Jeg forstår ikke helt hvorfor det er så "nemt" at overhale teleselskaberne. Det er som om at de hellere vil bruge dobbelt så mange penge på Adwords, istedet for at ansætte en SEO ekspert.
Jeg vil nu ikke ligefrem kalde søgeordene for "nemme", men det kan jo bare være mig Dysten er hermed taget op, #1 here I come!
Jeg har jo tilbudt Simon at købe min makker ud af mobilsiderne, men han skulle komme op med nogle gode grunde til at det ville være en god forretning for mig på sigt.
Ahøm... Vil da bare lige gøre opmærksom på at jeg nu har overtaget fjerdepladsen på "billig taletid" ;-) At det så ikke giver en skid trafik det søgeord, det er noget helt andet..
EDIT: Jeg ser, at du aldrig har påstået andet, end at du lå nummer 5. Øv. Så har jeg ikke vundet noget. Jeg glæder mig til at se dig RASLE ned i pladser alligevel! ;-)
Ahøm... Vil da bare lige gøre opmærksom på at jeg nu har overtaget fjerdepladsen på "billig taletid" ;-) At det så ikke giver en skid trafik det søgeord, det er noget helt andet..
EDIT: Jeg ser, at du aldrig har påstået andet, end at du lå nummer 5. Øv. Så har jeg ikke vundet noget. Jeg glæder mig til at se dig RASLE ned i pladser alligevel! ;-)
Jeg rasler nu ingen steder, men min første priotet er helt klart at komme op som nummer 1 med billige mobiler, der har jeg været på 2. pladsen længe nu