Jeg synes at alle mange af jer, lige skulle stikke piben ind Måske især dig Peter (som plejer at være fornuftig)......drop den der kvalitetspoliti-attitude Kort og godt....Hvis Isak ikke har referencer og derfor måske er villig til at lave nogle gratisopgaver, for netop at få referencer..........hvad er så Jeres problem???? Hvis han kan få fx. 300 kr. pr super simpel hjemmeside, i stedet for at tilbyde det gratis, så er det da fint. Bland Jer dog udenom og lad Isak om det......I skal nok overleve uanset hvad Isak tager for at få sine referencer Ha' i øvrigt en rigtig god søndag.....og overvej om det er nødvendigt at 'hakke' folk ned, blot for sportens skyld Jack
|
Super godt tilbud.. Det er nu morsomt som alle kan fare i flint over at han vil tilbyde at lave en hjemmeside for 300 kr. Havde det nu været en der var flyttet til udlandet havde det været ok, hvilket nu bringer mig hen til at det nu efterhånden er blevet en standard at alle forsøger at få gjort sine ting så billigt og kun billigt. Så er det fuldstændigt ligegyldigt om arbejdet lægges i Danmark eller udlandet. Men det er ok hvis det er i udlandet? Mit kære land er ved at ende som et stort nettomarked, hvor alle kun tænker på sig selv og er fuldstændig ligeglad med om naboen har noget job eller for den sags skyld noget liv. Bare vi kan få lavet vores ting og profit i udlandet. Jeg undrer mig over hvad dette skal ende med. Det burde da være en naturlig ting at tjener jeg til dagen og vejen, så skal min nabo(Jer) da også have chancen. men nej der vil man hellere handle billigt i udlandet eller benytte udenlandsk arbejdskraft. For det er helt fint og så er man pludselig smart? men en gut der tilbyder en vare meget billigere end jer andre han er en idiot?. Puha det gav luft Jeg vælger at hoppe på og mine forventninger er ikke større end jeg kan glæde mig over at der ligger en side på nettet. Har før betalt over 30 000 kr. for mine sider og havde jeg fået den service den pris lægger op til. Havde jeg aldrig benyttet andre. Så hermed kommer en bestilling på en række sider til en gruppe som består af montører som ikke ved et klap om hjemmesider. Smid mig en mail på Bmw@mobilteknik.dk og du må gerne bruge dem til reference God luftig søndag