Stærkt! .. |
Rigtig godt gået drenge!
Stærkt! .. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Rigtig godt gået drenge! |
Med venlig hilsen
Peter Olesen
Ja, tillykke... |
Sejt!! Jeg har lige været inde på siden og kigge..... Hvordan pokker tjener man så mange penge på otte annoncer? Får i betaling pr. klik eller hvordan er konceptet. Jeg ville aldrig have troet sådan en side kunne give penge. Hvor er det sejt gået drenge! (I skal da ikke købe en Ferrari - i skal investere i endnu en ide, så kan i købe to Mange lykkehilsner fra Miriam
|
...Og det var et rigtigt, rigtigt kanon indslag i Nyhederne. Jeg er stadig helt vildt oppe og køre på Jeres vegne |
I er sgu så dygtige, tillykke med det drenge :-) |
Hej Mattias og Simon Virkelig flot PR i dag - både i avisen og også hertil aften i TV2 nyhederne. Det er rigtigt godt gået. |
Tusind tak til alle jer der har skrevet ind i dag Det helt vildt det her - man sidder med en følelse af man skylder jer, Amino crew, Martin Thorborg og alle andre amino'er noget man aldrig vil kunne give igen. Og jeg sidder og kigger på statistikker lige nu, og det så jo på ingen måde ud til at gå ned af - og der har været vildt mange virksomheder som har ringet ind med ros og forspørgelser, og bare fordi jeg kort har sagt noget om min migræne, - jamen så jeg fra 6 personer modtaget gode forskellige tips. Det helt vildt, ubeskriveligt! Nu skal der arbejdes hårdt på at følge op på alle dem der har skrevet og ringet ind! |
Det er bare dejligt med et par drenge med krudt i. Fyren hed i øvrigt Mathias Skovhøj. Godt gået. mvh Hans |
Mathias og Simon Mange gange tillykke med jeres fine omtale og et endnu større tillykke med jeres utrolig flotte resultaer. I er simpelthen GRUNDEN til at man skal støtte op omkring unge der ønsker at blive iværksættere. Mere af den slags tak - og må vi så få lidt mere positiv fokus på de unge iværksættere. |