Hej Anders |
Hej Lone
Hmmm er det ikke en pige du har i din banner ... hvorfor den censur streg Hvad er det der forgår ??
Den fik mig til at smile ... WOW
Mvh
Juul
Hej Anders |
Hej Lone Hmmm er det ikke en pige du har i din banner ... hvorfor den censur streg Den fik mig til at smile ... WOW Mvh |
Jamen dog, Lone.
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Og kun du kan have sådan et banner, uden at blive revet rundt af Amino Crew og andre |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Ha ha ha, det er god humor. |
Se DET er da humor. |
Find mig på LinkedIn
Hey Martin - kan vi få et plus plus gold abonnement til at fjerne det der |
@Jeg kunne heller ikke rette i min signatur, da jeg blev opfordret til det. Så bed jeg sgu i det sure æble og fik mig et dejligt banner i stedet for. Så er Lone på banen igen Der er sådanne mennesker jeg elsker at hører meninger fra, da de er rimlige skarpe (elsker det). Jeg har ikke skrevet meget her selv, men hold da op hvor har jeg fået mange guldkorn herinde. Så jeg hiver kortet frem og betaler det det koster, for at der stadig kan være økonomi i dette forum... Hvem der tjener hvad og hvorfor er jeg helt ligeglad med, den tusse var hjemme fra dag 1.
|
I så fald stemmer jeg for, at Martin og jeg deler i porten
|
Du skulle bare vide hvad der foregår bag kulisserne her på Amino |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.