Jeg tror du har misforstået min post, min pointe er at hvis man tilbyder noget som lyder for godt til at være rigtige, så kan man lige skrive hvordan det hænger sammen. Gør man ikke det går det udover seriøstieten af dette forum. Hvis du kikker på min post vil du se følgende:
"Men at tilbyde en Joomla opsætning for DKK 300 (uden en fornuftig
forklaring i retningen af at jeg er ved og lære hvordan man bruger
Joomla etc. derfor gør jeg det så billigt), kan kun være med til at
fornuftige folk vælger et andet sted og source deres opgaver, og det er
jo ikke det vi gerne vil."
Syntes du ikke vi skal lade den ligge her? Lad os vente på at Isak melder sig hos mig, enten for at sige ja tak til tilbudet eller for at fortælle at han ikke har brug for det.
Business:
Ja...du er vanvittig langsom ;o)
Tjaa det er jeg jo nok. Må jeg ved den lejlighed iøverigt komplimenterer dig for dit smukke og farverige sprog.
"Men at tilbyde en Joomla opsætning for DKK 300 (uden en fornuftig forklaring i retningen af at jeg er ved og lære hvordan man bruger Joomla etc. derfor gør jeg det så billigt), kan kun være med til at fornuftige folk vælger et andet sted og source deres opgaver, og det er jo ikke det vi gerne vil."
Tjaa det er jeg jo nok. Må jeg ved den lejlighed iøverigt komplimenterer dig for dit smukke og farverige sprog.
Til dit med "Fed" - Næ....det er jeg ikke enig i ;o) Det er blot en præmis du sætter op, for at retfærdiggøre dit indlæg (Læs: det er noget du tror) ;o)))))))) Anyway....som du selv skriver... lad os lade den ligge. No hard feelings herfra...
Mht. mit farverige sprog...........Jamen det kan være at du kommer til at høre mere. Jeg skal nok have lavet et website primo 2010 og du ser ud som om, at du har konkurrencedygtige priser
Jeg har nok i starten af min karriere holdt tæt på 50 gratis foredrag, for at udbrede kendskabet til min forretning og for at øve mig i at blive bedre. Nu tager jeg 35.000 kr. + moms og er ret godt tilfreds med det. At latterliggøre folk for at arbejde tæt på gratis, syntes jeg er synd. Nogle af de bedste folk jer jeg nogensinde har arbejdet sammen med, har startet med at gøre det gratis og det viser mig at de har nosser og tror på sig selv.
nu har jeg en fundet en der gerne vil have en side, men jeg synes at nogen af jeg er lidt for kritiske,!!
fordi i er prooff, men hvis man kun har rodet med joomla i næsten to år kan man vel godt tage 300 for en side!!
det er også fordi at jeg godt kan lide at rode med det, og har masser af tid til det så, det er derfor jeg prøver først for kun 300.-!
og til dem der har skrevet til mig om referener, jeg har ikke haft tid til at skrive til jeg det sidste per dage, men jeg har kun lavet 5 sider , men har ikke billeder af dem
Det er bare helt OK Isak, lad være med og hæng med hoved, kom fremad....jeg står iøvrigt ved mit tilbud du kan bare skrive, 5 timer ganske gratis one on one med en Filippiner som er skrap i Joomla, mail adressen er peter.skouhus@1902software.com bolden ligger nu hos dig...