Som supplering til mine foredrag vil jeg tilbyde mine kunder, at de kan købe en pixiversion af min "Håndbog for ildsjæle" til alle deltagere i foredraget. Det vil blive en en ultrakort bog på ca. 10-15 a4 sider, men jeg vil gerne have et tryk og en hæftning, der ikke bare ligner et alm. print. med clips i.
Er der nogen, der har en idé til, hvordan man kan gøre det eller kan henvise mig til et godt sted at få det trykt?
Jeg vil da godt kunne løse opgaven for dig via MediaMouse. Men du skriver at det skal være en Pixi-bog - men sådan en er jo ikke i A4-størrelse, men mere noget i stil med et kvadratisk hæfte på ca. 10 x 10 cm.?
Hvis det er et lavt antal, så vil vi digitaltrykke dem. Det er så ikke den mest optimale trykkvalitet, men til gengæld er stykprisen noget lavere ved små antal. Hvis det er en større mængde, så er vi ude i at det måske godt betale sig at vi offsettrykker den. Så er der også lidt større muligheder hvad angår papir-typer, lakering m.m. Og det er også her hvor du kan få det mest professionelle look.
Men hvis du godt vil have et bud fra min side af, kan du så ikke sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk og så lige skrive hvilken størrelse hæftet skal have - i lukket format vel og mærke? Og så hvor mange sidenumre den skal have. F.eks. er en folder (et ark foldet på midten) = 8 sidenumre; en forside (side1), to midtersider (2 og 3) og en bagside (side 4).
Og super mange tak for tilbagemeldingerne. Det er altid dobbelt-fedt at arbejde med ildsjæle og så få hjælp til det på Amino. Så går det jo op i en højere enhed.
Jeg har skrevet det lidt forvirrende, for jeg skrev jo pixibog og derudover a4. Det er jo ganske rigtigt ikke sammenhængende. Men det skyldtes egentligt først, at jeg bare betegner pixibog som en kort bog (min "rigtige" bog er pt. 170 a4 sider). Men nu hvor jeg har skrevet det og flere har vendt tilbage, så skal det da helt sikkert være i pixibogs-format. Enten 10X10 eller 12X12. Jeg tænker lige over det, og vender i morgen tilbage til de/den, jeg kører videre med.
Igen tak for hjælpen. Jeg skal sikkert have trykt meget mere i fremtiden, og så er det jo godt at vide, at der er gode veje at fortsætte.
Jeg er nu mere bevidst om, hvad det er, jeg ønsker.
Jeg vil gerne lave en pixibog i 12X12 cm. I første omgang skal jeg bruge 200 stk., men sandsynligvis mange flere i længden. Der skal kun være farve på forside og bagside (som gerne skal være i lidt kraftigere papir. Der vil være 24 sider (inkl. for- og bagside).
Du må også gerne lave et prisforslag, hvis det kun skal være 16 sider (inkl. for- og bagside). Hvis antallet passer dårligt i forhold til foldninger, så sæt det nødvendige antal sider af til personlige noter (og skriv det på).
Endelig vil jeg også gerne vide, hvad en evt. leveringstid vil være.