Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan lave en hjemmeside til dig for 300, Joomla

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes at alle mange af jer, lige skulle stikke piben ind Wink

Måske især dig Peter (som plejer at være fornuftig)......drop den der kvalitetspoliti-attitude

Kort og godt....Hvis Isak ikke har referencer og derfor måske er villig til at lave nogle gratisopgaver, for netop at få referencer..........hvad er så Jeres problem???? Hvis han kan få fx. 300 kr. pr super simpel hjemmeside, i stedet for at tilbyde det gratis, så er det da fint.

Bland Jer dog udenom og lad Isak om det......I skal nok overleve uanset hvad Isak tager for at få sine referencer

Ha' i øvrigt en rigtig god søndag.....og overvej om det er nødvendigt at 'hakke' folk ned, blot for sportens skyld Tongue Tied

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 09:26

Super godt tilbud..

Det er nu morsomt som alle kan fare i flint over at han vil tilbyde at lave en hjemmeside for 300 kr. Havde det nu været en der var flyttet til udlandet havde det været ok, hvilket nu bringer mig hen til at det nu efterhånden er blevet en standard at alle forsøger at få gjort sine ting så billigt og kun billigt. Så er det fuldstændigt ligegyldigt om arbejdet lægges i Danmark eller udlandet. Men det er ok hvis det er i udlandet? Mit kære land er ved at ende som et stort nettomarked, hvor alle kun tænker på sig selv og er fuldstændig ligeglad med om naboen har noget job eller for den sags skyld noget liv. Bare vi kan få lavet vores ting og profit i udlandet. Jeg undrer mig over hvad dette skal ende med. Det burde da være en naturlig ting at tjener jeg til dagen og vejen, så skal min nabo(Jer)  da også have chancen. men nej der vil man  hellere handle billigt i udlandet eller benytte udenlandsk arbejdskraft. For det er helt fint og så er man pludselig smart? men en gut der tilbyder en vare meget billigere end jer andre han er en idiot?.

Puha det gav luftDevil

Jeg vælger at hoppe på og mine forventninger er ikke større end jeg kan glæde mig over at der ligger en side på nettet. Har før betalt over 30 000 kr. for mine sider og havde jeg fået den service den pris lægger op til. Havde jeg aldrig benyttet andre.

Så hermed kommer en bestilling på en række sider til en gruppe som består af montører som ikke ved et klap om hjemmesider.

Smid mig en mail på Bmw@mobilteknik.dk og du må gerne bruge dem til reference

God luftig søndag

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 09:33

Det her er et af de bedste indlæg jeg har set stor ros til Business som jeg mener har 100 procent ret

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Business:
lige skulle stikke piben ind

Godt udtryk, at stikke piben ind, det vil jeg huske på :-)

Business:
Måske især dig Peter (som plejer at være fornuftig)......drop den der kvalitetspoliti-attitude

Tak for roserne, lad mig lige forklare hvorfor jeg skrev som jeg gjorde. At tilbyde en hjemmeside for DKK 300 er helt i orden, ja at tilbyde en hjemmeside gratis er også helt i orden ligegyldigt om man gør det for at få referencer, for sjov eller for at tjene penge, jeg kunne ikke være mere enig med dig på det punkt. 

Det som stødte mig var at man ikke tydeligøre det i indlægget. Et andet sted i vort Danske land sidder en som ved hvad tingene koster som, når hun ser dette indlæg siger, nej, det er sku for useriøst jeg søger leverandører andre steder.

Man burde havde skrevet hvorfor man byder det så billigt.

Jeg gør i øverigt det samme selv, lige nu har vi tilbudt at opsætte en Magento webshop fix og færdig med kundetilpasset design fuldstændig gratis. Jeg siger dog tingene som de er, du kan se indlægget her: http://www.amino.dk/forums/p/71244/448470.aspx#448470

Til Isak:

Hvis du er ved at lære Joomla og gjorde det her for at få kunder således du kan lære at udvikle Joomla, så bukker jeg mig hoved i respekt og siger at det burde du havde skrevet det i din post.

Når det er sagt så har jeg utrolig meget respekt for folk som er flittige og vil fremad, så jeg tilbyder dig hermed at du igennem 1902 Software får 5 timers gratis rådgivning - på Engelsk genne Skype -  om opsætning og udvikling til Joomla. Den rådgivning er så med til at du kommer hurtigt i gang. Du vil blive rådgivet af en meget kompetent filippiner og det skal forgår mellem 8 og 12 Dansk tid, på normale arbejdsdage.

Det eneste jeg skal kende er dit navn, telefon nummer, og adresse (og det skal naturligvis kunne holde til en kvik google søgning). Du skal også bekræfte her på Amino at du fik det jeg har lovet dig. Du kan bare skrive til mig på peter.skouhus@1902software.com så skal jeg få det sat i gang.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 10:54

@ Når det er sagt så har jeg utrolig meget respekt for folk som er flittige og vil fremad, så jeg tilbyder dig hermed at du igennem 1902 Software får 5 timers gratis rådgivning - på Engelsk genne Skype - om opsætning og udvikling til Joomla. Den rådgivning er så med til at du kommer hurtigt i gang. Du vil blive rådgivet af en meget kompetent filippiner og det skal forgår mellem 8 og 12 Dansk tid, på normale arbejdsdage.

Så er den rette Aminoånd fremme,,dejligt

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:16
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Skouhus:

Det som stødte mig var at man ikke tydeligøre det i indlægget. Et andet sted i vort Danske land sidder en som ved hvad tingene koster som, når hun ser dette indlæg siger, nej, det er sku for useriøst jeg søger leverandører andre steder.

Man burde havde skrevet hvorfor man byder det så billigt.

Jeg gør i øverigt det samme selv, lige nu har vi tilbudt at opsætte en Magento webshop fix og færdig med kundetilpasset design fuldstændig gratis. Jeg siger dog tingene som de er, du kan se indlægget her: http://www.amino.dk/forums/p/71244/448470.aspx#448470

Jaeh......her laver du egentlig endnu et selvmål, for det kan du jo reelt være 100% ligeglad med ;o) Det går nok alt sammen......

Peter Skouhus:

Til Isak:

Hvis du er ved at lære Joomla og gjorde det her for at få kunder således du kan lære at udvikle Joomla, så bukker jeg mig hoved i respekt og siger at det burde du havde skrevet det i din post.

Når det er sagt så har jeg utrolig meget respekt for folk som er flittige og vil fremad, så jeg tilbyder dig hermed at du igennem 1902 Software får 5 timers gratis rådgivning - på Engelsk genne Skype -  om opsætning og udvikling til Joomla. Den rådgivning er så med til at du kommer hurtigt i gang. Du vil blive rådgivet af en meget kompetent filippiner og det skal forgår mellem 8 og 12 Dansk tid, på normale arbejdsdage.

Det eneste jeg skal kende er dit navn, telefon nummer, og adresse (og det skal naturligvis kunne holde til en kvik google søgning). Du skal også bekræfte her på Amino at du fik det jeg har lovet dig. Du kan bare skrive til mig på peter.skouhus@1902software.com så skal jeg få det sat i gang.

.......men du redder den så med fin stil her til sidst ;o) God Amino-spirit - Du er hermed skrevet ind i Amino's bog over fornuftige idivider Big Smile

Jack

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:23

Business:
Jaeh......her laver du egentlig endnu et selvmål, for det kan du jo reelt være 100% ligeglad med ;o) Det går nok alt sammen......

Jeg er ikke helt med på hvad du mener men det er nok bare mig som er langsom ...Hmm men jeg er da enig i at det alt sammen nok skal gå...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 13:02

Peter Skouhus:

Business:

Jeg er ikke helt med på hvad du mener men det er nok bare mig som er langsom ...Hmm men jeg er da enig i at det alt sammen nok skal gå...

Ja...du er vanvittig langsom ;o)

Min pointe er,

At du føler dig stødt af det første indlæg

At du nu er begyndt at argumentere med, at en anden end dig....måske kunne tænke, "nej, det er sku for useriøst jeg søger leverandører andre steder"

At man skal (efter dit regelsæt, som ikke nødvendigvis er det rigtige) skrive, hvorfor det tilbydes billigt. Husk at ingen andre end dig, kender dit regelsæt...og ikke mindst....vi har alle forskellige regelsæt for, hvad der er rigtig og forkert adfærd.

Du synes at Isak's adfærd var forkert, så det reagerede du på. Jeg synes at din adfærd var forkert, så det reagerede jeg på Big Smile

Altsammen noget som du egentlig kan være ligeglad med ;o) - Sagt på en anden måde, "Du har ingen grund til at føle dig stødt m.m. og derfor ingen grund til at lave dit indlæg som du gjorde" ;o)

Jack

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:13

Mikkel:

vil du sende mig en mail..

Jeg har en lille side jeg gerne vil have lavet :-)

friisinvest@gmail.com

Så endte alt jo godt alligevel.. Yes

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)