstændigheder løst

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

mit virker heller ikke, jeg prøver at gøre denne tekst til min signatur:

<p>Janus J Lindau<br /><a target="_blank" href="http://www.Promotion-print.dk">Kuglepenne, keyhangers, lighters og meget mere</a></p>

den er 2 linjer, 133 tegn og har 1 link.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der med os der ikke gider forsøge rette signaturen?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Hvad sker der med os der ikke gider forsøge rette signaturen?

 

Det samme der sker for alle andre der er dovne; der er en anden der gør det for dig Devil

P.S. Jeg tror det har fixet et eller andet hos dem, for det er lige lykkedes for mig at få min rettet

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kommer da til at savne min signatur, men ønsker ikke at betale for at få en signatur her på siden.. De andre "goder" kommer jeg ikke til at bruge så hopper fortsat på den gratis version ;-)

OBS: bliver amino mere stabil vil jeg overveje den betalte service.

(køber kun en bil der virker, og ikke en der skal bygges op)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Anders. 

Ja det er godt nok groft at AMINO skal tjene sine egne penge, nu det er så god en ressource for iværksættere... 

Tror ikke der er nogen der forventer at du køber et plus abonnement... Du kunne jo starte med at købe rettighederne til det billede du har på dit gave-guide website først? - det er der sikkert en fotograf der ville blive overordentlig glad for - med mindre han ikke også har en urealistisk forventning til at kunne tjene penge på det der er hans levebrød ;)

Ha' en god dag :)

-Karsten

 

Side 2 ud af 7 (68 indlæg)